Daar heb ik nooit tijd voor in de chat, dan ben ik 4 topics verderquote:
En nu op de drempel van de uitgang. Zal niet echt worden gemist.quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Buble is zo'n artiest die je over 30 jaar als achtergrondmuziek in een theezakjes reclame hoort.
In een nog verder verpeste versie door een matige R&B-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Buble is zo'n artiest die je over 30 jaar als achtergrondmuziek in een theezakjes reclame hoort.
Precies zeik nummers dusquote:Op maandag 25 december 2017 13:50 schreef MielMonteur het volgende:
Dit uur is een 9/10 gewoon. Fantastische nummer pies. Deze is ook nog wel te doen
quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een nog verder verpeste versie door een matige voice-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.
Wij zijn niet links, wij zijn niet rechts maar recht door zee.quote:Op maandag 25 december 2017 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is gewoon een romantisch nummer. Klaar. Harteloze zakken zijn jullie.
Creepy slow muziekcovers.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een nog verder verpeste versie door een matige R&B-zangeres. Ik kijk er nu al naar uit.
Bublé is een artiest waar je tandarts naar luisterdquote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Michael Bublé is zo'n artiest die niemand leuk vindt, maar waar ook niemand zich aan stoort.
In dit topic stoort iedereen zich er anders aanquote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Michael Bublé is zo'n artiest die niemand leuk vindt, maar waar ook niemand zich aan stoort.
Ik stoor me wel gigantisch aan deze zouteloze meelmuziek.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
Op Fok is iedereen speciaal.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit topic stoort iedereen zich er anders aan
staat brandend zand er niet jn?quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef MielMonteur het volgende:
Is de track die niet meer in de Top staat, met ooit de hoogste positie nog steeds Brandend Zand van Groenloo?
Ja nou bedankt. Ik heb net last van een kies en wilde komende woensdag de tandarts bellen. Nou durf ik niet meer.quote:Op maandag 25 december 2017 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Bublé is een artiest waar je tandarts naar luisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |