Ja wat die er mee te maken heeft weet ik ook niet hoorquote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef asco het volgende:
[..]
Favoriete kleur van de stemmers:
Bruin.
quote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aviccii![]()
Kan zo in het rijtje Ooraids
Kan bij Arcade Fire dan alleen maar beter klinken toch?quote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Arcade Fire een prima band, maar ik weiger om naar ahoy te gaan. Nergens zo slecht geluid als daar.
Nooit in de arena geweest dan?quote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Arcade Fire een prima band, maar ik weiger om naar ahoy te gaan. Nergens zo slecht geluid als daar.
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.quote:
Zelfs dat vond ik beter. Nu je nagaan.quote:
Zeker zeker, meer focus op de tekst daar, meer nadruk op het klasseverschilquote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef blackmirrors het volgende:
En toch vind ik de versie van William Shatner beter
Oorzika is meer van deze tijd.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.
Jawel, in de Arena als het dak gesloten isquote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oorkanker dan.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.
Onmogelijkquote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs dat vond ik beter. Nu je nagaan.
Dat ook.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oorzika is meer van deze tijd.
oorchlamydia?quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oorlogquote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oorzika is meer van deze tijd.
nog niet gehoord, tijdje niet op het forum geweest (of ergens anders waar ze hippe termen gebruiken :p )quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oorchlamydia enzo klinkt gewoon niet...quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
echt niet.. 3 keer ahoy 3 keer baggergeluid..quote:
Dat heeft 'ie vast geleerd in z'n beginjaren bij Veronica. In die tijd was in de weekenden gaan draaien in Schubbekutteveen oid nog de norm. "Mag ik die handjes zien???"quote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]echt he, dat is ook altijd het eerste dat ik denk als ik `m hoor
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoyquote:Op maandag 25 december 2017 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt niet.. 3 keer ahoy 3 keer baggergeluid..
2 keer arena 1 keer bagger.
Nacht van oranje baggerquote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoy
Yep. En doorheen praten. Krijg de tyfus, Gijs.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer van de single knip weer
Night of the proms, Dylan en R.E.M.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoy
Zodat we het nu komende liedje kunnen duidenquote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom hebben we het over oorziektes bij dit nummer?
ik kan nog dat hele rijtje opdreunen: De Mariannebar in Wieringerwerf...quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie vast geleerd in z'n beginjaren bij Veronica. In die tijd was in de weekenden gaan draaien in Schubbekutteveen oid nog de norm. "Mag ik die handjes zien???"
En vervolgens krijg je dat toontje er nooit geheel uit.
Hij moet tijd inwinnen voor anekdotes over zijn vader, zijn moeder, en voor zijn BRRROOTJUHS.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah gijs lult door dit genotseinde heen flopshow
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAR
Dat is genot na Gijs...quote:Op maandag 25 december 2017 12:12 schreef Timo20 het volgende:
En zo jammer dat Ruud de Wild er nog steeds bij is...
Die is zo slecht dat het wel weer grappig is, soms.quote:Op maandag 25 december 2017 12:12 schreef Timo20 het volgende:
En zo jammer dat Ruud de Wild er nog steeds bij is...
Ja, bedankt.quote:
Bankrekening zal ook wel goed gevuld zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 12:12 schreef alopio het volgende:
Avicii had er wel opeens genoeg van van dat muziek maken
dit is dan ook met de beste bedoelingen geen 'muziek' te noemenquote:Op maandag 25 december 2017 12:12 schreef alopio het volgende:
Avicii had er wel opeens genoeg van van dat muziek maken
Dat sowieso, maar had ook stress en depressie en verslaving. Logisch als je dit soort muziek maakt welquote:Op maandag 25 december 2017 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bankrekening zal ook wel goed gevuld zijn.
de meesten hebben even de radio op Mute gezet...quote:
Harder dan je hebben kan?quote:
Uhuhquote:
quote:
mwah ik pleur m nog wel een aan op spotify gok ikquote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef PippenScottie het volgende:
Tenzij we een dodenbonus krijgen zal dit ook wel de laatste keer dit nummer zijn..
Welk onderdeel?quote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
Ik wilde kaneelbroodjes gaan maken, zie nu dat het recept een onderdeel bevat dat een nacht in de koelkast moet staan.
maak je ze morgenquote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
Ik wilde kaneelbroodjes gaan maken, zie nu dat het recept een onderdeel bevat dat een nacht in de koelkast moet staan.
dan zijn ze overmorgen pas klaar, lijkt me onhandig.quote:
Love for the Common People zometeen ja?quote:Op maandag 25 december 2017 12:16 schreef MielMonteur het volgende:
Hebben we wel twee nummers na elkaar met zo'n panfluitje erin?
Het is een wetenschappelijk feit dat een nacht in de koelkast precies hetzelfde is als drie uur in de diepvriezer.quote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |