SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef tailfox het volgende:
Zo vergadering met school gehad ik mag mag herrie maken op de opendag
je bent nooit te ooit om te lerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van nietIk hoef geen school uit te kiezen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Zo dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...verzoekje: Sabrina - Toys Toys ToysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...Juin uit Eigen Tuin!
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wij ook. De hele dag al!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Traktorrrquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat zijn een hoop knopjes en een hoop (extra/nieuwe) functies.
Mixxx werkt prima (gratis!!) met de nieuwe controller, voor VDJ moet ik nu toch echt een licentie gaan aanschaffen...
de horrorquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Wie weet komt het er oud nog eens vanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet komt het er oud nog eens van
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Stoer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
zit er geen serato licentie bij?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef in VDJ niks te mappen, de controller zit daar al kant en klaar gemapt in...
vanwaar de keuze voor VDJ?(ik ken het programma alleen als echte troep #jaren geleden)quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen de Intro versie.
Maar ook Serato gebruik ik niet...
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het luistert prettig, maar ik heb altijd heel weinig te melden bij deze muziek
bad timingquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Lang weekend![]()
Helaas ben ik vandaag in de loop van de dag snipverkouden geworden. Hopelijk voel ik me met Kerst wel wat beter dan nu.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.
Ik zet ook geen playlist klaar oid, dus ik heb ook geen tijd om bio's of inspiratie dingen te gaan typen en er foto's bij te zoeken.quote:
Interlude.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
De bietjes maken plaats voor easy listening / jazz....
wij nu eindelijk ook..quote:
Fergie niet? Zangeres van The Black Eyed Peas...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:17 schreef peaceman het volgende:
ik ken tot nu toe niks van wat je draait.. spannend
ja Fergie ken ik wel, maar dit nummer heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fergie niet? Zangeres van The Black Eyed Peas...
Neuh, maar ik draai doorgaans live, dus ik draai wat er op dit moment in mn hoofd het beste uitkomt, het zit meestal wel in de zwarte hoek over het algemeenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
Paro luister jij altijd alleen naar rap?
Ah oke. Het viel me inderdaad op dat je meestal in de zwarte hoek zit.. (discriminatiequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, maar ik draai doorgaans live, dus ik draai wat er op dit moment in mn hoofd het beste uitkomt, het zit meestal wel in de zwarte hoek over het algemeen
jij witte manquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke. Het viel me inderdaad op dat je meestal in de zwarte hoek zit.. (discriminatie)
hoho... licht getint... want deels Italiaans bloed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hoe bedoel je? Levert niks op?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga alleen nog maar spontaan draaien, dat ingeplannede gedoelevert niks op
we zagen ze zojuist nog op de BBCquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Wie werkten er nu eigenlijk mee aan Band Aid?
Sommige kunnen we zo noemen. Anderen zijn verrassender en er zijn zelf artiesten bij waar ik nog nooit van gehoord had.
Vanavond hoor je ze allemaal.
Als er tijd over is vul ik dat met andere kerstliederen en daarna zien we eventueel wel. .
Alle edities van Band Aid?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
Sommige kunnen we zo noemen. Anderen zijn verrassender en er zijn zelf artiesten bij waar ik nog nooit van gehoord had.
Als er tijd over is vul ik dat met andere kerstliederen en daarna zien we eventueel wel. .
nee, dit keer geconcentreerd op de enige echte, de eerste...quote:
Welke versie?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef peaceman het volgende:
die je nu hoort..quote:
daarom komt ie ook wel langs.. verder niets verklappen he?!quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt niet, drumt wel
Ik vind zelf de versie van Band Aid II ook best te doen, trouwensquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
de eersten in de rij kunnen we allemaal wel benoemen,
[..]
nee, dit keer geconcentreerd op de enige echte, de eerste...
zeker! Maar de eerste blijft de mooiste.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zelf de versie van Band Aid II ook best te doen, trouwens
Tegenwoordig beter bekend als Paul Old.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig beter bekend als Paul Old.
Wat?quote:
Hij ziet er nu erg oud inderdaad....quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat?
Dit was hem 8 jaar geleden al.
[ afbeelding ]
Band Aid was dan ook al in 84, toen zag ik er ook nog heel jong en fris uitquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij ziet er nu erg oud inderdaad....
Hilversum 3?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
ik luister mee, nu station Hilversum
ah goede plek wb radio. daar draai ik echter nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef just me het volgende:
ik luister mee, nu station Hilversum
juist welquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook niet op vooruit gegaan
Tis meer, OH BOY! George!
dat valt nog best mee toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, die foto was gemeen, toen kwam ie net uit de gevangenis.
In 2017 ziet ie er zo uit.
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik daar nu weg ben lekker warm in de treinquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah goede plek wb radio. daar draai ik echter niet
Ik wou net zeggen.... ik heb vrij recent nog beelden gezien van een optreden van Culture Beat en toen zag hij er toch echt heel anders uit dan op die eerste foto.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, die foto was gemeen, toen kwam ie net uit de gevangenis.
In 2017 ziet ie er zo uit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar nu weg ben nu lekker warm in de trein
sorry ik heb gekozen voor liedjes die ik zelf ook erg kan waarderen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel jammer dat je niet voor dit liedje gekozen hebt hoor
[ afbeelding ]
Culture Club denk ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.... ik heb vrij recent nog beelden gezien van een optreden van Culture Beat en toen zag hij er toch echt heel anders uit dan op die eerste foto.
Zijn mooiste nummer uit zijn Wham! tijd.quote:
geen 'nieuw' werk van U2 toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
sorry ik heb gekozen voor liedjes die ik zelf ook erg kan waarderen.
zoveel mogelijk oude liedjes natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen 'nieuw' werk van U2 toch?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn mooiste nummer uit zijn Wham! tijd.
Ik hoor steeds die reclame voor dat nieuwe album, maar ze laten dan 2 liedjes heel slecht horen, maar klinkt als 13 in dozijn generieke meuk dat nieuwe U2quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen 'nieuw' werk van U2 toch?
Edge of Heaven is zo geniaal. Nu kan ik het meeste van Wham! sowieso erg waarderenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze kan ik hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is ook wel mooi. maar deze staat zelfs in mijn top 500 allertijden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Edge of Heaven is zo geniaal. Nu kan ik het meeste van Wham! sowieso erg waarderen
ik kan ze eigenlijk vanaf de tijd na Band Aid zo ongeveer al niet meer verdragenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik hoor steeds die reclame voor dat nieuwe album, maar ze laten dan 2 liedjes heel slecht horen, maar klinkt als 13 in dozijn generieke meuk dat nieuwe U2
iedereen liep er toen zo bij, dus neequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er toen nooit enige Gaydars zijn afgegaan
ah gelukkig nog iemand die The Joshua Tree overrated vindt! Al was Achtung baby dan wel weerquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan ze eigenlijk vanaf de tijd na Band Aid zo ongeveer al niet meer verdragen
Andrew Ridgeley is toch echt met een vrouw getrouwd. Nog een bekende ook, trouwens. Ik meen dat ze lid was van Bananarama, of zoiets.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er toen nooit enige Gaydars zijn afgegaan
Bananarama doet ook mee vanavondquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Andrew Ridgeley is toch echt met een vrouw getrouwd. Nog een bekende ook, trouwens. Ik meen dat ze lid was van Bananarama, of zoiets.
Maar hij ziet er echt erg oud uit. Slecht opgedroogd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Band Aid was dan ook al in 84, toen zag ik er ook nog heel jong en fris uit
hij wordt 62 volgende maandquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar hij ziet er echt erg oud uit. Slecht opgedroogd.
Aaarghquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
en uiteraard, acteur in DUNE...
Oh en zo'n lekkere cameo in Zoolander 2heb me kapot gelachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |