Ja wat die er mee te maken heeft weet ik ook niet hoorquote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef asco het volgende:
[..]
Favoriete kleur van de stemmers:
Bruin.
quote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aviccii![]()
Kan zo in het rijtje Ooraids
Kan bij Arcade Fire dan alleen maar beter klinken toch?quote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Arcade Fire een prima band, maar ik weiger om naar ahoy te gaan. Nergens zo slecht geluid als daar.
Nooit in de arena geweest dan?quote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind Arcade Fire een prima band, maar ik weiger om naar ahoy te gaan. Nergens zo slecht geluid als daar.
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.quote:
Zelfs dat vond ik beter. Nu je nagaan.quote:
Zeker zeker, meer focus op de tekst daar, meer nadruk op het klasseverschilquote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef blackmirrors het volgende:
En toch vind ik de versie van William Shatner beter
Oorzika is meer van deze tijd.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.
Jawel, in de Arena als het dak gesloten isquote:Op maandag 25 december 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oorkanker dan.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ondertussen een behoorlijk uitgekauwde term. Maar goed, minder gevaarlijke geslachtsziektes zullen vast wel te dicht bij komen.
Onmogelijkquote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs dat vond ik beter. Nu je nagaan.
Dat ook.quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oorzika is meer van deze tijd.
oorchlamydia?quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oorlogquote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oorzika is meer van deze tijd.
nog niet gehoord, tijdje niet op het forum geweest (of ergens anders waar ze hippe termen gebruiken :p )quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oorchlamydia enzo klinkt gewoon niet...quote:Op maandag 25 december 2017 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |