echt niet.. 3 keer ahoy 3 keer baggergeluid..quote:
Dat heeft 'ie vast geleerd in z'n beginjaren bij Veronica. In die tijd was in de weekenden gaan draaien in Schubbekutteveen oid nog de norm. "Mag ik die handjes zien???"quote:Op maandag 25 december 2017 12:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]echt he, dat is ook altijd het eerste dat ik denk als ik `m hoor
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoyquote:Op maandag 25 december 2017 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt niet.. 3 keer ahoy 3 keer baggergeluid..
2 keer arena 1 keer bagger.
Nacht van oranje baggerquote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoy
Yep. En doorheen praten. Krijg de tyfus, Gijs.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer van de single knip weer
Night of the proms, Dylan en R.E.M.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar Hazes gaan in Ahoy
Zodat we het nu komende liedje kunnen duidenquote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef MielMonteur het volgende:
Waarom hebben we het over oorziektes bij dit nummer?
ik kan nog dat hele rijtje opdreunen: De Mariannebar in Wieringerwerf...quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie vast geleerd in z'n beginjaren bij Veronica. In die tijd was in de weekenden gaan draaien in Schubbekutteveen oid nog de norm. "Mag ik die handjes zien???"
En vervolgens krijg je dat toontje er nooit geheel uit.
Hij moet tijd inwinnen voor anekdotes over zijn vader, zijn moeder, en voor zijn BRRROOTJUHS.quote:Op maandag 25 december 2017 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah gijs lult door dit genotseinde heen flopshow
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |