vloggerquote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
Stuntkabouter komt morgen... wie in de hemelsnaam wie is dat?
Uccie zonder helm.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
Even erin en eruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even erin en eruit.Het was te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:I'M IN NEED OF A GUY
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Blue! Hahaha
Dit nummer moesten we op de Mavo altijd zingen bij Muziek.
Serieus... "Dabadiedabadai" ...
Zitten wel veel nootwisselingen in, snap het welquote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Blue! Hahaha
Heel educatief ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Blue! Hahaha
Ik hoop dat dat een grapje is.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:32 schreef Qunix het volgende:
Op het VMBO moet je rappen tegenwoordig bij muziekles.
Bam dit is 3KBquote:Op donderdag 21 december 2017 22:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is.
Over 5 tot 10 jaar hebben we een hoop nieuwe geschoolde rappers.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is.
Ach, zolang het een goed exportproduct is (en ze niet in het binnenland optredenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over 5 tot 10 jaar hebben we een hoop nieuwe geschoolde rappers.
Je kent dat epische rapseltje niet?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:34 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
En je moeder heeft een dikke snee?
Die hadden we al:quote:
quote:
Nee, laten we dat maar zo houden.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kent dat epische rapseltje niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |