Mijn werkgeheugen is ook van Kensington volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:20 schreef YokiKater het volgende:
Kensington.. zo heet dat slot waar je computers mee kan vastzettten. #nerddingen.
Neuh, dat zal Kingston zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:22 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Mijn werkgeheugen is ook van Kensington volgens mij.
Mundian bach kequote:Op donderdag 21 december 2017 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaaahahahaha, de Belgen draaien Panjabi MC
Diegene gaf ¤50 voor de aanvraag, held.quote:
Cult nummer met dat rifje van Knight Rider erinquote:Op donderdag 21 december 2017 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Diegene gaf ¤50 voor de aanvraag, held.
Ik ben in Kensington geweest.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:20 schreef YokiKater het volgende:
Kensington.. zo heet dat slot waar je computers mee kan vastzettten. #nerddingen.
vloggerquote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
Stuntkabouter komt morgen... wie in de hemelsnaam wie is dat?
Uccie zonder helm.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:27 schreef miieejj het volgende:
Even erin en eruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even erin en eruit.Het was te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |