https://dewarmsteweek.stubru.be/#vamp-5a3d56bcbb912quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef alopio het volgende:
Wat Franz bij den Belg? Die had ook wel naar Apeldoorn mogen komen hoor!
Dat is toch geen straf of wel? Beetje knutselen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb Hoogie nog geen kerststukje zien knutselen eigenlijk
De bas hoor je wel dondersgoed ja. Maarja dit weet je als je in de binnenstad woont dat er zulke festiviteiten georganiseerd worden en je geluidsoverlast kunt krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef RipCity het volgende:
Klagen https://www.ad.nl/binnenl(...)dsoverlast~a74e5d1f/
Als je er een hekel aan hebt welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch geen straf of wel? Beetje knutselen.
Voor Sander wel hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het vreselijk vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook, schitterend metalfestival middenin de stad. Ieder jaar hetzelfde gezeik. Ga dan lekker buiten die stad in een dorp wonen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De bas hoor je wel dondersgoed ja. Maarja dit weet je als je in de binnenstad woont dat er zulke festiviteiten georganiseerd worden en je geluidsoverlast kunt krijgen.
Jupquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Holy shit, Franz Ferdinand staat gewoon op te treden bij de Belg
Ach, hij krijgt ervoor betaald, niet janken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het vreselijk vinden
Ja die mensen klagen ook bij Koningsdag of als ze een winkelwagentje horen terwijl ze bij een supermarkt wonenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook, schitterend metalfestival middenin de stad. Ieder jaar hetzelfde gezeik. Ga dan lekker buiten die stad in een dorp wonen.
hij heeft ook veel matige liedjesquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets gevonden terwijl iedereen ermee wegloopt
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets gevonden terwijl iedereen ermee wegloopt
Lolquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Jan Kooijman achter de knoppen staat maar het is een blonde Domien.
Klinkt als een goed plan voor jouquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de radio aangooien en alvast gaan liggen
Hij wordt nog een beetje overspoeld door de andere gasten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik weet niet wat ik van de nachtgast moet vinden eerlijk gezegd...
kan nooit heel veel worden, dat vind ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik bel hem even.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lol
Jan deed het best goed
Kan hij niet van 22-02 komen weer?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan voor jou( check je messenger ook nog ff
)
quote:
Ja echt zo'n bromsnor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik vind hem een ouwe zeurpiet.. Zo komt hij over.
Ansich wel lachen kerel maar komt ook nog niet echt los.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Je weet toch dat alleen ouwe FOK!kers te genieten zijn, alle andere oude mensen zijn brompotten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik vind hem een ouwe zeurpiet.. Zo komt hij over.
Voor mij geld dat eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik in het genre nu niet echt een boeiende plaat, dit is alleen maar jeugdsentiment voor mensen, mag ik vanuit gaan.
En Angelique van 22-2 uur, wordt gewoon echt slaapverwekkend dusquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:33 schreef KNAK het volgende:
schakel net in..
vrijdag avond,.. de eerste drukbezochte wegens weekend knalavond... en dan Robert als slaapgast..
Is dat niet een beetje ondoordachte keuze?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En Angelique van 22-2 uur, wordt gewoon echt slaapverwekkend dus
Nou vrijdag is echt niet de eerste drukbezocht avond hoor, is op de 1e dag na gewoon heel de week druk. Over de slaapgast kan je discussiëren jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:33 schreef KNAK het volgende:
schakel net in..
vrijdag avond,.. de eerste drukbezochte wegens weekend knalavond... en dan Robert als slaapgast..
Is dat niet een beetje ondoordachte keuze?
Nou ja Angelique en Robert lijkt me geen knallende combi straks in de nachtquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk lukt het Angelique toch om straks te knallen
die ouwe snikkel ligt om 3 uur al stuiptrekkend te schuimbekkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou vrijdag is echt niet de eerste drukbezocht avond hoor, is op de 1e dag na gewoon heel de week druk. Over de slaapgast kan je discussiëren ja
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn fles bier is leeg hoor. Anderhalf uur over gedaan, lekker relaxt en niet te lauw laten worden.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
die ouwe snikkel ligt om 3 uur al stuiptrekkend te schuimbekken
Ik ga straks zelfs naar de stad fietsen zonder iedereen wakker te maken. Een rustige terugweg kan ik niet garanderen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]en ik neem aan dat je nu nog gewoon naar beneden kan lopen zonder iedereen wakker te maken
Nooit garanties afgeven die je niet kan waarmaken neequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga straks zelfs naar de stad fietsen zonder iedereen wakker te maken. Een rustige terugweg kan ik niet garanderen.
wat gaat ie in de nacht doen dan? mensen op het plein hook-uppen met elkaar? Serious LiefdesOrgie?quote:
Ja maar die was dan ook echt heeeeel vetquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef Qunix het volgende:
Een plaat maken met Charly Lownoise & Mental Theo is over...
https://veiling.3fm.nl/br(...)noise-en-mental-theo
bijna 6000 euro
Dat ging het al een uur.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zie ik daar Marco baars in de studio? Zo ja dan gaat het zo over voetbal
Ik ging niet verder tot 2500quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar die was dan ook echt heeeeel vet
Eens hoor. Al zou een soort all you need item nog best geinig kunnen uitpakken om 4 uur in de nacht. Van die half verliefde bezopen stelletjes koppelen. Lekker cringequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef KNAK het volgende:
[..]
wat gaat ie in de nacht doen dan? mensen op het plein hook-uppen met elkaar? Serious LiefdesOrgie?
Slechte keus
Dat is netjes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef Qunix het volgende:
Een plaat maken met Charly Lownoise & Mental Theo is over...
https://veiling.3fm.nl/br(...)noise-en-mental-theo
bijna 6000 euro
Dat heb je geboden?quote:
Moet je een echte browser gebruikenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:43 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik had alles fijn in tabs open gelaten en vandaag is mn browser gecrasht
haten op Vivaldiquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je een echte browser gebruiken
was hier al ruim n halfjaar, en Vivaldi bevalt verder goed, pc doet gewoon afentoe vaagquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm..
Ben nog niet helemaal overtuigd. Firefox is ook gek aan het doen laatste tijd.
dit is nog slechter dan het orgineelquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef houdjemond het volgende:
Nou dit is dus ook zorgvuldig verpest.
Dit is toch gewoon best leuk en een opzwepende plaat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef houdjemond het volgende:
Nou dit is dus ook zorgvuldig verpest.
Je moet ook niet het idee willen hebben dat dit een goede plaat zou zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dit is nog slechter dan het orgineel
AD moeten ze opheffen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef Night__Stalker het volgende:
Wat heeft het AD toch tegen SR?Nu weer een heel artikel over een buurman die geluidsoverlast heeft.
Het totale nummer ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon best leuk en een opzwepende plaat?
Ja, als is die bij de Belgen beter.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon best leuk en een opzwepende plaat?
Ja eerst al met die haringtest die ze verneukt hadden en dan nu die opmerking over die oliebollenman, echt voor schutquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AD moeten ze opheffen.
Die baas van hun over die oliebollenmensenMooi zichzelf voor lul gezet.
Jij denkt dat Ali en Yes-R goed kunnen rappen ja?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het totale nummer ja.
Dit is niveautje HJM in de karaoke-bar.
Snackbar waar ik heen ging stond een keer 127 van 129 met een één, terwijl het was gewoon een prima tent.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja eerst al met die haringtest die ze verneukt hadden en dan nu die opmerking over die oliebollenman, echt voor schut
Dat zeg ik niet. Zeg alleen dat de complete single wel lachen is en dit was gewoon triest.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ali en Yes-R goed kunnen rappen ja?
Dat mag je idd geen rap noemenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ali en Yes-R goed kunnen rappen ja?
Tsja, dat is jouw mening. Het plein digt dit natuurlijk gewoon en terechtquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen dat de complete single wel lachen is en dit was gewoon triest.
En daar gaat het omquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is jouw mening. Het plein digt dit natuurlijk gewoon en terecht
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja anders zit je over 60 jaar met vroem op je lichaam
Hey Hestia...op plein of lekker thuis?quote:
Hoihoiquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Die gozer is een keer in de verfmenger bij de Praxis gevallen
Lekker thuis. Vandaag is gezapig met Robert ten Brink en Angelique van 22-02 uur. Morgen wordt wss leuker met Domien van 22-02, en slaapgast Kraantje Pappie, dus dan maar gaan denk ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Hestia...op plein of lekker thuis?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Famke Louisegodin
wolfrolf is dit met mij eens
Bye byequote:
Is Robert wat? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lekker thuis. Vandaag is gezapig met Robert ten Brink en Angelique van 22-02 uur. Morgen wordt wss leuker met Domien van 22-02, en slaapgast Kraantje Pappie, dus dan maar gaan denk ik
Tot snelquote:
Nee toen hij binnen kwam was hij al moe volgens mij. Vind er weinig aan nog.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is Robert wat? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen.
Hoezo wat moeten we doen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie mij niet deze avond door willen slepen.
Overigens ga ik ook als hoofdact darten kijken
Ja mij vermaken terwijl ik naar Angelique luister, als we elkaar steunen in dit topic is dat misschien nog leukquote:
Ik kijk ook darten *boks*quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie mij niet deze avond door willen slepen.
Overigens ga ik ook als hoofdact darten kijken
Oh dat had ik even gemist, ik ben blijf nog wel even hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja mij vermaken terwijl ik naar Angelique luister, als we elkaar steunen in dit topic is dat misschien nog leuk
Ik vind het juist een mooi momentje om mijn rust te pakken vanavondquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja mij vermaken terwijl ik naar Angelique luister, als we elkaar steunen in dit topic is dat misschien nog leuk
Verstandigquote:
Leuk! Hopelijk volgt de rest dit goede voorbeeldquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat had ik even gemist, ik ben blijf nog wel even hoor
Gesjellug!quote:
ga je nu al slapen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooi momentje om mijn rust te pakken vanavond
hier ook niet maar wij gaan wel eerst genieten van MVG mag ik hopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Neee niet nu maar word zeker geen 2 uur vanacht hoor.
slecht, matigquote:
Ja MVG probeer ik nog wel mee te pakkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier ook niet maar wij gaan wel eerst genieten van MVG mag ik hopen
Precies, goede kant bekijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
He maar morgen weer superfit, das ook wat waard. Zeker met Kraantje en Domien
Superfitquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
He maar morgen weer superfit, das ook wat waard. Zeker met Kraantje en Domien
Nou ja vooruit dan maarquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Superfit![]()
![]()
![]()
. I wish.
Maar inderdaad, nieuwe dag nieuwe kansen cliché
Nou mijn beeld is nog steeds 10x kut, dus ik luister radio via internet en loop dus overal een halve minuut achteraan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef houdjemond het volgende:
Gooi radio nog wel even aan in bed, doe ik nog een beetje mee
Jazeker, ik ben wel elke middag weg, maar de avonden/nachten worden wel epischquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
superfit ben ik wel op 2 januari
volgende week ook gewoon nauwelijks slaap genot. Hebben jullie er al een beetje zin in?![]()
![]()
Download de app danquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn beeld is nog steeds 10x kut, dus ik luister radio via internet en loop dus overal een halve minuut achteraan.
Moet je werken?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben wel elke middag weg, maar de avonden/nachten worden wel episch
Jaaaaaa uiteraard...t2k genotquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgende week ook gewoon nauwelijks slaap genot. Hebben jullie er al een beetje zin in?![]()
![]()
Nee, ik schijn vrienden te hebben....ja ik weet ook niet waar die ineens vandaan zijn gekomen.quote:
en die halen je elke middag weg bij de Top 2000? Wat een 'vrienden'quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik schijn vrienden te hebben....ja ik weet ook niet waar die ineens vandaan zijn gekomen.
Zaten die zomaar opeens op je zolderkamer?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik schijn vrienden te hebben....ja ik weet ook niet waar die ineens vandaan zijn gekomen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Van je “vrienden” moet je het hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en die halen je elke middag weg bij de Top 2000? Wat een 'vrienden'
Nou ja dat heb ik zelf gedaan door op die uitnodigingen in te gaan. Maar ik dacht laat ik het eens proberen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en die halen je elke middag weg bij de Top 2000? Wat een 'vrienden'
Nee, ik tilde een steen op....en daar waren ze.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zaten die zomaar opeens op je zolderkamer?
Niet meer doen dusquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik zelf gedaan door op die uitnodigingen in te gaan. Maar ik dacht laat ik het eens proberen.
oh jeequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik zelf gedaan door op die uitnodigingen in te gaan. Maar ik dacht laat ik het eens proberen.
Ik denk ook dat ik dat volgend jaar weer anders ga doen.quote:
Dat is het punt...2 januari is het mijne weer over.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jee
mijn sociale leven begint 2 januari wel weer
dan moet jij weer aan het werk?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is het punt...2 januari is het mijne weer over.
Ja en studie, en die combi is op mijn leeftijd toch wat zwaarder dan 20 jr geledenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan moet jij weer aan het werk?
Nee dan kruipen zijn vrienden weer onder die steenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan moet jij weer aan het werk?
deze is wel pittig lekker moet ik zeggenquote:
Daar zit wat in.. nouja ook zonder jouw aanwezigheid in de middag gaan er wel weer 200 topics vol gok ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en studie, en die combi is op mijn leeftijd toch wat zwaarder dan 20 jr geleden
Hé ik ben een meisje hoor....wel een oud meisje, maar er is niets genderfluide aan mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dan kruipen zijn vrienden weer onder die steen
He je weet het allemaal niet meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hé ik ben een meisje hoor....wel een oud meisje, maar er is niets genderfluide aan mij
Het is wel verwarrend, dan snap ik...maar ik ben net iets te topzwaar om twijfelachtig te zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
He je weet het allemaal niet meer tegenwoordig
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel verwarrend, dan snap ik...maar ik ben net iets te topzwaar om twijfelachtig te zijn.
Als ze erbij rennen is het speerwerpen en zit je op het verkeerde net te kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een rare pot darts.
Dance With Somebody
het lijkt verdomd veel op boogschietenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze erbij rennen is het speerwerpen en zit je op het verkeerde net te kijken.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het lijkt verdomd veel op boogschieten
Is vast terug te kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef Uccie het volgende:
Oh heb ik Dotan gemist.....wat jammer nou.
Hungry is best een leuk liedjequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef Uccie het volgende:
Oh heb ik Dotan gemist.....wat jammer nou.
Ik hoor gewoon weinig verschil. Maar met de man zelf is niets mis.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hungry is best een leuk liedje
there, I said it
uiterlijk bedoel je dan? kan ik niet echt oordelenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon weinig verschil. Maar met de man zelf is niets mis.
Eens, die hebben 1 liedje in een snelle en langzame uitvoering.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:25 schreef alopio het volgende:
Ach Kensington is erger dan Dotan hoor
Live als je vooraan staat springt het wel lekker mee. En St. Helena is wel echt een goed nummer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, die hebben 1 liedje in een snelle en langzame uitvoering.
Live na 5 wijn is het trouwens prima aan te horen.
Ja precies, maar 15x per dag op de radio is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live als je vooraan staat springt het wel lekker mee. En St. Helena is wel echt een goed nummer.
Nee dan nog niet vrees ik. Die vreselijke galm in elk nr vind ik nog veel erger trouwensquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, die hebben 1 liedje in een snelle en langzame uitvoering.
Live na 5 wijn is het trouwens prima aan te horen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dan nog niet vrees ik. Die vreselijke galm in elk nr vind ik nog veel erger trouwens
nee vooral ook omdat hun radiohitjes wel echt bijna allemaal hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, maar 15x per dag op de radio is niet mijn ding.
Die galm is live wel minder lastigquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dan nog niet vrees ik. Die vreselijke galm in elk nr vind ik nog veel erger trouwens
vreemde keus inderdaadquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:32 schreef Uccie het volgende:
Dus woensdag is kindermiddag en vrijdagavond is vreselijke vrouwenavond...wie bedenkt dat je op vrijdagavond zo'n saaie slaapgast inpland...doe dan iemand die een feestje kan bouwen
Uccie en kinderen is geen goede combi he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:32 schreef Uccie het volgende:
Dus woensdag is kindermiddag en vrijdagavond is vreselijke vrouwenavond...wie bedenkt dat je op vrijdagavond zo'n saaie slaapgast inpland...doe dan iemand die een feestje kan bouwen
Heeft politiek Nederland eigenlijk het Glazen Huis al gevonden? Want vorig jaar met de campagnes voor de deur struikelden ze over elkaar.quote:
Nee dat was Houdjemond volgens mij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Uccie en kinderen is geen goede combi he?
Je wilde er al op stampen, wat wil je met de vreselijke vrouwen doen dan?
Voor de gemeenteraadsverkiezingen boeit het niet he!!1!1!1quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft politiek Nederland eigenlijk het Glazen Huis al gevonden? Want vorig jaar met de campagnes voor de deur struikelden ze over elkaar.
Volgens Houdjemond was jij van het stampen hoor...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was Houdjemond volgens mij.
Maar ik heb ook niets met kinderen.
Die Viva-vrouwen...nou gewoon aan de ketting terug de keuken in.
en stemrecht bij de top 2000 ontnemen svp.. 4x Edje Sheeran in de top 200quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was Houdjemond volgens mij.
Maar ik heb ook niets met kinderen.
Die Viva-vrouwen...nou gewoon aan de ketting terug de keuken in.
HUh? Dat is echt belachelijk, dan wil je gewoon niet dat het een succes wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de gemeenteraadsverkiezingen boeit het niet he!!1!1!1
niemand geeft een fuck
bedrijven mogen hun naam ook al niet meer noemen hoorde ik
wowowowowowquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens Houdjemond was jij van het stampen hoor...
zoveel???? mijn hemel...en ik vind Edje verder prima hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en stemrecht bij de top 2000 ontnemen svp.. 4x Edje Sheeran in de top 200
Heel goed idee jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en stemrecht bij de top 2000 ontnemen svp.. 4x Edje Sheeran in de top 200
Jaaa mag niet meer van de wet he..quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
HUh? Dat is echt belachelijk, dan wil je gewoon niet dat het een succes wordt.
Dan heb ik misschien een keer iets gezegdquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens Houdjemond was jij van het stampen hoor...
ja precies mijn mening (al vind ik Perfect wel zoetsappige drek)quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
zoveel???? mijn hemel...en ik vind Edje verder prima hoor.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wowowowowow
HJM weet wel erg intieme dingen hoor
Sneu.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaaa mag niet meer van de wet he..
Ik air-drum echt als een mallequote:
was dit nummer nu uit de top 2000 gevallen? Of was dat een andere van Lenny?quote:
Ik heb nog geen tijd gehad me in de lijst te verdiepen, maar ik deze stond altijd buiten gevarenzone...dus dan hoop ik dat het om Fly away gaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dit nummer nu uit de top 2000 gevallen? Of was dat een andere van Lenny?
Ja of It Ain't Over, dat vind ik wel een zeiknummerquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad me in de lijst te verdiepen, maar ik deze stond altijd buiten gevarenzone...dus dan hoop ik dat het om Fly away gaat.
Ik dacht vroeger altijd dat dat van Terence trent d'arby was...vanwege dreads en dat het zo'n zeiknummer was en TTD er daar wel meer van hadquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja of It Ain't Over, dat vind ik wel een zeiknummer
Toch vind ik Little Sister (origineel van QOTSA etc) en Wishing Well lekker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat dat van Terence trent d'arby was...vanwege dreads en dat het zo'n zeiknummer was en TTD er daar wel meer van had
Ik zie ook dat YMCA er uit is....en toen wilde ik zeggen, "maar mensen....dat is een instituut"quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vind ik Little Sister (origineel van QOTSA etc) en Wishing Well lekker.
Leuker dan die negermuziek net
klassieker ja maar heel eerlijk: ik mis m niet, net als toen Mon Amour eruit ging.. of Brandend Zand.. of of of...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie ook dat YMCA er uit is....en toen wilde ik zeggen, "maar mensen....dat is een instituut"
Allebei op gestemd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:53 schreef Uccie het volgende:
OMG OMG OMG....ik heb True van Spandau Ballet èn China in your Hands van T'pau weer terug in de T2K....*O*
Ik ook...en INXS Need you tonight, niet op gestemd maar wel blij meequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei op gestemd.
Dat einde van China in your Hand
Da's wel een leuke van INXS, beter dan.. Never Tear Us Apart, dat vind ik zo'n slap nummertje (wel een sax.. zeker?)quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...en INXS Need you tonight, niet op gestemd maar wel blij mee
Jaaa één van mijn favorieten, maar dat had je wel verwachtquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel een leuke van INXS, beter dan.. Never Tear Us Apart, dat vind ik zo'n slap nummertje (wel een sax.. zeker?)
mij te traag, ik hou niet zo van die trage bluesachtige nummers. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het tof vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaaa één van mijn favorieten, maar dat had je wel verwacht
Ik houd van zoetsappig en bombastisch....nou ja mijn collectie gaat van Adele tot uh...Rob Zombie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mij te traag, ik hou niet zo van die trage bluesachtige nummers. Maar kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden
rob zombie valt niet echt onder beide noemersquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd van zoetsappig en bombastisch....nou ja mijn collectie gaat van Adele tot uh...Rob Zombie.
Foeiquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:01 schreef houdjemond het volgende:
houdjemond
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:21 schreef Qunix het volgende:
Stampen!
Op die kinderen ja.
Ik was het zelf
darten en mensen hebben bij voorbaat iets tegen angelique dus gaan iets anders doenquote:
Nee maar ik bedoel het gaat alle kanten op, maar mijn voorkeur is zoetsappig en bombastischquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rob zombie valt niet echt onder beide noemers
maar mijn smaak is ook vrij breed, ik word lyrisch van my bloody valentine, kendrick lamar, emmylou harris en de beach boys
oh dat bij mij niet echt, mijn voorkeur is hard en donker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel het gaat alle kanten op, maar mijn voorkeur is zoetsappig en bombastisch
Moet ik hem nou echt inkoppen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat bij mij niet echt, mijn voorkeur is hard en donker.
Was even hunted aan het kijkenquote:
'ik ook'?quote:
Nee, ik ben niet zo van donkerquote:
Je bent welkom hoor...maar het was hier nogal stil.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef DaMook het volgende:
Sorry wil jullie onderonsje niet verstoren.
oh nee hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef DaMook het volgende:
Sorry wil jullie onderonsje niet verstoren.
Vond het dit jaar een beetje tegenvallen de finalequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh nee hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd
ik moet hunted nog altijd terugkijken. Misschien dat effe doen na MvG
Ach er is iig interactiequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ACTIE OP HET PLEIN
wel met Jason Deruuuuloooo helaas
vond het dit jaar wel heel nep en zijn doel voorbij schietendquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vond het dit jaar een beetje tegenvallen de finale. Maar alsnog wel leuk programma
.
Ik wil geen spoilers doen dus zeg niets verderquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond het dit jaar wel heel nep en zijn doel voorbij schietend
Er is livemuziek hier in de stadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |