FEE blijft wel even open toch? We hebben eerst nog de 3 Koningen, dan komt de verjaardag van Beatrix, dan hebben we Valentijnsdagquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We moeten er nog even van genieten nu het nog kan.
Vorig jaar ging FEE dicht op 3 januari.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
FEE blijft wel even open toch? We hebben eerst nog de 3 Koningen, dan komt de verjaardag van Beatrix, dan hebben we Valentijnsdag
Nou rust in vrede dan maar.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar ging FEE dicht op 3 januari.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog even blauw en dan ben ik weer zwart.
al ruim een jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is jouw kerstboom al weg?
ohquote:Op maandag 8 januari 2018 11:39 schreef LCMS het volgende:
Moggeh, ze hebben WEB gesloten, maar ik zie het nergens staan in het archief?
nou ben blij dat ik er ben. Post er in ieder geval nog iemandquote:
Wie?quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
EN IK BEN ER OOK WEER!!!! Samen met flippsgodin.
AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste fan van AZ jonge
altijd leuke wedstrijdenquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.
Liever gewoon tegen ADO, ja toch.
Wel in lekker eten met kerst etcquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa, heb je er al een beetje zin in aloa?
Voor wie ben jij dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.
Liever gewoon tegen ADO, ja toch.
Nooitgezien.gif dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Technisch gezien incorrect, want je hebt haar dus ca. 10 minuten geleden gezien
Nee, nooit gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nooitgezien.gif dan?
Ken je klassiekers.
Willem II. De grootste fan op Fok, al is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan?
Misschien val ik nu voortaan meer op.
daar is FEE ideaal voorquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hopelijk kunnen wij onze goede band weer herstellen.
Goed gegoktquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik gok dat jij de gourmet aanslingert
Dat laatste verbaast me niet enorm. Niet dat AZ zoveel supporters heeft (op het forum).quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II. De grootste fan op Fok, al is dat niet zo moeilijk.
Ben hier helemaal klaar voor. "Stinkt naar oliebollen"quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:18 schreef I. het volgende:
M'n hele straat stinkt al naar oliebollen, dus ik ben hier HE-LE-MAAL klaar voor.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent me serieus 2 minuten voor met aanmaken![]()
nee nog niet.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:19 schreef I. het volgende:
Hebben ze bij jullie ook al beginnetjes gemaakt met kerst-sfeerverlichting in de straten?
ja, true!quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
maar laten we het wel een beetje ontopic houden daar
quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben hier helemaal klaar voor. "Stinkt naar oliebollen"
Er is hier op het werk iemand die al zijn kamer heeft versierd met lampjes.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:19 schreef I. het volgende:
Hebben ze bij jullie ook al beginnetjes gemaakt met kerst-sfeerverlichting in de straten?
hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn pohi kleurt 50 tinten grijs ipv rood.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:22 schreef I. het volgende:
http://fokcrew.nl/user/186611
haagsie meteen bijgewerkt.
Niet geklikt.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:22 schreef I. het volgende:
http://fokcrew.nl/user/186611
haagsie meteen bijgewerkt.
Ik durf geen mensen meer toe te voegen voordat ik expliciet toestemming krijg. Sommige users doen nogal moeilijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]flippiee kan je ook meteen doen
ghehe nice.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:23 schreef I. het volgende:
[..]
Hier wel.Zag i.i.g. al wat van die lichtkrullen aan lantaarnpalen hangen.
Flippiee toch niet?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik durf geen mensen meer toe te voegen voordat ik expliciet toestemming krijg. Sommige users doen nogal moeilijk.
Oh, je hebt andere kleuren ingesteld... Bij mij is tijdelijk rozequote:Op maandag 22 oktober 2018 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor men moet ik nu een kilometer scrollen.
gaaaaayyyyquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, je hebt andere kleuren ingesteld... Bij mij is tijdelijk roze
quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ghehe nice.
Ik wacht geduldig af tot mijn buurman weer zijn lichtslang ophangt aan zijn schutting. Dan is het net de landingsbaan van Schiphol.
Weet nietquote:
Okok, ik snapquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Daar doen ze hier dan weer niet echt aan. Mja, appartementje hé.
[..]
Weet nietGa er vanuit van niet, maar daarom doe ik nu nog niks met die data.
Waar geef ik toestemming? Is er een dig topic? Ik kom niet in dig. #noob.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik durf geen mensen meer toe te voegen voordat ik expliciet toestemming krijg. Sommige users doen nogal moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |