Het is jouWquote:

Benny Neymanquote:

Dat weet Benny toch niet.quote:

Muziek wat mijn oma leuk vindtquote:

Doodverwensing met kerst: dubbele ban.quote:

Dat is Andre Rieu toch?quote:Op maandag 25 december 2017 12:34 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Maastricht’s trots, Benny Nijman...

Wist niet eens dat ie van mijn stad wasquote:Op maandag 25 december 2017 12:34 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Maastricht’s trots, Benny Nijman...

hij leek wel een geile puber iddquote:Op maandag 25 december 2017 12:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kan me het slowen (iig noemden we dat in de jaren 90 zo) van vorig jaar nog herinneren. Dat hóófd van Gijs erbij.
Man man man.

Omdat ik niet douche met de Kerstdagenquote:

Van Blauw Dörrepquote:Op maandag 25 december 2017 12:34 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ie van mijn stad was

Oh ik juist alleen met Kerstquote:Op maandag 25 december 2017 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik niet douche met de Kerstdagen

da's wel weinig..quote:

Ik las dus 'Kensington' ipv 'Kerstdagen', wtf.quote:Op maandag 25 december 2017 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik niet douche met de Kerstdagen

Preciesquote:Op maandag 25 december 2017 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1x per jaar is meer dan zat.

Ik verwarde Lisa Lois wel eens met Lisa Loebquote:

RIP Ceequote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dus 'Kensington' ipv 'Kerstdagen', wtf.

Leesbrilletje een ideetje om nog te vragen aan de kerstman?quote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dus 'Kensington' ipv 'Kerstdagen', wtf.

Ik was dus niet de enige die UIT 1958 hoordequote:

quote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die UIT 1958 hoorde

+1quote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die UIT 1958 hoorde

Dit is Meximuziek.quote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit niet (sorry mensen), maar het klinkt tot dusver erg aangenaam.

Goed nieuws!quote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef MielMonteur het volgende:
Enige artiest waar ik tweemaal op gestemd hen dit jaar. Hopen dat ik Grace meemaak

Gelijk maar dat album kopen dusquote:Op maandag 25 december 2017 12:37 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit niet (sorry mensen), maar het klinkt tot dusver erg aangenaam.

Niet alles voor jezelf claimen hequote:

Fixedquote:

ftfyquote:Op maandag 25 december 2017 12:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jeff Buckley, ga je nooit spijt van krijgen.

Dat ook.quote:

Het is een begrip bij Cee.quote:Op maandag 25 december 2017 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet alles voor jezelf claimen he

Veel en veel te laag (hoewel die vorig jaar ook ong rond die plek stond)quote:Op maandag 25 december 2017 12:38 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Precies over 24 uur Grace

Oh dat overkomt mij ook zo vaakquote:Op maandag 25 december 2017 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah ik had de afstandsbediening te lang niet beroerd, ik vond het al zo stil

Blof kwam langs?quote:Op maandag 25 december 2017 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah ik had de afstandsbediening te lang niet beroerd, ik vond het al zo stil

quote:Op maandag 25 december 2017 12:39 schreef Cee het volgende:
Dit jaar ook alweer 20 jaar dood, d'n Jeff.

Heb hem vorig jaar zo ontdekt ja. Er gebeurt ZO VEEL in dat nummerquote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel en veel te laag (hoewel die vorig jaar ook ong rond die plek stond)

Je moet wel werken voor je blauwe kleurtje hequote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Al die spamquotes van jullie leegmaken is vermoeiend op mobiel![]()

Van Dik Hout denk ik.quote:

Proud as we can be, to live in Tennessee ♫quote:Op maandag 25 december 2017 12:39 schreef Cee het volgende:
Dit jaar ook alweer 20 jaar dood, d'n Jeff.

Daarom deed ik ook niet quote maar gewoon RAPPORTEERquote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:

Gaat achter de pc toch een stuk lekkerderquote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Je moet wel werken voor je blauwe kleurtje he

quote:Op maandag 25 december 2017 12:40 schreef Dagoduck het volgende:

OscarHeld.quote:Op maandag 25 december 2017 12:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom deed ik ook niet quote maar gewoon RAPPORTEER

quote:

Bijna.quote:Op maandag 25 december 2017 12:41 schreef Berkery het volgende:
GITAREN!!!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Bijnaquote:Op maandag 25 december 2017 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent hier en het gitaar daar

Hier gaat iets mis, muis.quote:Op maandag 25 december 2017 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent hier en het gitaar daar

Nee, The Unforgiven II en III danquote:Op maandag 25 december 2017 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is toch wel één van de zwakkere nummers van Metallica, vind ik. Snap niet zo goed waarom deze ooit in de lijst terecht gekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |