SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef tailfox het volgende:
Zo vergadering met school gehad ik mag mag herrie maken op de opendag
je bent nooit te ooit om te lerenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van nietIk hoef geen school uit te kiezen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Zo dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...verzoekje: Sabrina - Toys Toys ToysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...Juin uit Eigen Tuin!
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wij ook. De hele dag al!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Traktorrrquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat zijn een hoop knopjes en een hoop (extra/nieuwe) functies.
Mixxx werkt prima (gratis!!) met de nieuwe controller, voor VDJ moet ik nu toch echt een licentie gaan aanschaffen...
de horrorquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:15 schreef CindieY het volgende:
We zitten op kantoor naar de Christmas top 101 op Sky Radio te luisteren
Wie weet komt het er oud nog eens vanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent nooit te ooit om te leren
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet komt het er oud nog eens van
Nieuw speelgoed in mijn speelkamer...Stoer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het werkt ook nog...![]()
zit er geen serato licentie bij?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef in VDJ niks te mappen, de controller zit daar al kant en klaar gemapt in...
vanwaar de keuze voor VDJ?(ik ken het programma alleen als echte troep #jaren geleden)quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen de Intro versie.
Maar ook Serato gebruik ik niet...
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het luistert prettig, maar ik heb altijd heel weinig te melden bij deze muziek
bad timingquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Lang weekend![]()
Helaas ben ik vandaag in de loop van de dag snipverkouden geworden. Hopelijk voel ik me met Kerst wel wat beter dan nu.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt niks uit, Ik heb vaak ook niks te melden bij deze muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |