Nee, dat niet zo zeer.quote:Op maandag 25 december 2017 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitgekeken op de Top 2000, MM?
Oke, primaquote:Op maandag 25 december 2017 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet zo zeer.
Maar het is voor mij niet meer de happening van het jaar waar ik de hele tijd iets van/over moet vinden.
Er zijn er genoeg die dat nog wel hebben, dus ik zal zo nu en dan wel lezen wat de meningen zijn.
En misschien reageer ik dan ook nog wel eens...
Maar ik ga hier niet meer de hele dag rondhangen...
quote:Op maandag 25 december 2017 08:45 schreef Cee het volgende:
Ik merk dat ik gewoon lichtjes nerveus word.
Ja ik zit al naar Cultura te kijken, mag van mij beginnenquote:Op maandag 25 december 2017 08:44 schreef Fred_B het volgende:
Van mij mag de Top 2000 gewoon beginnen
SPOILER: niet geschikt voor mexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahgosquote:Op maandag 25 december 2017 08:45 schreef Cee het volgende:
Ik merk dat ik gewoon lichtjes nerveus word.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 december 2017 08:46 schreef Fred_B het volgende:
De Fred-B familie heeft een paar maanden terug gezinsuitbreiding gekregen, dus ik ben er dit jaar wel, maar wel wat minder vaak/regelmatig dan gebeuikelijk.
quote:Op maandag 25 december 2017 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens!SPOILER: niet geschikt voor mexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
oh jee toch, dus je ligt iedere ochtend om vijf uur wakker?quote:Op maandag 25 december 2017 08:46 schreef Fred_B het volgende:
De Fred-B familie heeft een paar maanden terug gezinsuitbreiding gekregen, dus ik ben er dit jaar wel, maar wel wat minder vaak/regelmatig dan gebruikelijk.
Ik bedoel die van 10-11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga wel minder posten dan andere jaren, darts en top 2000 bijhouden is iets teveel van het goedequote:Op maandag 25 december 2017 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu nog Mani en we kunnen weer verder.
Je zag wanneer ik vanmorgen begon te postenquote:Op maandag 25 december 2017 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jee toch, dus je ligt iedere ochtend om vijf uur wakker?
quote:Op maandag 25 december 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel die van 10-11die is wel minder ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 25 december 2017 08:46 schreef Fred_B het volgende:
De Fred-B familie heeft een paar maanden terug gezinsuitbreiding gekregen, dus ik ben er dit jaar wel, maar wel wat minder vaak/regelmatig dan gebruikelijk.
Ik zet bij apenaids in de middag wel de radio aan, hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 08:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga wel minder posten dan andere jaren, darts en top 2000 bijhouden is iets teveel van het goede.
sjaak afhaakquote:Op maandag 25 december 2017 08:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga wel minder posten dan andere jaren, darts en top 2000 bijhouden is iets teveel van het goede.
quote:Op maandag 25 december 2017 08:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig straks braaf naar de kerk.
Je begrijpt wie de winnaar vandaag is.
quote:Op maandag 25 december 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel die van 10-11James WilsongodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Gewoon tussen de landenverslagen door nog even doorproduceren, is er iets wat je níet kan.quote:Op maandag 25 december 2017 08:46 schreef Fred_B het volgende:
Bugno nam de bovenste toch? Dan doe ik de onderste.quote:
Nee, hij nam de onderstequote:Op maandag 25 december 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bugno nam de bovenste toch? Dan doe ik de onderste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |