AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste fan van AZ jonge
altijd leuke wedstrijdenquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.
Liever gewoon tegen ADO, ja toch.
Wel in lekker eten met kerst etcquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa, heb je er al een beetje zin in aloa?
Voor wie ben jij dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ. Vind het nooit leuk om daar tegen te spelen. Daar zijn we altijd kansloos tegen.
Liever gewoon tegen ADO, ja toch.
Nooitgezien.gif dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Technisch gezien incorrect, want je hebt haar dus ca. 10 minuten geleden gezien
Nee, nooit gezien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nooitgezien.gif dan?
Ken je klassiekers.
Willem II. De grootste fan op Fok, al is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan?
Misschien val ik nu voortaan meer op.
daar is FEE ideaal voorquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hopelijk kunnen wij onze goede band weer herstellen.
Goed gegoktquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik gok dat jij de gourmet aanslingert
Dat laatste verbaast me niet enorm. Niet dat AZ zoveel supporters heeft (op het forum).quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II. De grootste fan op Fok, al is dat niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |