SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef tailfox het volgende:
Zo vergadering met school gehad ik mag mag herrie maken op de opendag
je bent nooit te ooit om te lerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van nietIk hoef geen school uit te kiezen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Zo dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...verzoekje: Sabrina - Toys Toys ToysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...Juin uit Eigen Tuin!
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wij ook. De hele dag al!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Traktorrrquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat zijn een hoop knopjes en een hoop (extra/nieuwe) functies.
Mixxx werkt prima (gratis!!) met de nieuwe controller, voor VDJ moet ik nu toch echt een licentie gaan aanschaffen...
de horrorquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Wie weet komt het er oud nog eens vanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet komt het er oud nog eens van
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Stoer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
zit er geen serato licentie bij?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef in VDJ niks te mappen, de controller zit daar al kant en klaar gemapt in...
vanwaar de keuze voor VDJ?(ik ken het programma alleen als echte troep #jaren geleden)quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen de Intro versie.
Maar ook Serato gebruik ik niet...
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het luistert prettig, maar ik heb altijd heel weinig te melden bij deze muziek
bad timingquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Lang weekend![]()
Helaas ben ik vandaag in de loop van de dag snipverkouden geworden. Hopelijk voel ik me met Kerst wel wat beter dan nu.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.
Ik zet ook geen playlist klaar oid, dus ik heb ook geen tijd om bio's of inspiratie dingen te gaan typen en er foto's bij te zoeken.quote:
Interlude.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
De bietjes maken plaats voor easy listening / jazz....
wij nu eindelijk ook..quote:
Fergie niet? Zangeres van The Black Eyed Peas...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
ik ken tot nu toe niks van wat je draait.. spannend
ja Fergie ken ik wel, maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fergie niet? Zangeres van The Black Eyed Peas...
Neuh, maar ik draai doorgaans live, dus ik draai wat er op dit moment in mn hoofd het beste uitkomt, het zit meestal wel in de zwarte hoek over het algemeenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
Paro luister jij altijd alleen naar rap?
Ah oke. Het viel me inderdaad op dat je meestal in de zwarte hoek zit.. (discriminatiequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, maar ik draai doorgaans live, dus ik draai wat er op dit moment in mn hoofd het beste uitkomt, het zit meestal wel in de zwarte hoek over het algemeen
jij witte manquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke. Het viel me inderdaad op dat je meestal in de zwarte hoek zit.. (discriminatie)
hoho... licht getint... want deels Italiaans bloed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hoe bedoel je? Levert niks op?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga alleen nog maar spontaan draaien, dat ingeplannede gedoelevert niks op
we zagen ze zojuist nog op de BBCquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Wie werkten er nu eigenlijk mee aan Band Aid?
Sommige kunnen we zo noemen. Anderen zijn verrassender en er zijn zelf artiesten bij waar ik nog nooit van gehoord had.
Vanavond hoor je ze allemaal.
Als er tijd over is vul ik dat met andere kerstliederen en daarna zien we eventueel wel. .
Alle edities van Band Aid?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Sommige kunnen we zo noemen. Anderen zijn verrassender en er zijn zelf artiesten bij waar ik nog nooit van gehoord had.
Als er tijd over is vul ik dat met andere kerstliederen en daarna zien we eventueel wel. .
nee, dit keer geconcentreerd op de enige echte, de eerste...quote:
Welke versie?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
die je nu hoort..quote:
daarom komt ie ook wel langs.. verder niets verklappen he?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt niet, drumt wel
Ik vind zelf de versie van Band Aid II ook best te doen, trouwensquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
de eersten in de rij kunnen we allemaal wel benoemen,
[..]
nee, dit keer geconcentreerd op de enige echte, de eerste...
zeker! Maar de eerste blijft de mooiste.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zelf de versie van Band Aid II ook best te doen, trouwens
Tegenwoordig beter bekend als Paul Old.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig beter bekend als Paul Old.
Wat?quote:
Hij ziet er nu erg oud inderdaad....quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat?
Dit was hem 8 jaar geleden al.
[ afbeelding ]
Band Aid was dan ook al in 84, toen zag ik er ook nog heel jong en fris uitquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij ziet er nu erg oud inderdaad....
Hilversum 3?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
ik luister mee, nu station Hilversum
ah goede plek wb radio. daar draai ik echter nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
ik luister mee, nu station Hilversum
juist welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook niet op vooruit gegaan
Tis meer, OH BOY! George!
dat valt nog best mee toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, die foto was gemeen, toen kwam ie net uit de gevangenis.
In 2017 ziet ie er zo uit.
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik daar nu weg ben lekker warm in de treinquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah goede plek wb radio. daar draai ik echter niet
Ik wou net zeggen.... ik heb vrij recent nog beelden gezien van een optreden van Culture Beat en toen zag hij er toch echt heel anders uit dan op die eerste foto.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, die foto was gemeen, toen kwam ie net uit de gevangenis.
In 2017 ziet ie er zo uit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar nu weg ben nu lekker warm in de trein
sorry ik heb gekozen voor liedjes die ik zelf ook erg kan waarderen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel jammer dat je niet voor dit liedje gekozen hebt hoor
[ afbeelding ]
Culture Club denk ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... ik heb vrij recent nog beelden gezien van een optreden van Culture Beat en toen zag hij er toch echt heel anders uit dan op die eerste foto.
Zijn mooiste nummer uit zijn Wham! tijd.quote:
geen 'nieuw' werk van U2 toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry ik heb gekozen voor liedjes die ik zelf ook erg kan waarderen.
zoveel mogelijk oude liedjes natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen 'nieuw' werk van U2 toch?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn mooiste nummer uit zijn Wham! tijd.
Ik hoor steeds die reclame voor dat nieuwe album, maar ze laten dan 2 liedjes heel slecht horen, maar klinkt als 13 in dozijn generieke meuk dat nieuwe U2quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen 'nieuw' werk van U2 toch?
Edge of Heaven is zo geniaal. Nu kan ik het meeste van Wham! sowieso erg waarderenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze kan ik hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is ook wel mooi. maar deze staat zelfs in mijn top 500 allertijden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Edge of Heaven is zo geniaal. Nu kan ik het meeste van Wham! sowieso erg waarderen
ik kan ze eigenlijk vanaf de tijd na Band Aid zo ongeveer al niet meer verdragenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik hoor steeds die reclame voor dat nieuwe album, maar ze laten dan 2 liedjes heel slecht horen, maar klinkt als 13 in dozijn generieke meuk dat nieuwe U2
iedereen liep er toen zo bij, dus neequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er toen nooit enige Gaydars zijn afgegaan
ah gelukkig nog iemand die The Joshua Tree overrated vindt! Al was Achtung baby dan wel weerquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze eigenlijk vanaf de tijd na Band Aid zo ongeveer al niet meer verdragen
Andrew Ridgeley is toch echt met een vrouw getrouwd. Nog een bekende ook, trouwens. Ik meen dat ze lid was van Bananarama, of zoiets.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er toen nooit enige Gaydars zijn afgegaan
Bananarama doet ook mee vanavondquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Andrew Ridgeley is toch echt met een vrouw getrouwd. Nog een bekende ook, trouwens. Ik meen dat ze lid was van Bananarama, of zoiets.
Maar hij ziet er echt erg oud uit. Slecht opgedroogd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Band Aid was dan ook al in 84, toen zag ik er ook nog heel jong en fris uit
hij wordt 62 volgende maandquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar hij ziet er echt erg oud uit. Slecht opgedroogd.
Aaarghquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
en uiteraard, acteur in DUNE...
Oh en zo'n lekkere cameo in Zoolander 2heb me kapot gelachen...
Ja, dat was echt een aids versiequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
Ik vond Save a prayer altijd hun mooiste, maar toen werd het gecovered
en er is nu ook een paar jaar 1 van een Tom & Jerry classicquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een aids versie
Omdat er niks wat duidelijk is een hit bepaald.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
De hits van toen zijn zo veel beter dan de hits van nu.... (let op, ik zeg "hits" en niet "muziek"...)
dat is een mooi nummer inderdaad, maar na een overdosis mag die wel even in de koelkastquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:23 schreef livelink het volgende:
Wild Boys werd gisteren ook door Melting gedraaid en ik herhaal nog maar even mijn commentaar van toen: geef mij maar Paper Gods
en terecht, wat een dweil is dat zegquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spandau Ballet, waar Tony Hadley niet meer welkom is
heb je gespiekt? volgens mij klopt het niet wat je zegt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je bent al bijna op de helft van het aantal acts dat aan de eerste meedeed peace.
Er zijn wel factoren die dat sterk beïnvloeden. Maar destijds werd kwaliteit nog gewoon gedraaid. Een nummer als dit zou anno 2017 de playlist van Radio 2 vast niet halen, laat staan 3FM.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat er niks wat duidelijk is een hit bepaald.
Ik heb anders nog geen enkele vrouw gehoord in deze show. En die waren er echt wel bij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je bent al bijna op de helft van het aantal acts dat aan de eerste meedeed peace.
dat is wel een idee wat ik heb ja...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komt er ook een USA for Africa show?![]()
ook een tof ideequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komt er ook een USA for Africa show?![]()
Marilyn, Bananarama en Jody Watleyquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen enkele vrouw gehoord in deze show. En die waren er echt wel bij.
Ach, zelfs U2 staat tegenwoordig niet meer in de Top40....quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn wel factoren die dat sterk beïnvloeden. Maar destijds werd kwaliteit nog gewoon gedraaid. Een nummer als dit zou anno 2017 de playlist van Radio 2 vast niet halen, laat staan 3FM.
bij mij staat deze wel in de top 3, maar Running to stand still staat onbetwist op 1quote:
Wat dan ironisch genoeg BAD heetquote:
Marilyn is een kerel...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Marilyn, Bananarama en Jody Watley
marilyn een vrouw? You sure?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waren dat de enige vrouwenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twitter:PhilCollinsFeed twitterde op donderdag 21-12-2017 om 17:12:27If you play 'In The Air Tonight’ by Phil Collins on December 31st at 11:56:40 the drum break will play right as the… https://t.co/Pij88YdXMz reageer retweet
inderdaadquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat dan ironisch genoeg BAD heet
als alleen lang haar meetelt voor vrouw wel, maar ja, dan komt er nog wel een andere act ook die onder vrouwen zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die kan toch meedoen als een vrouw?
Nou, niet alleen lang haar hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
als alleen lang haar meetelt voor vrouw wel, maar ja, dan komt er nog wel een andere act ook die onder vrouwen zou kunnen vallen.
stoere mannen met lang haar en gitarenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
als alleen lang haar meetelt voor vrouw wel, maar ja, dan komt er nog wel een andere act ook die onder vrouwen zou kunnen vallen.
Idd alleen Bananarama en Jodyquote:
Het was wel wat meer dan alleen lang haarquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Culture Club heb je als gedraaid.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is nog een band met lang haarquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Culture Club heb je als gedraaid.
Status Quo?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is nog een band met lang haar
uiteraard niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tenminste niet dat doodgedraaide Vienna....
een kloon en goede vriend van Boy Georgequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, niet alleen lang haar hoor.
[ afbeelding ]
ik!quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
ik ben benieuwd wie, zonder te spieken, wist dat de artiest hierna ook meedeed aan Band Aid...
Ik heb het wel geweten, ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
ik ben benieuwd wie, zonder te spieken, wist dat de artiest hierna ook meedeed aan Band Aid...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:50 schreef CindieY het volgende:
Even tussendoor laten weten dat ik het een toffe show vind!
Ik had het opeens op mijn heupen en ben de koelkast aan het schoonmaken, voordat ik em morgen vol stouw met boodschappen
You Don't Love Me Baby...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
Er waren voor mij twee onbekenden in de lijst. Waaronder deze Marilyn.
Zegt mij ook niks...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
ik ken 'm wel, en je kent een van z'n hits ook wel, denk ik, You don't love me. Heeft een hoog Culture Clubgehaltequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:52 schreef peaceman het volgende:
zegt me zo niks... dit nummer kon ik vinden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken 'm wel, en je kent een van z'n hits ook wel, denk ik, You don't love me. Heeft een hoog Culture Clubgehalte
hij heeft ooit een relatie gehad met Gavin Rossdale, wat eerst hevig werd ontkendquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
zegt me zo niks... dit nummer kon ik vinden.
I'm Looking For A New Love...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
De andere grote onbekende qua naam was deze dame...
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft ooit een relatie gehad met Gavin Rossdale, wat eerst hevig werd ontkend
de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit me helemaal niets zegtquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
De andere grote onbekende qua naam was deze dame...
Zowel Marilyn als Jody Watley zijn geen onbekenden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
Was ze soms het vriendinnetje van één van de andere zangers![]()
Bijna geen vrouwen en dan deze onbekende.
ook bij deze was het al lastig genoeg om een liedje te vinden.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
En toch hoor ik dit liever dan Blof/Kensington/Boef/Lil Kleine
in elk geval geen hits in Nederland voor zover ik heb kunnen vinden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel Marilyn als Jody Watley zijn geen onbekenden.
Destijds diverse hits ieder en daardoor gevraagd voor Band Aid...
wij zijn net iets jonger he? Op mijn elfde kende ik het muziekwereldje nog niet zo goedquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil tussen 80's en 90's.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval geen hits in Nederland voor zover ik heb kunnen vinden.
Zeker wel...quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval geen hits in Nederland voor zover ik heb kunnen vinden.
Ik kende haar niet. En na wat gezocht te hebben nog steeds niet. Maar zo is ze als Amerikaanse bij Band Aid terecht gekomen. Dus ik zat inderdaad wel erg fout met mijn vriendjes-opmerkingquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:YAHOO MUSIC: You’re not British. So how did an R&B singer from Chicago end up on “Do They Know It’s Christmas?” alongside members of Spandau Ballet and Culture Club?
JODY WATLEY: I was living in London at the time. My group Shalamar, which I’d left in July of 1983, at the time were huge in the U.K. The publicist Mariella Frostrup of the label Phonogram, which was keen to sign me to a solo deal, was also the label that was releasing the Band Aid single.
oh echt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel...
https://www.top40.nl/top40-artiesten/marilyn
https://www.top40.nl/zoeken?search=jody+watley
Maar meer in de UK, waar Band Aid ook vandaan komt...
Marilyn kende ik wel, maar dat heb ik nooit leuk gevonden en Jody, ik ken haar echt nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier zou je Jan Smit en Lee Towers bij elkaar krijgen.quote:
Linktip: voor resultaten in de Britse hitlijst kun je altijd hier kijken: https://www.polyhex.me.uk/uksingles/chartruns-uksingles.cfmquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel...
https://www.top40.nl/top40-artiesten/marilyn
https://www.top40.nl/zoeken?search=jody+watley
Maar meer in de UK, waar Band Aid ook vandaan komt...
een heeeeeel fijn nummerquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:05 schreef peaceman het volgende:
misschien niet het nummer van Status Qua wat jullie verwacht hadden...
Jody is voor mij inmiddels opgehelderdquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Shalamar ken ik ook, maar ik kende Jody alleen van haar hitje hier en wist niet dat ze ooit daarin zong
daar kwam ik ook achter bij de voorbereiding.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
Dat Heaven17 meedeed aan Band Aid wist ik eigenlijk ook niet.
Voor al onze luisteraars aan de andere kant van de Noordzee...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Linktip: voor resultaten in de Britse hitlijst kun je altijd hier kijken: https://www.polyhex.me.uk/uksingles/chartruns-uksingles.cfm
Er zijn tientallen versies...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Die versie die ik ken, is nogal anders dan deze....
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor al onze luisteraars aan de andere kant van de Noordzee...
Hit there!
De versie die ik heb, komt uit 1998: Molella & Phil Jay present Heaven 17 meets Fast Freddie - With This Ring Let Me Goquote:
Wat ben ik blij dat ik met Kerst niks doe met cadeautjes en zo. Ik vind het al stress genoeg dat we nog moeten bedenken wat we gaan eten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de cadeautjes zijn ingepakt, 1 surprise zo goed als klaar. Nu even Twan wegbrengen en dan tijd om hier meer te posten.
Mijn cadeau komt volgende week, na de kerst, pas.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, de cadeautjes zijn ingepakt, 1 surprise zo goed als klaar. Nu even Twan wegbrengen en dan tijd om hier meer te posten.
wij hebben alleen nog champignons nodig door de kaasfondue, de rest ligt al in de kasten. En gelukkig ook 1 dag uit eten, heb echt geen puf om iets te bedenken en klaar te makenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik met Kerst niks doe met cadeautjes en zo. Ik vind het al stress genoeg dat we nog moeten bedenken wat we gaan eten.
dit wordt voor mij de eerste kerst sinds heeeeel lang zonder cadeautjesquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik met Kerst niks doe met cadeautjes en zo. Ik vind het al stress genoeg dat we nog moeten bedenken wat we gaan eten.
Volgens mij zijn we overgegaan naar Live Aid.quote:
daardoor is zijn rol behoorlijk marginaal gezien zijn status.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bowie zou eigenlijk de openingszin zingen, maar kon de opnames niet halen, dus mocht Paul Young
Ik vind cadeautjes leuker dan eten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben alleen nog champignons nodig door de kaasfondue, de rest ligt al in de kasten. En gelukkig ook 1 dag uit eten, heb echt geen puf om iets te bedenken en klaar te maken
Zie mijn uitlegquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we overgegaan naar Live Aid.
Ow deze wilde ik quoten...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
het huis is vol, geen kadootjes aub. Die van vorig jaar staan nog grotendeels ongebruikt in de kast en Symph kreeg toen zelfs geld van zijn moeder, omdat ze niks kon bedenken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind cadeautjes leuker dan eten.Dat vind ik helemaal niet zo belangrijk.
dit wordt al beschouwd als een kerstliedje...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus nog twee nummers en dan kerstliedjes?
Door mij niet. Zo kun je elk gedragen liedje met de woorden love, peace and war wel een kerstliedje noemen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit wordt al beschouwd als een kerstliedje...
lekker hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik ga kaasfondue in het overleg gooien. Goed idee wel
ik volg je redenering wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Door mij niet. Zo kun je elk gedragen liedje met de woorden love, peace and war wel een kerstliedje noemen.
Inderdaad. Doet niks af aan de nummers overigens.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik volg je redenering wel.
geldt ook wel voor de plaat hierna.
Als vervanger van het nieuwjaarsconcert?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit eraan te denken om ooit eens een wals-uitzending te maken en daar had ik dit nummer al voor klaargezet
Mocht je nog ergens tijd over hebben, dan is Band Aid 2 ook wel een leuke om nog even te draaienquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
hierna nog 1 band met een bijdrage voor de B-kant.
Dan nog 1 liedje en dan Kerstmuziek
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:24 schreef peaceman het volgende:
hierna nog 1 band met een bijdrage voor de B-kant.
Dan nog 1 liedje en dan Kerstmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]Ja, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
true, maar a die heb ik op dit moment niet en b die wil ik eigenlijk bewaren voor een eventueel vervolg op deze uitzending volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mocht je nog ergens tijd over hebben, dan is Band Aid 2 ook wel een leuke om nog even te draaien
Okéquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
true, maar a die heb ik op dit moment niet en b die wil ik eigenlijk bewaren voor een eventueel vervolg op deze uitzending volgend jaar.
iedereen bellen en optrommelenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:30 schreef peaceman het volgende:
Natuurlijk moet ik Boomtown Rats draaien.. zonder Geldof was Band Aid er nooit geweest.
ik heb wat bijgeleerd ja, en goeie muziek gehoordquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
Met dit nummer sluiten we het gedeelte over Band Aid ook af.
Met de voorbereiding van deze uitzending werd ik verrast dat een paar deelnemers meededen. Hopelijk jullie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |