Is wel een grappige reeks stukjes overigens:quote:'Gisteren', antwoordt hij afgemeten op de vraag wanneer hij geboren is. 'Maar meneer Van Vliet, u bent toch niet van gisteren?', zegt de jongen in ziekenhuisoutfit. 'Behandel me dan ook niet zo', zegt mijn vader triomfantelijk.
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Oef, Sylvana gister dom de finale gespeeld, maar was eigenlijk heel de uitzending beter dan Paternotte en Paul Jansen.
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamendquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.
Dus daarom is het zo’n flapdrol.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.
Dat de grootste debielen in het Leave-kamp zitten wisten we al ja.quote:
Die snapte ik echt niet... ze wisten niet eens zijn naam.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamend
Mijn neefje gister ook op de vraag waar hij op getrakteerd had, “op school”quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Kowloon het volgende:
Antwoord van een vader met psychiatrische problemen van een columnist in Trouw als bij opname gevraagd wordt naar de geboortedatum:
[..]
Is wel een grappige reeks stukjes overigens:
https://www.trouw.nl/trea-van-vliet~d5978a9170932ec15f04cc46c
Ligt het kapstertje er al uit?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Oef, Sylvana gister dom de finale gespeeld, maar was eigenlijk heel de uitzending beter dan Paternotte en Paul Jansen.
Bij die vraag had ik ook geen flauw idee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamend
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die snapte ik echt niet... ze wisten niet eens zijn naam.
Kan me misschien ook nog wel voorstellen dat je geen beeld hebt van Cohen, maar dat je je daarna inderdaad stom voelt omdat zijn naam wel boekdelen spreekt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij die vraag had ik ook geen flauw idee.Later voelde ik mij wel een beetje dom.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Kowloon het volgende:
Antwoord van een vader met psychiatrische problemen van een columnist in Trouw als bij opname gevraagd wordt naar de geboortedatum:
[..]
Is wel een grappige reeks stukjes overigens:
https://www.trouw.nl/trea-van-vliet~d5978a9170932ec15f04cc46c
Wel knap van je neefje, om du_ke met een mond vol tanden te krijgen. Dat is mij de afgelopen 15 jaar nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mijn neefje gister ook op de vraag waar hij op getrakteerd had, “op school”
Niet dat De Gelderlander de namen van de kandidaten in Arnhem weet te melden overigensquote:De PVV doet in Gelderland alleen in Arnhem mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. In Tiel, Buren, Maasdriel en Geldermalsen wist de partij van Geert Wilders onvoldoende geschikte kandidaten te vinden.
Hij werd dan ook vijf.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel knap van je neefje, om du_ke met een mond vol tanden te krijgen. Dat is mij de afgelopen 15 jaar nog nooit gelukt.
Kindermond of iemand met een stuk in de hakken/ een zatte dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel knap van je neefje, om du_ke met een mond vol tanden te krijgen. Dat is mij de afgelopen 15 jaar nog nooit gelukt.
Daar zou ik helemaal achter staan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:30 schreef Ryon het volgende:
maar eerlijk is eerlijk:
[ afbeelding ]
Dit was een prima poster van de als sociaaldemocraten vermomde neoliberalen. Eigenlijk zou de PvdA weer deze koers op moeten gaan.
Nog meer reden om van de EU een staat te maken. Weg met die Britse, Amerikaanse, Russische, Chinese (toevallig hebben alle 4 vetorecht in de VN) en Arabische onzin.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:31 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Nog meer reden om van de EU een staat te maken. Weg met die Britse, Amerikaanse, Russische, Chinese (toevallig hebben alle 4 vetorecht in de VN) en Arabische onzin.
Gelukkig heeft de EU ook vetorecht in de VN-veiligheidsraad via Frankrijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:31 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Nog meer reden om van de EU een staat te maken. Weg met die Britse, Amerikaanse, Russische, Chinese (toevallig hebben alle 4 vetorecht in de VN) en Arabische onzin.
Zit hem daar het probleem niet, houdt Rusland wel van een machtig land aan hun grens?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:31 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En dat zal de Europese Republiek dan erven van Frankrijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de EU ook vetorecht in de VN-veiligheidsraad via Frankrijk.
Polen? Ik dacht eerder aan Oekraïne en de baltische staten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zit hem daar het probleem niet, houdt Rusland wel van een machtig land aan hun grens?
Wat heet machtig eigenlijk, Polen lekker onafhankelijk buffer tussen Rusland en de EU?
Zal straks eens kijken. In Nieuwsuur zat gister ook een profiel van hem dat mijn wenkbrauwen behoorlijk deed fronzen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:35 schreef skysherrif het volgende:
Geloof me rem, heb gezocht op youtube maar daar stond hij niet.
Amerikaanse ambassadeur in Nederland is niet zo van de waarheid:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7317559/504b813e/fake_news_.html
Wilders is gewoon te moe om meer kandidaten te zoeken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet dat De Gelderlander de namen van de kandidaten in Arnhem weet te melden overigens
Als ie niet genoeg kandidaten kan vinden gaan er van dat lijstje van dertig nog verschillende gemeentes afvallenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wilders is gewoon te moe om meer kandidaten te zoeken.
Oh dat heb ik wel gezien, is klein stukje uit dat portret van ‘m van Nieuwsuur.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:35 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7317559/504b813e/fake_news_.html
Goh...en dat vind jij verrassend?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:35 schreef skysherrif het volgende:
American ambassador lies again.
Zou het wel moeten zijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goh...en dat vind jij verrassend?
Je suggereert nu dat de wereldoorlogen gevolg zijn van Europese eenwording. Dit is onzin in de meest pure vorm.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:39 schreef john2406 het volgende:
Oekraine staat nog in de kinderschoenen die zijn zo weer overgehaald, Polen echter?
Jij of ik kunnen denken wat we willen de geschiedenis is al waar ik heen kijk, en twee keer ging het fout door die richting op te trekken.
Maak niet nogmaals zo een blunder als men al iets wil zeg ik dan.
Hihihi Kaas is op zijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo vindt Perrin die grootmongool een goede nieuwkomer? Soort zoekt soort?
Nee van een agressieve uitstraling aan hun grens, uitlokken dat vind ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Je suggereert nu dat de wereldoorlogen gevolg zijn van Europese eenwording. Dit is onzin in de meest pure vorm.
Ben je een beetje knap? Dan heb ik nog wel wat in de aanbieding.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Ik denk dat ik op zoek ga naar een nieuwe baan. Aankomende week maar solliciteren voor de Media Markt denk ik
Fluffer zeker?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je een beetje knap? Dan heb ik nog wel wat in de aanbieding.
Zeepjes oprapen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat het Bart is, als het klopt, welkom Bart!quote:
Net bij Radio 1 beweerde een 35-jarige lijsttrekker van de PVV dat hij al zijn hele leven PVV stemt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou, indrukwekkende lijst hoor Greet.
35 jr op de PVV stemmen wat een kunstenaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net bij Radio 1 beweerde een 35-jarige lijsttrekker van de PVV dat hij al zijn hele leven PVV stemt.
Wat schaft het?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rijlessen tel jij niet als (auto)rijden?quote:
Basisloon van ¤5 per uur, maar een bonus van ¤100 per behaald doel. Je krijgt zogezegd echt loon naar presteren.quote:
Dat kan wel. Gemiddeld blijft rond de 30% van de 18 - 24-jarigen thuis. Het is niet verwonderlijk dat degenen pas daarna op de PVV gaan stemmen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net bij Radio 1 beweerde een 35-jarige lijsttrekker van de PVV dat hij al zijn hele leven PVV stemt.
Goed om eerste te vragen naar de verdiensten en dan pas naar de feitelijke werkzaamheden. Zo hoort het.quote:
Klonk me gewoon een beetje raar in de oren om zoiets te zeggen over een partij die net 10 jaar bestaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan wel. Gemiddeld blijft rond de 30% van de 18 - 24-jarigen thuis. Het is niet verwonderlijk dat degene pas daarna op de PVV gaan stemmen.
Of hij zat gewoon in de gevangenis.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan wel. Gemiddeld blijft rond de 30% van de 18 - 24-jarigen thuis. Het is niet verwonderlijk dat degene pas daarna op de PVV gaan stemmen.
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Of hij zat gewoon in de gevangenis.
Gevangenen mogen stemmen trouwens want dat is een grondrecht, maar hoe wordt dat gefaciliteerd, alleen per post of volmacht neem ik aan?quote:
Disanaquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag Disana!
Per volmacht inderdaad. Stemmen per post kan namelijk niet in Nederland (tenzij je in het buitenland woont). Je kunt ook verlof aanvragen om te gaan stemmen maar ik denk niet dat dat vaak ingewilligd wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Gevangenen mogen stemmen trouwens want dat is een grondrecht, maar hoe wordt dat gefaciliteerd, alleen per post of volmacht neem ik aan?
Gelukkig is er iemand die van die markt thuis is.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Per volmacht inderdaad. Stemmen per post kan namelijk niet in Nederland (tenzij je in het buitenland woont). Je kunt ook verlof aanvragen om te gaan stemmen maar ik denk niet dat dat vaak ingewilligd wordt.
Je kunt trouwens ook bij je veroordeling het actieve en/of passieve stemrecht verliezen, in dat geval mag je natuurlijk niet stemmen. Dat is een zogenaamde bijkomende straf.
Maar dat laatste gebeurt zelden, slechts vier maal in de laatste tien jaar zag ik net al googelende:quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Per volmacht inderdaad. Stemmen per post kan namelijk niet in Nederland (tenzij je in het buitenland woont). Je kunt ook verlof aanvragen om te gaan stemmen maar ik denk niet dat dat vaak ingewilligd wordt.
Je kunt trouwens ook bij je veroordeling het actieve en/of passieve stemrecht verliezen, in dat geval mag je natuurlijk niet stemmen. Dat is een zogenaamde bijkomende straf.
De Partij van de Eenheid is er uiteindelijk toch nog gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:41 schreef remlof het volgende:
Mohammed B. Is het passieve stemrecht ontnomen omdat ze bang waren dat ie een politieke partij zou starten
Neenquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Basisloon van ¤5 per uur, maar een bonus van ¤100 per behaald doel. Je krijgt zogezegd echt loon naar presteren.
Welke partij?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
De Partij van de Eenheid is er uiteindelijk toch nog gekomen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat laatste gebeurt zelden, slechts vier maal in de laatste tien jaar zag ik net al googelende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)mmen-11897286-a47725
Je had het zelf ook al gezien maar die vier keer waren eisen, het is nooit opgelegd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:41 schreef remlof het volgende:
Mohammed B. wildenze het passieve stemrecht ontnomen omdat ze bang waren dat ie een politieke partij zou starten
Die eis is niet ingewilligd.
Heb je al een examen ingepland?quote:
Zelfde neef waarschijnlijk die ze verkoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:46 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde jasjes als denk
Ja, ook aanstaande donderdag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:46 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Heb je al een examen ingepland?
Ik heb aanstaande donderdag bnor-examen :’) met rijbewijs het nieuwe jaar in
Iemand het actieve stemrecht afpakken slaat natuurlijk ook nergens op, alsof die ene stem wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Je had het zelf ook al gezien maar die vier keer waren eisen, het is nooit opgelegd.
Ook wel logisch als je bedenkt dat verreweg de meeste veroordelingen natuurlijk niets met verkiezingen te maken hebben. Maar vraag me wel af wat de motivering was om het bijvoorbeeld niet te eisen tegen Volkert van der Graaff.
Ik denk dat het als straf op zijn plaats kan zijn als iemand de verkiezingen probeert te beïnvloeden (wat Van der Graaff feitelijk deed). En natuurlijk maakt één stem uit, met die logica is jouw stem ook waardeloos.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand het actieve stemrecht acpakken slaat natuurlijk ook nergens op, alsof die ene stem wat uitmaakt.
En had jij ervoor gepleit om Van der Graaff het passief stemrecht te ontnemen?
Omdat ie eventueel ook een partij zou kunnen oprichten?
quote:Op woensdag 20 december 2017 12:36 schreef Disana het volgende:
Beste Friek_ gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Iemand een grondrecht ontnemen om één stem van de 10 miljoen onmogelijk te maken lijkt mij inderdaad volkomen onzin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het als straf op zijn plaats kan zijn als iemand de verkiezingen probeert te beïnvloeden (wat Van der Graaff feitelijk deed). En natuurlijk maakt één stem uit, met die logica is jouw stem ook waardeloos.
Nee, deze club komt weer uit een ander dorp. Den Haag dacht ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat het Amsterdamse equivalent van het Rotterdamse NIDA?
Ik vind trouwens ook een NRC-artikel dat stelt dat 56 veroordeelden het kiesrecht is ontnomen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand een grondrecht ontnemen om één stem van de 10 miljoen onmogelijk te maken lijkt mij inderdaad volkomen onzin.
Dat is natuurlijk ook de reden dat het nooit gebeurt in de praktijk.
Wat een mooie taart. Bedankt voor alle felicitaties, mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooie taart. Bedankt voor alle felicitaties, mensen.
Nederland is het dorp.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, deze club komt weer uit een ander dorp. Den Haag dacht ik.
Die moeten het wel erg bont hebben gemaakt dan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens ook een NRC-artikel dat stelt dat 56 veroordeelden het kiesrecht is ontnomen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)mag-7376585-a1550284
Er worden wel eens mensen veroordeeld voor het ronselen van stemmen of omkoping rond verkiezingen, meestal is dat allemaal redelijk klein en lokaal. Misschien dat het om zulk soort veroordeelden gaat? Andere optie is mensen die in volledige beperkingen zitten maar dat is meestal maar kortdurend.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die moeten het wel erg bont hebben gemaakt dan.
Vreemd dat ze dan nu met andere cijfers komen. Of zouden al die 56 gevallen van langer dan tien jaar geleden zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind trouwens ook een NRC-artikel dat stelt dat 56 veroordeelden het kiesrecht is ontnomen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)mag-7376585-a1550284
Liquid lunch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Yesss, m'n Amazonpakketje whisky is nu al bezorgd, dus kan vroeg naar huis.
#whiskyFriday begint vroeg deze week
De enige redelijke verklaring.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Van harte Disana!quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooie taart. Bedankt voor alle felicitaties, mensen.
Ah, net op tijd voor de traditionele files waarin je urenlang naar Chris Rea kunt luisterenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas niet, moet nog naar huis rijden, maar kan half 4 weg nu
Of:quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, net op tijd voor de traditionele files waarin je urenlang naar Chris Rea kunt luisteren
De temperatuur blijft nog een maandje of twee dalen echter.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Vanavond is het later donker dan gister. Vanaf nu worden de dagen weer langer.
Lang leve Spotify en Bluetooth Radio in de nieuwe autoquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, net op tijd voor de traditionele files waarin je urenlang naar Chris Rea kunt luisteren
Nee, joh, das een graflied, Driving home for Christmas is pas een kerstlied om mee in de file te staanquote:
Dub a dub a dum dum, dub a dub a dumquote:
Dub a dub a dum dum, dub a dub a dumquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dub a dub a dum dum, dub a dub a dum
Hou op, straks krijg ik het in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Flauw hoor, Chris Rea in de file met kerst is een traditie en die gooi jij gewoon even overboord? Zo kom je aan Brexit, he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lang leve Spotify en Bluetooth Radio in de nieuwe auto
En er is hier geen kip op de weg vandaag, iedereen is al vrij
Dub a dub a dum dum, dub a dub a dumquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou op, straks krijg ik het in mijn hoofd.
De kou kan ik wel mee leven als het 's ochtends en 's avonds langer licht is.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
De temperatuur blijft nog een maandje of twee dalen echter.
Ja hoor, het is jullie geluktquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit, doe maar lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom die plotselinge interesse in moties van je?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Was D66 hier eigenlijk altijd al tegen?
Ik dacht dat jij zo aardig was.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit dat hier nu constant te hummen. M'n collega's houden van me.
Toch interessant.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom die plotselinge interesse in moties van je?
Het lichtelijk republikeinse D66 zit in een coalitie met monarchistische christenen en ouwejongenskrentenbrood conservatief-liberalen. Lijkt me dan wel logisch dat ze tegen dit soort dingen stemmen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch interessant.
Peter Kwint deelde het.
Ik word een beetje dement geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana toch.... niets is wat het lijkt
Van harte Disana.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt er trouwens op dat NatteKat dit jaar de trofee zal winnen die normaal gesproken naar jou gaat. Waardige opvolger wel.quote:
Je bent gewoon jaloers dat hij meer kwaliteitstopics heeft geopend dan jij. Een bloemlezing:quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Zijn ze drinkbaar?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:52 schreef Friek_ het volgende:
Zo, de twee kerstcadeau's zijn inmiddels binnen.
Stegen?quote:
De teringquote:
TT’tje hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:10 schreef Volkorenbrood het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.
Sowieso.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
TT’tje hoor
Ga je op die slee rijden VKB?
Vriendin?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, is voor de vriendin. Al staan er inmiddels weer zes flessen wijn hier.
Ja, nog vrij pril allemaal, maar we zijn inmiddels wel in het stadium dat we elkaar als vriend en vriendin beschouwen.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, nog vrij pril allemaal, maar we zijn inmiddels wel in het stadium dat we elkaar als vriend en vriendin beschouwen.
Lekker man, mooi nieuws hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, nog vrij pril allemaal, maar we zijn inmiddels wel in het stadium dat we elkaar als vriend en vriendin beschouwen.
En alweer (stront gaat voor de bezem), het zit er niet in he kerel, vriendin en vriend, als je zo blijft denken of het dan lang goed gaat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een LP van The Doors (eerste album) en een filosofisch notitieblokje. Ze houdt van plaatjes draaien en doet nu een extra opleiding journalistiek, vandaar dat boekje.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een LP van The Doors (eerste album) en een filosofisch notitieblokje. Ze doet nu een extra opleiding journalistiek, vandaar dat laatste.
Het is je vanuit hier gegund geniet er maar van!quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Tevens heb ik vakantie en is de kerstbonus binnen, dames en heren.
Idem hier, kerstvakantie tot en met zondag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Tevens heb ik vakantie en is de kerstbonus binnen, dames en heren.
Jazeker, 3 en 4 januari.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Idem hier, kerstvakantie tot en met zondag.
Ging jij niet naar Texel?
Toch grappig van iemand die in de politiek zit namens GL. Bij zo'n partij verwacht je het niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:19 schreef Friek_ het volgende:
Die vent heeft wel het juiste kapsel ervoor, ja.
Beetje ongeloofwaardig gezien de stropdas.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch grappig van iemand die in de politiek zit namens GL. Bij zo'n partij verwacht je het niet.
Netflix heeft zojuist bekend gemaakt dat er een 2e seizoen in 2018 komt van "dark"quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig gezien de stropdas.
Politici dragen een das, tenzij vrouw of Spekman.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig gezien de stropdas.
Tof, liever zo’n Europese topserie dan Amerikaanse bagger.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Netflix heeft zojuist bekend gemaakt dat er een 2e seizoen in 2018 komt van "dark"
Al afgekeken?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, liever zo’n Europese topserie dan Amerikaanse bagger.
Vorig weekend al afgekeken. 2052 zat er natuurlijk wel in, twee stappen van 33 jaar terug en dan een vooruitquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al afgekeken?
Vond het allerlaaste wel erg cringy, rest erg goed.
Ja maar die line "welcome to the future"quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Vorig weekend al afgekeken. 2052 zat er natuurlijk wel in, twee stappen van 33 jaar terug en dan een vooruit
Hij doet dapper zijn best.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens op dat NatteKat dit jaar de trofee zal winnen die normaal gesproken naar jou gaat. Waardige opvolger wel.
POL / POL-Verkiezingen 2017quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
Waar is het awards-topic eigenlijk?![]()
Ik weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben. Hoop niet dat ze het uit gaan melken...quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Netflix heeft zojuist bekend gemaakt dat er een 2e seizoen in 2018 komt van "dark"
Nee inderdaad, opzich hadden ze het prima in 1 seizoen kunnen afwerken en de mysterie rondom het gebeuren laten bestaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben. Hoop niet dat ze het uit gaan melken...
Ik keek ook. Wat een ommekeer van Arsenal.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Kijktipje: Arsenal - Liverpool
Binnen 7 minuten 4 doelpunten haha
Ik ontdekte laatst dat je je kunt laten interviewen door Harry Mens in zijn tv-programma voor een luttele ¤14.500.quote:
Goaaaalquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik keek ook. Wat een ommekeer van Arsenal.
Real heeft op papier meer kwaliteit maar is dit seizoen wisselvallig. Kan alle kanten op, maar dan ga ik toch voor Barça.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goaaaal
Haha ja, die verdediging van LFC slaat nergens op, schandalig dat je daarmee PL speelt. Maar met Coutinho, Salah, Mane en Firmino heb je dan weer een aanval die in de breedte alleen onder doet voor Real, City en PSG.
Wat voorspel jij trouwens morgen in Classico, ik denk dat Madrid domineert en wint.
Ja, alle gasten van Harry Mens betalen om bij hem aan tafel te mogen komen. Daardoor heeft hij ook de meest oninteressante en meest irrelevante talkshow van Nederlandquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst dat je je kunt laten interviewen door Harry Mens in zijn tv-programma voor een luttele ¤14.500.
Thuiswedstrijd, moeten winnen van Barca om nog kans te maken, inderdaad meer kwaliteit op papier, in de grote wedstrijden in la liga ruim gewonnen tot nu toe (0 3 en 5 0 tegen sevilla en atletico).quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real heeft op papier meer kwaliteit maar is dit seizoen wisselvallig. Kan alle kanten op, maar dan ga ik toch voor Barça.
Waarom zou je betalen om bij Harry Mens in de uitzending te mogenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, alle gasten van Harry Mens betalen om bij hem aan tafel te mogen komen. Daardoor heeft hij ook de meest oninteressante en meest irrelevante talkshow van Nederland
Omdat je dan kudo’s krijgt van bepaalde plofkoppen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen om bij Harry Mens in de uitzending te mogen
Zal wel goed gaan dan met de kas van FvD, want baudet zit er bijna wekelijksquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan kudo’s krijgt van bepaalde plofkoppen.
Vraag het aan Thierry Baudet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou je betalen om bij Harry Mens in de uitzending te mogen
Allemaal van die vage beleggingen waar het lagen dik erop zit dat het niet pluis isquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, alle gasten van Harry Mens betalen om bij hem aan tafel te mogen komen. Daardoor heeft hij ook de meest oninteressante en meest irrelevante talkshow van Nederland
Denk Pro deo. Harry heeft wel sympathie voor een eerlijk en zuiver conservatief geluidquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal wel goed gaan dan met de kas van FvD, want baudet zit er bijna wekelijks
Dat is ook weer zo, immers gaf Harry aan dat ie wel in de kamer wil voor sjer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk Pro deo. Harry heeft wel sympathie voor een eerlijk en zuiver conservatief geluid
Dank trouwens!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk Pro deo. Harry heeft wel sympathie voor een eerlijk en zuiver conservatief geluid
Hopelijk is Sjer niet zo dom. Gevaarlijke man met allerlei belangenverstrengelingen, bovendien heeft hij (gok ik) ook nog wel wat vijanden die hem een voetje willen lichten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, immers gaf Harry aan dat ie wel in de kamer wil voor sjer.
quote:
Kijk al The Voice met pa. Eerste keer dat ik het programma zie, maar is eigenlijk wel verrassend leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Kijktipje: Arsenal - Liverpool
Binnen 7 minuten 4 doelpunten haha
Baudet heeft ook zeer koeltjes gereageerd op die open uitnodiging ja, zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk is Sjer niet zo dom. Gevaarlijke man met allerlei belangenverstrengelingen, bovendien heeft hij (gok ik) ook nog wel wat vijanden die hem een voetje willen lichten.
Met Anouk erbij vind ik het ook een stuk interessanter, heerlijk oprecht wijf.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk al The Voice met pa. Eerste keer dat ik het programma zie, maar is eigenlijk wel verrassend leuk.
En Pieter van der Zweep vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met Anouk erbij vind ik het ook een stuk interessanter, heerlijk oprecht wijf.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En Pieter van der Zweep vind ik wel leuk.
Hehe, ‘toevallig’ koos ik precies dezelfde foto uit om net aan wat mensen te laten zien.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanwege de zang of? ghehe.
Ik zal maar niet zeggen welk WK ik nu aan het kijken ben
Dartsquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, ‘toevallig’ koos ik precies dezelfde foto uit om net aan wat mensen te laten zien.
En wat dan?
Goede kronen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanwege de zang of? ghehe.
Ik zal maar niet zeggen welk WK ik nu aan het kijken ben
Au.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:59 schreef Tchock het volgende:
https://i.imgur.com/rbx7B5K.gifv
Leedvermaak is het beste vermaak.
Ik zag hem op Dumpert en heb het daar zeker tien keer bekeken. Erg pijnlijk. Vind z’n blik als hij naar beneden glijdt ook wel mooi.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:59 schreef Tchock het volgende:
https://i.imgur.com/rbx7B5K.gifv
Leedvermaak is het beste vermaak.
Via reddit nog een ooggetuige.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag hem op Dumpert en heb het daar zeker tien keer bekeken. Erg pijnlijk. Vind z’n blik als hij naar beneden glijdt ook wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domme idioot.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via reddit nog een ooggetuige.Was onlangs nog op Moorgate, komt wel dichtbij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domme idioot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Zo'n mooie russische metroquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:27 Braindėad200 het volgende:
Op zich wel logisch. Waarom anders zou Pechtold een voorschotje willen hebben op verleende diensten () in het verleden?
Misselijkmakend verhaal trouwens.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
http://www.whathappenedto(...)ed-there-by-someone/
^ Linkje voor context
[ afbeelding ]
Van komisch dom, begint Joost steeds meer naar staatsgevaarlijke gek te gaan. Twitter is best handig en ik vind het top, maar het is doodeng dat die vent zo'n groot bereik daar heeft.
Brede vraag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is die gemeente in het noorden waar hij ook veel stemmen krijgt?
Word ik zomaar uitgemaakt voor de slechtste discussievoerder en één van de fascistische fastische users bij de POL-verkiezingen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:35 schreef Volkorenbrood het volgende:
Voor de ochtendploeg.
Mijn POL-awards bijdrage.
POL / POL-Verkiezingen 2017
Ach joh, het ligt er allemaal aan wie het gepost heeft, en zulke domme dingen zijn vast niet gepost door iemand wiens mening er iets toe doet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Word ik zomaar uitgemaakt voor de slechtste discussievoerder en één van de fascistische fastische users bij de POL-verkiezingen.
Oude Pekela, niet geheel verrassend ook het armste dorp in Nederland.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is die gemeente in het noorden waar hij ook veel stemmen krijgt?
Yep,quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach joh, het ligt er allemaal aan wie het gepost heeft, en zulke domme dingen zijn vast niet gepost door iemand wiens mening er iets toe doet.
Oh wacht, in dit geval wel![]()
Die post is “humor”. Maar beter niet meetellen lijkt me.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Word ik zomaar uitgemaakt voor de slechtste discussievoerder en één van de fascistische fastische users bij de POL-verkiezingen.
Sowieso vrij ziek hoe dit soort figuren en politici als Baudet en Omtzigt zich politiek profileren over 200 doden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Misselijkmakend verhaal trouwens.
Terecht dat nabestaanden boos zijn op de aandachtszoekers.
Fout op fout in dit dossier, alles om zich te kunnen profileren. Speelt wat mij betreft ook een erg foute rol.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind wel dat Omtzigt zich in een geheel andere categorie zit dan Baudet en deze droeftoeters. Omtzigt heeft een hele grove fout gemaakt, maar bij hem geloof ik nog wel dat hij echt wil helpen.
Ik ben ook geen groot fan van hoe hij dit dossier aanpakt, maar ik vind de Ruslandfans (die zelfs brieven naar Trump schrijven om een nieuw onderzoek) en de ramptoeristen gewoon echt walgelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Fout op fout in dit dossier, alles om zich te kunnen profileren. Speelt wat mij betreft ook een erg foute rol.
Ik zou hem er op aanspreken als er een moment is om dat te doen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, lekkere avond weer gisteren. Had even bij een wokrestaurant m’n avondeten naar binnen geschoven en besloot achteraf bij een vriend langs te gaan die aan het werk was (werkt in de horeca). Hij was klaar met werken op een gegeven moment en hij stelde voor om bier te gaan drinken. Prima idee uiteraard. Komen we onderweg naar de kroeg een oude bekende tegen (dame van onze leeftijd) waar die vriend altijd al een leuke klik mee had. Je voelt ‘m ergens al aankomen, maar daar heeft hij doodleuk mee lopen zoenen die avond. Dit terwijl meneer al even samenwoont en ik er over een paar dagen met m’n kersverse vriendin op bezoek ga.
Wat moet ik daar in hemelsnaam mee? Helemaal niks ergens, uiteraard, maar een beetje mooi weer spelen terwijl ik op bezoek kom is ook niet mijn stijl.
Die zag niemand aankomen.quote:Jezus werd niet geboren op 25 december. Wanneer wél, dat is in nevelen gehuld: men kende destijds ook nauwelijks waarde toe aan verjaardagen.
Lastig. Is die relatie van ze blijvend denk je? Of gaat dat op termijn toch fout.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, lekkere avond weer gisteren. Had even bij een wokrestaurant m’n avondeten naar binnen geschoven en besloot achteraf bij een vriend langs te gaan die aan het werk was (werkt in de horeca). Hij was klaar met werken op een gegeven moment en hij stelde voor om bier te gaan drinken. Prima idee uiteraard. Komen we onderweg naar de kroeg een oude bekende tegen (dame van onze leeftijd) waar die vriend altijd al een leuke klik mee had. Je voelt ‘m ergens al aankomen, maar daar heeft hij doodleuk mee lopen zoenen die avond. Dit terwijl meneer al even samenwoont en ik er over een paar dagen met m’n kersverse vriendin op bezoek ga.
Wat moet ik daar in hemelsnaam mee? Helemaal niks ergens, uiteraard, maar een beetje mooi weer spelen terwijl ik op bezoek kom is ook niet mijn stijl.
twitter:volkskrant twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 07:33:00Thierry Baudet beschouwt critici die hem in nazihoek duwen als 'patiënten': 'Ik pathologiseer hun reactie'... https://t.co/N351varBIk reageer retweet
Ja, relatie is verder dikke prima. Ook echt een goede meid waar hij dik geluk mee heeft. Maar het is gewoon dom, dronken gedrag waar hij vaker last van heeft. Als er genoeg bier in zit, gaat hij vanzelf nogal wat domme dingen doen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lastig. Is die relatie van ze blijvend denk je? Of gaat dat op termijn toch fout.
Hem er op aanspreken dat hij dat soort dingen niet moet doen waar jij bij bent omdat je geen zin hebt mooi weer te gaan spelen.
Daar op aanspreken dan, dat soort dingen zet hij zijn relatie al mee op het spel, en jij hebt al helemaal geen behoefte getuige te zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, relatie is verder dikke prima. Ook echt een goede meid waar hij dik geluk mee heeft. Maar het is gewoon dom, dronken gedrag waar hij vaker last van heeft. Als er genoeg bier in zit, gaat hij vanzelf nogal wat domme dingen doen.
Ja, het ligt aan anderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ugh dat interview met Baudet in de VK met van die foto's die ook in een modeblaadje passen. Hij beschouwt ons trouwens als patiënten.twitter:volkskrant twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 07:33:00Thierry Baudet beschouwt critici die hem in nazihoek duwen als 'patiënten': 'Ik pathologiseer hun reactie'... https://t.co/N351varBIk reageer retweet
We willen niks te maken hebben met die denkbeelden, maar gaan wel vijf uur lang in gesprek met een ordinaire racist met twee hersencellen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ugh dat interview met Baudet in de VK met van die foto's die ook in een modeblaadje passen. Hij beschouwt ons trouwens als patiënten.twitter:volkskrant twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 07:33:00Thierry Baudet beschouwt critici die hem in nazihoek duwen als 'patiënten': 'Ik pathologiseer hun reactie'... https://t.co/N351varBIk reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Je zegt domme dingen waar je spijt van hebt maar dat ligt dan vooral aan de hypocriete en leugenachtige tijd waarin we levenquote:Er zijn veel uitspraken die hij achteraf gezien liever niet had gedaan. Baudet: 'Als je iets zegt wat niet goed valt, ontspringt er een vrij irrationele, grote woede. Waarom gebeurt dat nou? Interessante vraag toch? Volgens mij omdat we leven in een tijd van leugenachtigheid, van hypocrisie.'
Iets heel ergs zeggen en dan denken dat het interessant is als mensen boos worden... Om vervolgens een onlogische en lege verklaring te geven. Het slaat echt werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Je zegt domme dingen waar je spijt van hebt maar dat ligt dan vooral aan de hypocriete de leugenachtige tijd waarin we leven
Dat is zijn hele spelletje in een notendop.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Iets heel ergs zeggen en dan denken dat het interessant is als mensen boos worden... Om vervolgens een onlogische en lege verklaring te geven. Het slaat echt werkelijk nergens op.
De zelfverkozen slachtofferrol zit ze als gegoten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan anderen natuurlijk.
Een betere kop voor dat interview zou zijn: : "Bekentenissen van een narcist"quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja of op 11 euroquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:39 schreef skysherrif het volgende:
Ik had bitcoins moeten kopen toen hij op 11.000 stond he
Niks behalve aanspreken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
No shit Sherlock.quote:
Ol’ Pekelquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oude Pekela, niet geheel verrassend ook het armste dorp in Nederland.
Is het niet serieus? Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Die post is “humor”. Maar beter niet meetellen lijkt me.
Hmm... ik zat net te denken om hem voor iets te nomineren... even heroverwegen...
Het Japanse karakter voor vreemdgaan betekent letterlijk vertaald “afgedwaalde gedachten”. Vind ik wel een geinig feitje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
Voor sommige mensen in zo'n concept wat hoog gegrepenquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Overigens passen ironische inzendingen prima in de geschiedenis en en de cultuur van de awards.
Elk jaar doet iemand het wel.
Nou ja, de vraag was eerder of ik hem überhaupt moest aanspreken erop. Ga me er verder uiteraard niet mee bemoeien, of zo. ‘t Is meer dat het zodanig tegen m’n principes ingaat dat het me niet lekker zit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Niks behalve aanspreken.
Is niet jouw zaak en waarschijnlijk doe je er meer kwaad dan goed mee.
Heb je het nou over John?quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen in zo'n concept wat hoog gegrepen
Ben ook niet helemaal tevreden met mijn nominatie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar lijkt me erg sterk dat ze een afspraak hebben. Verder ben ik gok ik een stuk principiëler dan jij op dit vlak, want ik ben van mening dat mensen (en vrienden al helemaal) een verantwoordelijkheid hebben om elkaar aan te spreken op wangedrag. De ‘alles moet maar kunnen, doe lekker chill’-houding is niet de mijne - ik ben iemand die wel positie kiest en oordeelt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Japanse karakter voor vreemdgaan betekent letterlijk vertaald “afgedwaalde gedachten”. Vind ik wel een geinig feitje.
Je moet niet zo bitchen en gewoon een goede vriend zijn. Wie weet hebben ze wel een afspraak of zo. Jou een zorg dat hij een beetje rond zoent. Chill toch? Of moet je nu als een vrouwtje daar op de bank gaan zitten puffen en vier keer ontkennend “nee er is niks” zeggen, totdat je ineens toch maar besluit om daar een bommetje te droppen?
Hm ja snap ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag was eerder of ik hem überhaupt moest aanspreken erop. Ga me er verder uiteraard niet mee bemoeien, of zo. ‘t Is meer dat het zodanig tegen m’n principes ingaat dat het me niet lekker zit.
In dat geval maar snel die vriendin opbellen met een nieuwtje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar lijkt me erg sterk dat ze een afspraak hebben. Verder ben ik gok ik een stuk principiëler dan jij op dit vlak, want ik ben van mening dat mensen (en vrienden al helemaal) een verantwoordelijkheid hebben om elkaar aan te spreken op wangedrag. De ‘alles moet maar kunnen, doe lekker chill’-houding is niet de mijne - ik ben iemand die wel positie kiest en oordeelt.
Tsja, zoals ik pleeg te zeggen, J'aime faire des croquettes au chien, nietwaar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Een betere kop voor dat interview zou zijn: : "Bekentenissen van een narcist"
Man man man, om te smullen hoor. Jammer dat er geen interviewers meer zijn als Ischa Meijer of Theo van Gogh die altijd goed door dit soort figuren heen konden prikken.
Quousque tandem abutere, Catilina, patientia nostraquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik pleeg te zeggen, J'aime faire des croquettes au chien, nietwaar.
Eerst even je musicalsterretje een mail sturen over je laatste fratsen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In dat geval maar snel die vriendin opbellen met een nieuwtje.
Wat ga je eten met kerst?quote:
Kerstavond: met oudersquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat ga je eten met kerst?
Funnybot zegt het.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het niet serieus? Waarom denk je dat?
Ongeveer hetzelfde, met tevens 3 diners.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kerstavond: met ouders
1e: met schoonouders
2e: alleen met vriend
‘3e’: met maten
Ik zet in op minimaal 4 extra kilo’tjes. Jij?
Precies, schaam je maar. Ik zie nu pas dat je mij ook genomineerd hebt voor de complotgekkie-award.quote:
Had jij mij ergens gequote, ik kreeg vgm een melding, maar zie niets.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Precies, schaam je maar. Ik zie nu pas dat je mij ook genomineerd hebt voor de complotgekkie-award.
Een totaal onbegrip voor iedereen die het niet met ‘m eens is.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
Dat interview van Baudet in VKUiterst vermakelijk.
Oh, ik had antwoord gegeven op je vraag welke Groningse gemeente zo massaal op de PVV stemt (Oude Pekela is dat volgens mij).quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had jij mij ergens gequote, ik kreeg vgm een melding, maar zie niets.
Hier stopte ik met lezen.quote:Je veux être chateaubriand ou rien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |