Ah, de grootste met 1 hele stem meer dan SP zie ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, ik had antwoord gegeven op je vraag welke Groningse gemeente zo massaal op de PVV stemt (Oude Pekela is dat volgens mij).
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Geen flauw idee. Ik hoop dat Ryon of een andere socioloog dit kan verklaren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.
Wat zegt ie, ik wil schimmelkaas of anders niets?
Zeeuwen, het blijft een bijzonder volk, he?quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar een citaat van Victor Hugo.
Wat zegt ie, ik wil schimmelkaas of anders niets?
Oh het is runderbiefstukquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik hoop dat Ryon of een andere socioloog dit kan verklaren.
Siquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeeuwen, het blijft een bijzonder volk, he?
En toch zien de heren achter hem er nog beroerder uit. Fascinerend wel...quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Geertje ziet er wat eng uit.
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)5c-b49f-595c03a27fc2
Kneuzen kermis all around.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En toch zien de heren achter hem er nog beroerder uit. Fascinerend wel...
Doelde op de close up iets verderop in het artikelquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens een mooie blankman gezien? Schoonheid bestaat niet boven de 50ste breedtegraad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, die is niet fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doelde op de close up iets verderop in het artikel
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens een mooie blankman gezien? Schoonheid bestaat niet boven de 50ste breedtegraad.
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.
Vergaderen tot in de late uurtje eist zijn tol.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Geertje ziet er wat eng uit.
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)5c-b49f-595c03a27fc2
quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mannen bedoel ik he, jij bent zelf natuurlijk prachtig.
Daar kom je goed weg, Linusquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.
Oh je hebt gelijk, dacht dat ik blankmens had gezegd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je vrouwen niet 'blankman' noemt.
Ik bedoel, wat is een dumblydore en wat heeft het met jude law van doen hahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bedoel je nu 'dat' of 'wat?'?
Oh, oeps. Dumblydore is een bekende fout uit het meesterwerk 'My Immortal'. De schrijfster bedoelde Dumbledore en sindsdien noem ik het karakter regelmatig Dumblydore. En Jude Law is natuurlijk de acteur die Dumbledore gaat spelen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat is een dumblydore en wat heeft het met jude law van doen haha
Oh, gaat het weer over my immortal?quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, oeps. Dumblydore is een bekende fout in het meesterwerk 'My Immortal'. De schrijfster bedoelde Dumbledore en sindsdien noem ik het karakter regelmatig Dumblydore. En Jude Law is natuurlijk de acteur die Dumbledore gaat spelen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, oeps. Dumblydore is een bekende fout uit het meesterwerk 'My Immortal'. De schrijfster bedoelde Dumbledore en sindsdien noem ik het karakter regelmatig Dumblydore. En Jude Law is natuurlijk de acteur die Dumbledore gaat spelen.
Mijn favoriete gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Puddington het volgende:
[..]
Oh, gaat het weer over my immortal?
Zijn echt duistere kant ligt toch al achter hem? In deze films is hij al in de veertig en is het de periode dat Tom Riddle naar Hogwarts gaat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh interessant, ben benieuwd of we nu ook de donkere kant gaan zien van perkamentus (in deel 2) en dat ie dan in deel 3 zichzelf redeemed.
Ohhhh, sorry heb me nooit zo verdiept in de nieuwe films.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn echt duistere kant ligt toch al achter hem? In deze films is hij al in de veertig en is het de periode dat Tom Riddle naar Hogwarts gaat.
Ik denk wel dat er nog aandacht besteed gaat worden aan die periode. Niet alleen Grindelwald zal bepaalde herinneringen oprakelen, maar ook dat gedoe met die obscurus (waarschijnlijk was Ariana Dumbledore ook een obscurial).quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh, sorry heb me nooit zo verdiept in de nieuwe films.
Dat is wel echt heel jammer tho, juist die tijd dat dumbly zelf een wizardnazi was is wel een interessant gegeven. Maar nu ik er over nadenk heb je gelijk inderdaad, dit is allang na dat ze zijn zusje vermoorden etc.
Die dikke kale met zonnebril had ook hieraan mee kunnen doen, een Youtube-hit van de rechts-populisten in mijn stadjequote:Op zaterdag 23 december 2017 12:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort figuren altijd een combinatie van ongelooflijk eng en enorm kneuzig?quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die dikke kale met zonnebril had ook hieraan mee kunnen doen, een Youtube-hit van de rechts-populisten in mijn stadje
de gezette persoon helemaal links is de plaatselijke Führer', die een graag geziene gast is in de de plaatselijke Döner-lokalen ...
ergens toch wel fijn dat de rechtsen in onze Integratieve Multi-Identitaire Maatschappij ook gewoon openlijk zich kunnen tonen en deel hiervan uitmaken
Omdat als ze niet zo eng en kneuzig waren geweest ze wel een fatsoenlijke maatschappelijke positie hadden gehad denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort figuren altijd een combinatie van ongelooflijk eng en enorm kneuzig?
Ohh, dat zal inderdaad ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nog aandacht besteed gaat worden aan die periode. Niet alleen Grindelwald zal bepaalde herinneringen oprakelen, maar ook dat gedoe met die obscurus (waarschijnlijk was Ariana Dumbledore ook een obscurial).
Volgende kerst gok ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohh, dat zal inderdaad ja.
Wanneer komt de film?
Mooie bierbuiken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die dikke kale met zonnebril had ook hieraan mee kunnen doen, een Youtube-hit van de rechts-populisten in mijn stadje
de gezette persoon helemaal links is de plaatselijke Führer', die een graag geziene gast is in de de plaatselijke Döner-lokalen ...
ergens toch wel fijn dat de rechtsen in onze Integratieve Multi-Identitaire Maatschappij ook gewoon openlijk zich kunnen tonen en deel hiervan uitmaken
Dat zal vast meespelen. Maar dat gedoe met die fakkeltjes die ze dan als een soort musketiers bij elkaar steken.... zo treurig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat als ze niet zo eng en kneuzig waren geweest ze wel een fatsoenlijke maatschappelijke positie hadden gehad denk ik.
Even opgezocht...quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ohhhh.
Nog genoeg tijd om iemand te zoeken om er mee naar toe te nemen.
Haha, ik dacht dat ik de enige hier was met zoveel random kennis over deze wereld van Rowling.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nog aandacht besteed gaat worden aan die periode. Niet alleen Grindelwald zal bepaalde herinneringen oprakelen, maar ook dat gedoe met die obscurus (waarschijnlijk was Ariana Dumbledore ook een obscurial).
Ik lees nog steeds de HP-boeken als ik geen zin heb in andere boeken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:04 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat ik de enige hier was met zoveel random kennis over deze wereld van Rowling.
Ik vind Dumbledore op zijn manier eigenlijk zijn hele leven vrij duister, maar dat komt ook omdat hij op het eerste oog een soort lieve opa is en dan overvalt de minder lieve kant je nogal snel. Maar de periode waar hij samen met Gridelwald de muggles wilde overheersen, vind ik wel serieus gevaarlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Overigens had Dumbledore niet echt een duisterse kant vind ik.
Het ergste wat hij had gedaan is zijn familie verwaarlozen en zich laten misleiden door Grindewald.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens een mooie blankman gezien? Schoonheid bestaat niet boven de 50ste breedtegraad.
In zijn jonge jaren zag hij zichzelf als een ubermensch die de muggles moest overheersen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
Overigens had Dumbledore niet echt een duisterse kant vind ik.
Het ergste wat hij had gedaan is zijn familie verwaarlozen en zich laten misleiden door Grindewald.
Klopt, laten we ons opwinden over 22 mannen in korte broekjes die achter een balletje aanrennen, aangemoedigd door duizenden emotionele mannen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Godverdomme zijn jullie nu echt die kinderverhalen van Rowling hier aan het bediscussiëren?
Terwijl bijvoorbeeld Moskou zich officieel geprovoceerd voelt door de voorgenomen wapenleveranties van Washington aan Oekraïne.
Neuh. Kwam door Grindewlad allemaal.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In zijn jonge jaren zag hij zichzelf als een ubermensch die de muggles moest overheersen.
Ik zou niet weten waarom dat ons enorm bezig moet houden of waarom dit soort zaken belangrijker moeten zijn voor ons dan de verhalen van Rowling.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Godverdomme zijn jullie nu echt die kinderverhalen van Rowling hier aan het bediscussiëren?
Terwijl bijvoorbeeld Moskou zich officieel geprovoceerd voelt door de voorgenomen wapenleveranties van Washington aan Oekraïne.
Beetje zoenen, beetje voelen, niets mis mee. Niet van dat benauwde Friekmans.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, lekkere avond weer gisteren. Had even bij een wokrestaurant m’n avondeten naar binnen geschoven en besloot achteraf bij een vriend langs te gaan die aan het werk was (werkt in de horeca). Hij was klaar met werken op een gegeven moment en hij stelde voor om bier te gaan drinken. Prima idee uiteraard. Komen we onderweg naar de kroeg een oude bekende tegen (dame van onze leeftijd) waar die vriend altijd al een leuke klik mee had. Je voelt ‘m ergens al aankomen, maar daar heeft hij doodleuk mee lopen zoenen die avond. Dit terwijl meneer al even samenwoont en ik er over een paar dagen met m’n kersverse vriendin op bezoek ga.
Wat moet ik daar in hemelsnaam mee? Helemaal niks ergens, uiteraard, maar een beetje mooi weer spelen terwijl ik op bezoek kom is ook niet mijn stijl.
Goed kapsel, dat wel.quote:
Vond mijn foto knappur.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen reacties op de mooiste man van Nederland dus doe ik zelf maar een
Aan deze foto is dat niet te zien, hoe zijn z'n ellebogen en bovenbenen gevormd?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is een 10/10. Gaat helemaal nergens meer over, zulke perfectie.
Same.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds de HP-boeken als ik geen zin heb in andere boeken.
[..]
Hihi.quote:
Ik sla eigenlijk wel altijd de eerste 2 over, dat vind ik toch iets te kinderlijk om te lezenquote:Op zaterdag 23 december 2017 13:19 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Same.
Nog steeds.
Heb ook alle luisterboeken geluisterd tijdens treinreizen.
Deed ik ook vaak.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik sla eigenlijk wel altijd de eerste 2 over, dat vind ik toch iets te kinderlijk om te lezen.
De paar opmerki gen die hier af en toe over voetbal gemaakt worden zijn altijd in het kader van de actualiteit. De holocaust is gelukkig het verleden en moet een wijze les zijn, maar de schrijfsels van Rowling zijn sprookjes zonder enige importantie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:11 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Klopt, laten we ons opwinden over 22 mannen in korte broekjes die achter een balletje aanrennen, aangemoedigd door duizenden emotionele mannen.
Het is weekend, bijna kerst, en iedereen mag een hobby hebben en zich ontspannen.
We kunnen het ook de hele tijd over de holocaust hebben.
Stukje elleboog:quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Aan deze foto is dat niet te zien, hoe zijn z'n ellebogen en bovenbenen gevormd?
Geen idee eigenlijk. Kreeg die foto gister in een gay appgroep toegestuurd (niet die ene met jou dus). Misschien de naam die erboven staat? Ene Fabian.quote:
De afwezigheid van tatoeages krijgt een voldoende.quote:
Ja maar is het een bekend iemand?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kreeg die foto gister in een gay appgroep toegestuurd (niet die ene met jou dus). Misschien de naam die erboven staat? Ene Fabian.
Krijg er ook geen druk van op de broek. Geen klein bobbeltje, niets.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:23 schreef remlof het volgende:
Nou ja, misschien kan het hier beter over de schrijfsels van Rowling gaan dan over hoe geil homo’s worden van bepaalde andere mannen.
Voor jou niet, voor miljoenen anderen wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De paar opmerki gen die hier af en toe over voetbal gemaakt worden zijn altijd in het kader van de actualiteit. De holocaust is gelukkig het verleden en moet een wijze les zijn, maar de schrijfsels van Rowling zijn sprookjes zonder enige importantie.
Oh kut, hij is pas 19 zie ik nu. Mja lijkt wel ouder toch. Het is blijkbaar een Vlaamse zanger volgens Google.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:23 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja maar is het een bekend iemand?
De groep met mij is geen gay-app groep , zitten toevallig relatief veel homo’s in.
Uh nee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wat weg van de ligt.
Behoorlijk ja. Stiekem is De Ligt ook best nice.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wat weg van de ligt.
Wat is er mis met 19?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh kut, hij is pas 19 zie ik nu. Mja lijkt wel ouder toch. Het is blijkbaar een Vlaamse zanger volgens Google.
En haha ja sure.
Jouw vrouw laat zich ook doorgaans door de complete buurt betasten in de kroeg?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje zoenen, beetje voelen, niets mis mee. Niet van dat benauwde Friekmans.
Mijn vrouw mag niet naar de kroeg. Sterker nog, ze mag de deur niet uit. Regels voor mannen zijn niet hetzelfde als voor vrouwen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw vrouw laat zich ook doorgaans door de complete buurt betasten in de kroeg?
Godse moslim ben je toch ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag niet naar de kroeg. Sterker nog, ze mag de deur niet uit. Regels voor mannen zijn niet hetzelfde als voor vrouwen.
Ik zou ja zeggen als hij wilde trouwen hoor. Leer hem daarna wel kennen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat is er mis met 19?
Je wil toch niet met hem trouwen ?
Haha, wat een enorme Gordon ben je toch ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou ja zeggen als hij wilde trouwen hoor. Leer hem daarna wel kennen.
Dit. Hooguit even tegen hem zeggen “weet je zeker dat je hiermee door wil gaan?” als je het aan ziet komen, maar daarna niet meer mee bemoeien.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:30 schreef Tem het volgende:
Maar serieus Friek. Ik kan het wel bij hem aankaarten maar hij blijft zijn zaak. Ik heb het vaak zat meegemaakt bij vrienden. Een beetje de morale pief uithangen zit niemand op te wachten want ze weten zelf ook wel dat het niet oke is.
Bohh, een heuze British Royal. Binnenkort.quote:
CNN claimt NOS en Wouter Zwart even.quote:When Wouter Zwart of CNN affiliate and Dutch broadcaster NOS asked about those comments in an interview in the US Capitol, Ambassador Hoekstra said he never said them.
Doe jij toch ook als dat in je favoriete nichterige soapserie gebeurt?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Friek nu de hele dag een beetje zitten malen, terwijl hij in de verte staart, omdat hij iemand een kusje zag krijgen. Heftig leven.
Zou toch leuk zijn als de NOS die vent daarmee in diskrediet brengt en zorgt dat de benoeming wordt herroepen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:35 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
CNN claimt NOS en Wouter Zwart even.
Ze noemen iedereen gewoon CNN affiliate, het blijven wel vuige Amerikanen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:35 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
CNN claimt NOS en Wouter Zwart even.
Heb je dit verhaal gelezen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bohh, een heuze British Royal. Binnenkort.
Hehehehhehehe princess Michael.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Heb je dit verhaal gelezen?
http://www.independent.co(...)ingham-a8125031.html
Lijkt alsof ze het bewust heeft gedaan, ze heeft er namelijk eerder al felle kritiek op gehad.
Heb serieus nog nooit gehoord van Princess Michael of Kent. Maar goed, elke familie heeft zo z'n wappies, die plaats neemt zij in voor het Britse koningshuis kennelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze het bewust heeft gedaan, ze heeft er namelijk eerder al felle kritiek op gehad.
Blackamoor doet mij altijd denken aan Little Britain en die kotsende Maggie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Wat een flatteuze foto heeft ze op Wikipedia.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb serieus nog nooit gehoord van Princess Michael of Kent. Maar goed, elke familie heeft zo z'n wappies, die plaats neemt zij in voor het Britse koningshuis kennelijk.
Ja nu we toch a la Privé en Story over het Koningshuis aan het roddelen zijn, kon dit er wel bij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb serieus nog nooit gehoord van Princess Michael of Kent. Maar goed, elke familie heeft zo z'n wappies, die plaats neemt zij in voor het Britse koningshuis kennelijk.
Kijk je?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een flatteuze foto heeft ze op Wikipedia.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net thuis van rijles maar staat aan.
Hoe ging je TTT ?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net thuis van rijles maar staat aan.
Ja, dat is ook een beetje de afweging die ik heb. Die vriend weet zelf ook wel dat het niet kan en heeft hier ook een geschiedenis in. Toch ga ik hem wel erop aanspreken dat het voortaan maar buiten mijn zicht moet gebeuren, aangezien ik er niet bij betrokken wil zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:30 schreef Tem het volgende:
Maar serieus Friek. Ik kan het wel bij hem aankaarten maar hij blijft zijn zaak. Ik heb het vaak zat meegemaakt bij vrienden. Een beetje de morale pief uithangen zit niemand op te wachten want ze weten zelf ook wel dat het niet oke is.
Ohhh lekker, examen al ingepland?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Paar kleine verbeterpuntjes maar overall goed. En vrijstelling binnen.
Volgende week. Heb nog twee (lange) rijlessen voor die tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhh lekker, examen al ingepland?
Oehhh spannend.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende week. Heb nog twee (lange) rijlessen voor die tijd.
Dus je kan heel veel geluk of heel veel pech hebben qua drukte op de weg.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende week. Heb nog twee (lange) rijlessen voor die tijd.
Deze conclusie volg ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus je kan heel veel geluk of heel veel pech hebben qua drukte op de weg.
https://www.filmtotaal.nl/film/28339quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een beetje de afweging die ik heb. Die vriend weet zelf ook wel dat het niet kan en heeft hier ook een geschiedenis in. Toch ga ik hem wel erop aanspreken dat het voortaan maar buiten mijn zicht moet gebeuren, aangezien ik er niet bij betrokken wil zijn.
Vakantietijd, mensen die op reis gaan, vuurwerk halen, familiebezoek, en zulks.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze conclusie volg ik niet helemaal?
Je moet natuurlijk altijd beetje geluk hebben met de omstandigheden tijdens je examen. Gelukkig is die van mij ruim na de ochtendspits.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Ooh zo, dat klopt inderdaad. Denk dat het wel een opsteker is om het in de vakantie te doen, toch minder verkeer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vakantietijd, mensen die op reis gaan, vuurwerk halen, familiebezoek, en zulks.
De normale spits zal wel niets voorstellen.
Ook aan een ketting liggen aan het aanrecht?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vrouw mag niet naar de kroeg. Sterker nog, ze mag de deur niet uit. Regels voor mannen zijn niet hetzelfde als voor vrouwen.
Schnaps und Frauen wordt de titel van z'n autobiografie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:
Chill artikel: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ter-wereld-a1586082 .
Interesseert jou niet maar 1 ding?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou ja zeggen als hij wilde trouwen hoor. Leer hem daarna wel kennen.
Ik hang hier af en toe sinds 2008 febr, dus daar ligt het niet aan Kaassie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
Hier een willekeurige grafiek die ik zojuist maakte:
[ afbeelding ]
Voor hoeveel procent van de posts/topics/users op FOK! is UTO verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens de statistieken is het subforum Utopia met afstand het subforum met de meeste posts en topics, en dat programma stopt binnenkort. Dus dan zet de daling versneld door.
Dank, dat was de moeite van het lezen waardquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:12 schreef Kaas- het volgende:
Chill artikel: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-ter-wereld-a1586082 .
In 2017 werd tot nu toe 14,7% van alle posts op FOK! in UTO geplaatst. Daarnaast is er een jaarlijkse daling van ca. 15% van het aantal actieve users.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor hoeveel procent van de posts/topics/users op FOK! is UTO verantwoordelijk?
Onheilspellend, I like.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens de statistieken is het subforum Utopia met afstand het subforum met de meeste posts en topics, en dat programma stopt binnenkort. Dus dan zet de daling versneld door.
Zal op het einde minder lineair krimpen denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In 2017 werd tot nu toe 14,7% van alle posts op FOK! in UTO geplaatst. Daarnaast is er een jaarlijkse daling van ca. 15% van het aantal actieve users.
Zou dus goed kunnen dat FOK! komend jaar met 30% krimpt. Ik schat in dat het forum uiterlijk in 2019 ophoudt te bestaan.
Eerder versneld dan, want door netwerkeffecten wordt het dan versneld onaantrekkelijker om hier te posten. Als er eenmaal bijna niemand meer post, is het ook gewoon in een klap definitief niet leuk om te komen en zal het krimppercentage waarschijnlijk verdubbelen. #econoom-waarzeggerquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:48 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Zal op het einde minder lineair krimpen denk ik.
Interessantquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens de statistieken is het subforum Utopia met afstand het subforum met de meeste posts en topics (edit: 14,7% van alle posts op FOK! in 2017), en dat programma stopt binnenkort. Dus dan zet de daling versneld door.
Of er blijft een vaste kern over van users die niet vertrekken, te klein om nieuwe mensen aan te trekken maar groot genoeg om elkaar te vermaken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerder versneld dan, want door netwerkeffecten wordt het dan versneld onaantrekkelijker om hier te posten. Als er eenmaal bijna niemand meer post, is het ook gewoon in een klap definitief niet leuk om te komen en zal het krimppercentage waarschijnlijk verdubbelen. #econoom-waarzegger
De laatste paar honderd man zijn de harde kern. Die komen hier niet omdat het zo druk is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerder versneld dan, want door netwerkeffecten wordt het dan versneld onaantrekkelijker om hier te posten. Als er eenmaal bijna niemand meer post, is het ook gewoon in een klap definitief niet leuk om te komen en zal het krimppercentage waarschijnlijk verdubbelen. #econoom-waarzegger
Daar kan de kale mongool niet van leven, dus wordt de boel tegen die tijd opgedoekt. #economischewaarzeggerquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:51 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
De laatste paar honderd man zijn de harde kern. Die komen hier niet omdat het zo druk is.
#gewonewaarzegger
Die kan er nu ook al niet van leven.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar kan de kale mongool niet van leven, dus wordt de boel tegen die tijd opgedoekt. #economischewaarzegger
Dan kunnen ze altijd nog vragen of Tong terugkomt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar kan de kale mongool niet van leven, dus wordt de boel tegen die tijd opgedoekt. #economischewaarzegger
Volgens mij betaalt hij er een leuke hypotheek vanquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kan er nu ook al niet van leven.
Volgens mij kan FOK! nauwelijks zijn eigen kosten terugverdienen en is er geen geld meer voor onderhoud, upgrades, inhuren van staf. Dat is overigens al jaren zo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt hij er een leuke hypotheek van
Waar haal je die actieve gebruikers vandaan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens de statistieken is het subforum Utopia met afstand het subforum met de meeste posts en topics (edit: 14,7% van alle posts op FOK! in 2017), en dat programma stopt binnenkort. Dus dan zet de daling versneld door.
Wat ik zeg, ze hebben best een aardig huis en het geld moet in dat huishouden toch echt van FOK! Komenquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kan FOK! nauwelijks zijn eigen kosten terugverdienen en is er geen geld meer voor onderhoud, upgrades, inhuren van staf. Dat is overigens al jaren zo.
Ik denk dat hij stiekem ook nog een zwembad en een speedboat heeft, dat het niet goed gaat met FOK! is voor de schijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ze hebben best een aardig huis en het geld moet in dat huishouden toch echt van FOK! Komen
Hmm, als dit waar is gaat het sneller dan gedacht en extrapolerend is het dan in '19 inderdaad afgelopen. Zelfs al zou Utopia niet stoppen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet je niet. Ik hoop en denk dat ze ook wel andere inkomsten hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ze hebben best een aardig huis en het geld moet in dat huishouden toch echt van FOK! Komen
Het is maar de vraag of dat te extrapoleren valt. Bepaalde subfora hebben toch wel een significante harde kern van spamhoeren.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm, als dit waar is gaat het sneller dan gedacht en extrapolerend is het dan in '19 inderdaad afgelopen. Zelfs al zou Utopia niet stoppen.
Klopt ook. Forum en abonnementen leveren niets op, FP en de advertenties daar des te meer. Maar de FP kost ook verreweg het meeste geld.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:08 schreef Tem het volgende:
Denk dat het forum niet echt een verdienmodel is. Men zal het wel van de FP moeten hebben. Maar het forum wordt wel stiller, inderdaad.
Daar moet men in tegenstelling tot op het forum ook zelf de relevante content maken, afgezien van de herschreven nieuwsdumps.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt ook. Forum en abonnementen leveren niets op, FP en de advertenties daar des te meer. Maar de FP kost ook verreweg het meeste geld.
Zal wel wat meer kosten maar crew is allemaal vrijwillig dus daar zijn geen kosten aan. Dus misschien wat content, huur van servers en ontwikkeling. Tijden veranderen en het forum gaat niet mee met zijn tijd dus zal uiteindelijk uitsterven. Stilstand is achteruitgang.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt ook. Forum en abonnementen leveren niets op, FP en de advertenties daar des te meer. Maar de FP kost ook verreweg het meeste geld.
Maak me gek! Wahtsapp groep.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Maar waar gaan jullie heen als FOK! tenonder gaat?
Heeft D66 een online forum of iets?
ANP-abonnement schijnt een vrij dure hobby te zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal wel wat meer kosten maar crew is allemaal vrijwillig dus daar zijn geen kosten aan. Dus misschien wat content, huur van servers en ontwikkeling. Tijden veranderen en het forum gaat niet mee met zijn tijd dus zal uiteindelijk uitsterven. Stilstand is achteruitgang.
Uiteraard zal het aantal gebruikers in de praktijk nooit op 0 uitkomen, maar het gaat op een gegeven moment wel door een ondergrena waatbij hetbexploiterennvan het forum gewoon niet meer de moeite waard is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of dat te extrapoleren valt. Bepaalde subfora hebben toch wel een significante harde kern van spamhoeren.
Dat geloof ik zo. Heb mij nooit zo met de FP bemoeidquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
ANP-abonnement schijnt een vrij dure hobby te zijn.
Naar /r/Politiek op Reddit vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Volgens mij hoeft dat allemaal niet veel te kosten. Het runnen van zo'n forum is vrijwilligerswerk, echt hard ontwikkeld wordt er ook niet en als de userbase afneemt kun je ook met mindere hardware af.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard zal het aantal gebruikers in de praktijk nooit op 0 uitkomen, maar het gaat op een gegeven moment wel door een ondergrena waatbij hetbexploiterennvan het forum gewoon niet meer de moeite waard is.
Dat gezegd hebbende is het forum natuurlijk qua inkomsten waarschijnlijk inderdaad maar bijzaak naast de FP en zolang er voldoende vrijwilligers zijn die het draaiende kunnen houden waarom zou je dat dan niet doen?
True en scalable hosten ergens in een cloud kost ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat allemaal niet veel te kosten. Het runnen van zo'n forum is vrijwilligerswerk, echt hard ontwikkeld wordt er ook niet en als de userbase afneemt kun je ook met mindere hardware af.
Dan zetten we je ook in de whatsappgroep.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Uit je ma!!quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar haal je die actieve gebruikers vandaan?
Jammerlijke ontwikkeling wel. Vraag me af waar het precies door komt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Door je ma!!quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammerlijke ontwikkeling wel. Vraag me af waar het precies door komt.
Heftig. sterkte man.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Over dingen die langzaam sterven gesproken: dankzij de "vooruitstrevende" wetgeving op het gebied van levenseinde zit ik al drie dagen naast het bed van oma (waarvoor ik mantelzorg verleen) te wachten tot ze haar laatste adem uitblaast. Wat een martelgang, zo'n dokter die niks mag doen.
Best kans dat het tot na de kerst duurt
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Over dingen die langzaam sterven gesproken: dankzij de "vooruitstrevende" wetgeving op het gebied van levenseinde zit ik al drie dagen naast het bed van oma (waarvoor ik mantelzorg verleen) te wachten tot ze haar laatste adem uitblaast. Wat een martelgang, zo'n dokter die niks mag doen.
Sterkte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Bekend gebeuren, heb dat ook moeten doen bij m’n ma. Tergend, inderdaad. Alle sterkte ermee!quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook bij mijn moederquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bekend gebeuren, heb dat ook moeten doen bij m’n ma. Tergend, inderdaad. Alle sterkte ermee!
Het is niet iets waar je een 'track record' in wilt hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook bij mijn moederEn na het wegvallen van haar ook bij haar vader. En nu dus bij haar moeder. Ik heb inmiddels de nodige ervaring
Dank allemaal!
Zwaar spul! Succes!quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Sterkte, M.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook bij mijn moederEn na het wegvallen van haar ook bij haar vader. En nu dus bij haar moeder. Ik heb inmiddels de nodige ervaring
Dank allemaal!
Voor een econoom nog niet eens slecht.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In 2017 werd tot nu toe 14,7% van alle posts op FOK! in UTO geplaatst. Daarnaast is er een jaarlijkse daling van ca. 15% van het aantal actieve users.
Zou dus goed kunnen dat FOK! komend jaar met 30% krimpt. Ik schat in dat het forum uiterlijk in 2019 ophoudt te bestaan.
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, ik vind het ook goed om te doen, ondanks de frustratie. Ze wordt namelijk in slaap gehouden, dus het afscheid is eigenlijk al geweest. Nu is het wachten op het einde.
Maar goed, het zijn achteraf bezien wel waardevolle momenten. Voor haar was het ook belangrijk, zeker omdat ze geen kinderen meer heeft en het toch fijn is je laatste momenten met familie door te brengen.
Na de tekst van John drie keer gelezen te hebben deel ik deze mening.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Volgens mij probeert John iets aardigs te zeggen.
Is Janneke crewlidquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Heb mij nooit zo met de FP bemoeid![]()
Trouwens, ben je nou nog steeds crew of is men gewoon laks met de administratie?
Yup, tagje en vinkje. Maar ik dacht dat ze na de formatie afscheid had genomen.quote:
En aardig of niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Na de tekst van John drie keer gelezen te hebben deel ik deze mening.
Kan jij begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hij deelt mijn mening, dus aardig inderdaad.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik had het mij al gedacht hoor, ik denk, heb het al toegevoegd, of iets toegevoegd.
Dacht ik ook eigenlijk. Janneke?quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:27 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ik dacht ze gestopt was met de FP.
Toch?
Wat boeit iemand nu of het kerst of wat dan ook is, dan zit ik ernaast kan gebeuren wat wil!quote:
Yes.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is allemaal al erg genoeg vind ik.
Ja, ik ben inderdaad na het aantreden van Rutte-III gestopt met schrijven voor de FP, maar omdat ik wellicht in de nabije toekomst nog een andere rol ga spelen ben ik nog steeds crew, zij het op dit moment wel functieloos.quote:
Kun jij NWS niet moderaten? Je hebt al ervaring met het vmbo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad na het aantreden van Rutte-III gestopt met schrijven voor de FP, maar omdat ik wellicht in de nabije toekomst nog een andere rol ga spelen ben ik nog steeds crew, zij het op dit moment wel functieloos.
Ik denk dat ik dan binnen twee weken uit de crew gemieterd word.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun jij NWS niet moderaten? Je hebt al ervaring met het vmbo.
Wel een interessant experiment.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
NWS is toch meer speciaal onderwijs....quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net als Monopoly dus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad na het aantreden van Rutte-III gestopt met schrijven voor de FP, maar omdat ik wellicht in de nabije toekomst nog een andere rol ga spelen ben ik nog steeds crew, zij het op dit moment wel functieloos.
Volgens mij zijn er bijna verkiezingen in Rusland.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.nu.nl/225489/(...)plein-in-moskou.html
Gay.
Ja. Na enkele jaren in de jeugd-tbs te hebben gezeten zie ik interessante parallellen tussen de sociale systemen aldaar en hier.quote:
Oei heftig man, dan neem ik een hele hoop terug en toon oprecht spijt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja. Na enkele jaren in de jeugd-tbs te hebben gezeten zie ik interessante parallellen tussen de sociale systemen aldaar en hier.
Pokkelmans maakt een grapje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei heftig man, dan neem ik een hele hoop terug en toon oprecht spijt.
Het barst van de users met crewrechten die eigenlijk niets doen. Ik ben daar altijd tegenstander van geweest. Nu neemt men de laatste tijd wel meer beslissingen waar ik met een opgetrokken wenkbrauw naar kijk dus heel erg verbaasd ben ik ook weer niet.quote:
Tja, ik zou het ook wel snappen als ze mij de crewrechten zouden afnemen. Maar ik voel me niet echt geroepen om daar heel hard achteraan te gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Het barst van de users met crewrechten die eigenlijk niets doen. Ik ben daar altijd tegenstander van geweest. Nu neemt men de laatste tijd wel meer beslissingen waar ik met een opgetrokken wenkbrau naar kijk dus heel erg verbaasd ben ik ook weer niet.
En er waren ook wel een aantal zwarten met allerlei rechten, heb ik wel eens per ongeluk gezienquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Het barst van de users met crewrechten die eigenlijk niets doen. Ik ben daar altijd tegenstander van geweest. Nu neemt men de laatste tijd wel meer beslissingen waar ik met een opgetrokken wenkbrauw naar kijk dus heel erg verbaasd ben ik ook weer niet.
Goed van je. Sterkte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
VoorbijFok?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ben ik ook wel eens tegengekomen toen ik FA was. Die heb ik direct rechten afgenomen. Het is natuurlijk rete interessant overal extra informatie te halen maar dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
En er waren ook wel een aantal zwarten met allerlei rechten, heb ik wel eens per ongeluk gezien.
Eigenlijk maakt john daarna een veel betere grap.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Pokkelmans maakt een grapje.
...denk je.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Pokkelmans maakt een grapje.
De post die je wist dat zou komen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad niet willen met zijn allen.
Een bush, prima doorsneebiertje. Nu een Corsendonk Gold Tripel van 9,7%. Ook prima.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens tegengekomen toen ik FA was. Die heb ik direct rechten afgenomen. Het is natuurlijk rete interessant overal extra informatie te halen maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Ah well, men doet maar. Nog een lekker biertje gedronken vandaag?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een mooie naam, of omgekeerd: www.fokvoorbij.nl
Oiquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Nomquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Een bush, prima doorsneebiertje. Nu een Corsendonk Gold Tripel van 9,7%. Ook prima.
Gister een troubadour, die vond ik niks/niet lekker. Net goed genoeg om wel op te drinken.
Ha.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Herkenbaar, sterkte.quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Nice, ik heb vandaag wat Gouden Carolus Tripel en Deugnietjes gehaald. Zijn ondertussen wel vrij mainstream maar wel lekker. Met kerst zit ik toch meer aan de wijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Een bush, prima doorsneebiertje. Nu een Corsendonk Gold Tripel van 9,7%. Ook prima.
Gister een troubadour, die vond ik niks/niet lekker. Net goed genoeg om wel op te drinken.
Ha, idem! Maar fuck die shit, ik ga naar de pubquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:36 schreef Leandra het volgende:
Mijn neus loopt harder dan Niagara falls, .... me een slag in de rondte nies,
Heel Engeland aan de kerstgriep, dat zal ze leren voor die Brexit van ze!quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, idem! Maar fuck die shit, ik ga naar de pub
Die kan ondertussen wel een stuk beter pijpen dan die meiden van jouw leeftijd, dus doe er je voordeel mee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:44 schreef skysherrif het volgende:
Zo tijd voor de jaarlijkse kerstborrel met werk, benieuwd of weer een van de kortpittige serveersters veel te dronken is voor de setting en haar leeftijd.
Gewaagde aanname.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ondertussen wel een stuk beter pijpen dan die meiden van jouw leeftijd, dus doe er je voordeel mee.
Wuufjes? Is dat Bløftaal?quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nah.
Er zijn wel knappe mannen, maar die halen het toch echt niet bij de wuufjes.
Hahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ondertussen wel een stuk beter pijpen dan die meiden van jouw leeftijd, dus doe er je voordeel mee.
Care, dan ga ik gewoon Russisch water kopen en halfnaakt paardrijden in de wildernis.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:57 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
De Russen gooien iets in ons water, duidelijk.
Geen Heilwasser meer?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Care, dan ga ik gewoon Russisch water kopen en halfnaakt paardrijden in de wildernis.
Snuiven met kerst?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:03 schreef IntensiveGary het volgende:
Zo, het vreet- zuip- en snuifweekend duurt dit jaar vier dagen. Als 40-plusser kon dat weleens riskant worden... 😂
Dat wel, wordt netjes gefilterd door Duits Heilgesteente.quote:
Niet bij het diner iig 😁quote:
De 'ah, toch nog een witte kerst'-grap moet ook minimaal vijf keer per avond gemaakt worden. Zo afgezaagd als maar kan, maar t hoort er bij 😁quote:
Chillquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:13 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet bij het diner iig 😁
Maar wat later, bij de borrel, gaat er wel het één en ander doorheen, ja. Beetje overblijfsel uit de nineties. Toen gebruikten we elk excuus om te feesten. Nu nog maar een paar keer per jaar. Waaronder de week rond kerst/o&n. En dan ook niet meer in de absurde hoeveelheden van voorheen. Ik trek de katers niet meer 😂
Nooit te beroerd zijn om makkelijke grappen in te koppen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De 'ah, toch nog een witte kerst'-grap moet ook minimaal vijf keer per avond gemaakt worden. Zo afgezaagd als maar kan, maar t hoort er bij 😁
Heb dat nog nooit gedaan. Al jaren benieuwd naar. Ben wel beetje bang voor spontane zelfontbranding bij het het betreden van de kerk. Atheïst met hoop Joods bloed en zo 😁quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Ik wil nu serieus naar de nachtmis morgenavond in de St Martinuskerk hier om de hoek.
Eens kijken of ik dat over 24 uur ook nog wil, dan ga ik.
Waarschijnlijk het laatste.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jouw toekomst. Of je gaat DH achterna.
Lekker met een blikje bier op de laatste rij zitten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
Ik wil nu serieus naar de nachtmis morgenavond in de St Martinuskerk hier om de hoek.
Eens kijken of ik dat over 24 uur ook nog wil, dan ga ik.
Paar flinke boeren tijdens het gebed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker met een blikje bier op de laatste rij zitten.
Na het eten, als de flessen en de pakjes opengaan en de eerste gelegd wordt in koor blêren:"zo, toch een witte kerst", ofwel de ninetiesvariant van de dad joke 😁quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit te beroerd zijn om makkelijke grappen in te koppen.
Ik ben ook atheïstisch opgevoed, maar ben in Italië een paar keer met m’n vriendin naar zo’n hoogmis geweest en ik vond het best mooi.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gedaan. Al jaren benieuwd naar. Ben wel beetje bang voor spontane zelfontbranding bij het het betreden van de kerk. Atheïst met hoop Joods bloed en zo 😁
Als ik de volgende dag niet had hoeven werken zou ik vantevoren wel even een joint roken om de ervaring harder binnen te laten komenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker met een blikje bier op de laatste rij zitten.
En waarom zien we haar tieten nauwelijks?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Waarom drinkt ze zo als een mongol?
Hahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zien we haar tieten nauwelijks?
Hier tieten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En waarom zien we haar tieten nauwelijks?
Morgenavond. Nee, dan hou ik gewoon m’n bek.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha
Paar goede remlofjes vanavond al
Praat je vanavond ook zo in de kerk?
Bohquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:29 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hier tieten.
[ afbeelding ]
Ah ja tuurlijk, is nog geen kerstavond.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgenavond. Nee, dan hou ik gewoon m’n bek.
Dat is een zich uitkledende homo, dat heeft niets met tieten te maken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:29 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hier tieten.
[ afbeelding ]
Hehe. Gaat toch ook niet gebeuren joh. Leid gewoon een doodnormaal leven.quote:
O.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een zich uitkledende homo, dat heeft niets met tieten te maken.
Hoe was het leven van Drugshond eind 20?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Gaat toch ook niet gebeuren joh. Leid gewoon een doodnormaal leven.
Alleen dan met veel drugs en anale seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |