https://dewarmsteweek.stubru.be/#vamp-5a3d56bcbb912quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef alopio het volgende:
Wat Franz bij den Belg? Die had ook wel naar Apeldoorn mogen komen hoor!
Dat is toch geen straf of wel? Beetje knutselen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:16 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb Hoogie nog geen kerststukje zien knutselen eigenlijk
De bas hoor je wel dondersgoed ja. Maarja dit weet je als je in de binnenstad woont dat er zulke festiviteiten georganiseerd worden en je geluidsoverlast kunt krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef RipCity het volgende:
Klagen https://www.ad.nl/binnenl(...)dsoverlast~a74e5d1f/
Als je er een hekel aan hebt welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch geen straf of wel? Beetje knutselen.
Voor Sander wel hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het vreselijk vindenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook, schitterend metalfestival middenin de stad. Ieder jaar hetzelfde gezeik. Ga dan lekker buiten die stad in een dorp wonen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De bas hoor je wel dondersgoed ja. Maarja dit weet je als je in de binnenstad woont dat er zulke festiviteiten georganiseerd worden en je geluidsoverlast kunt krijgen.
Jupquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Holy shit, Franz Ferdinand staat gewoon op te treden bij de Belg
Ach, hij krijgt ervoor betaald, niet janken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het vreselijk vinden
Ja die mensen klagen ook bij Koningsdag of als ze een winkelwagentje horen terwijl ze bij een supermarkt wonenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook, schitterend metalfestival middenin de stad. Ieder jaar hetzelfde gezeik. Ga dan lekker buiten die stad in een dorp wonen.
hij heeft ook veel matige liedjesquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets gevonden terwijl iedereen ermee wegloopt
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets gevonden terwijl iedereen ermee wegloopt
Lolquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat Jan Kooijman achter de knoppen staat maar het is een blonde Domien.
Klinkt als een goed plan voor jouquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de radio aangooien en alvast gaan liggen
Hij wordt nog een beetje overspoeld door de andere gasten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik weet niet wat ik van de nachtgast moet vinden eerlijk gezegd...
kan nooit heel veel worden, dat vind ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Ik bel hem even.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lol
Jan deed het best goed
Kan hij niet van 22-02 komen weer?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan voor jou( check je messenger ook nog ff
)
quote:
Ja echt zo'n bromsnor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik vind hem een ouwe zeurpiet.. Zo komt hij over.
Ansich wel lachen kerel maar komt ook nog niet echt los.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef Qunix het volgende:
Je weet toch dat alleen ouwe FOK!kers te genieten zijn, alle andere oude mensen zijn brompotten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik vind hem een ouwe zeurpiet.. Zo komt hij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |