Ik vind Unforgiven II persoonlijk beter dan dezequote:Op maandag 25 december 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, The Unforgiven II en III dan

Woordgrappen zijn ook niet zo mijn ding.quote:

Is nog wel mijn eigen smiley pagina. Ik heb iets gesloopt geloof ikquote:

Ze heeft al een paar flessen op, ja.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Cee het volgende:
Dit is toch met Marianne Faithful aan het eind in de club, lallend?

stop de tijd, in de CLIP, niet de CLUB.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Cee het volgende:

Voor het rockidee.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi afkleden met een metallic shirtje.

ja, dat vind ik eigenlijk het lekkerste stuk van het nummerquote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Cee het volgende:

Te hard geheadbangedquote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is nog wel mijn eigen smiley pagina. Ik heb iets gesloopt geloof ik

wat napstertjes.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Eightyone het volgende:
Het café geeft geen krimp.
Daar moet wat meer drank in.

Snoop doet zelfs aan woorddoublegrappen.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woordgrappen zijn ook niet zo mijn ding.

quote:Op maandag 25 december 2017 12:44 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten ze dit een keer in Villa Volta draaien.

Morgen weer braaf als een stel duffe konijntjes om 07:00 in het café zitten.quote:Op maandag 25 december 2017 12:43 schreef Eightyone het volgende:
Het café geeft geen krimp.
Daar moet wat meer drank in.

yeah, I like!quote:Op maandag 25 december 2017 12:45 schreef SureD1 het volgende:
China in your hands zo, cult-klassieker

Als je nou eens hier komt, kan ik dat ook eens meemaken.quote:

Daar ga je zo van meuren.quote:Op maandag 25 december 2017 12:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit even wat stokbroodjes kruidenboter in de over.... wie wilt?

Hier zo worstenbrood in de vorm van een Kerstboom hahahaquote:Op maandag 25 december 2017 12:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit even wat stokbroodjes kruidenboter in de over.... wie wilt?

quote:Op maandag 25 december 2017 12:45 schreef OscarMopperkont het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |