Staat nu al op YT:quote:Op donderdag 21 december 2017 21:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Is het nog ergens terug te kijken dan?
Kan je een x ophouden met op iedere pagina dertig duizend keer Universa te shillen aub.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En dat weet jij ja?Je neemt aan dat er geen devs zitten bij Universa die ook niet telkens een netwerk runnen. Maar hey, tijd zal het vertellen he.
Was best informatief voor de leek. Alleen de presentator blijft laten doorschemeren dat het allemaal maar niks is, irritant is datquote:Op donderdag 21 december 2017 21:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb niet gekeken... :’(
Maar wat ik zo hoor was het toch weer een grote show tegen de Bitcoin en dat het een grote bubbel is enzo?
Je 1e en 2e punt zijn gewoon bullshit. Alles is begonnen met niks. Het feit dat je denkt omdat Ethereum te populair is om voorbij te gaan is gewoon kant en klare bullshit. De crypto market/wereld is nog heel jong. Jij weet niet hoe het over 5 jaar eruit ziet. Jij neemt aan van het huidige klimaat waarin Ethereum gunstig aangekeken wordt, dat dat dan blijvend is. En na het laatste etherkittens incident heeft het wel gebleken hoe sterk Ethereum wasquote:Op donderdag 21 december 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, leuk dat ze denken wel even een coin te maken die dat allemaal aan kan, maar
1. Het is niets meer dan een mooie belofte
2. Het gaat heel lastig om ook maar in de buurt van Ethereum te komen qua populariteit, dat gebeurt niet van de ene op de andere dag
3. Zodra Ethereum schaalbaarheid heeft opgelost, is de complete toegevoegde waarde van Universa weg en zal het vergeten worden omdat punt 2.
quote:Op donderdag 21 december 2017 21:53 schreef Roces18 het volgende:
Henk en Ingrid gaan niet in Coins. Die weten met moeite hoe ze Windows moeten opstarten, laat staan hoe een simpele wallet werkt.
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:04 schreef Roellie80 het volgende:
Noem mij maar zwak maar ik heb zojuist mijn inleg eruit gehaald. Voor het eerst dat ik er überhaupt iets cash sinds ik in mei ben ingestapt.
Nu verder "gokken" met 45k profit
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:04 schreef Roellie80 het volgende:
Noem mij maar zwak maar ik heb zojuist mijn inleg eruit gehaald. Voor het eerst dat ik er überhaupt iets cash sinds ik in mei ben ingestapt.
Niet zwakquote:Op donderdag 21 december 2017 22:04 schreef Roellie80 het volgende:
Dat hoop ik nietquote:Op donderdag 21 december 2017 22:10 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik ga maar vroeg naar bed met de hoop dat is ik morgen opsta Bitcoin 20k is
Vechain moet eventjes in waarde stijgen terwijl btc laag is. Dan zet ik mijn Vechain om in BTC terwijl die op een lage koers is. Dan mag BTC wel stijgenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:12 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
why not? ben je matties met Roger Ver
Klinkt heel triest maar ik durfde pas openlijk te zeggen dat ik geld in BTC had gestopt toen ik het er weer uit had.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zwak
Zodra mijn inleg minder dan 10% van mijn totaal is doe ik het ook.
Meer symbolisch dan dat ik het nodig heb
Ik kon het hier thuis niet maken om niets te zeggenquote:Op donderdag 21 december 2017 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt heel triest maar ik durfde pas openlijk te zeggen dat ik geld in BTC had gestopt toen ik het er weer uit had.Om al dat gezeik over bubbels en de betweters voor te zijn.
Idd ja! 100k sat doorbroken! Jammer dat mn alert niet afging, had het graag 'live' gezien.quote:
106 op Bittrexquote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Blijkbaar zet Waves nu een spurt in en bereikt nu 16 dollar op coinmarketcap, ca 104k satoshi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |