alleen daar zit geen frederiekquote:Op donderdag 21 december 2017 21:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]Jezus Christus... Wat is dit een trieste uitzending. Volgens mij leer je veel meer bij onze noob topic dan bij Rtl Z als ze over crypto hebben.
en weet nu wat een Plunge protection team is....die term heb ik hier nog niet gehoordquote:Op donderdag 21 december 2017 21:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alleen daar zit geen frederiek
Totaal onnodig om het te weten want het is pure onzin en het wordt nooit gebruikt.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:35 schreef descon het volgende:
[..]
en weet nu wat een Plunge protection team is....die term heb ik hier nog niet gehoord
Maar wel leuk als Frederiek het verteld...quote:Op donderdag 21 december 2017 21:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Totaal onnodig om het te weten want het is pure onzin en het wordt nooit gebruikt.
Je reet?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb van een goede bron vernomen dat PO.ET naar de maan gaat.
I know, maar ik doelde erop dat heel veel coins claimen een miljoen miljard transacties aan te kunnen, maar ze nog nooit een serieuze praktijktest hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum draait nu gewoon soepeltjes
Zo'n spike is nooit op geanticipeerd, en het netwerk is nog steeds in ontwikkeling.
Zoiets als Universa heeft nooit lange termijn potentieel. Ethereum wordt nog altijd keihard aan gewerkt door veel van de beste devs die de cryptowereld kent. Het is slechts een tijd voor Ethereum dergelijke technieken voorbij is gestreefd, en dan is zo'n munt als Universa waardeloos geworden.
Maar wel Greys!quote:Op donderdag 21 december 2017 21:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alleen daar zit geen frederiek
En dat weet jij ja?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum draait nu gewoon soepeltjes
Zo'n spike is nooit op geanticipeerd, en het netwerk is nog steeds in ontwikkeling.
Zoiets als Universa heeft nooit lange termijn potentieel. Ethereum wordt nog altijd keihard aan gewerkt door veel van de beste devs die de cryptowereld kent. Het is slechts een tijd voor Ethereum dergelijke technieken voorbij is gestreefd, en dan is zo'n munt als Universa waardeloos geworden.
quote:Op donderdag 21 december 2017 21:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]Jezus Christus... Wat is dit een trieste uitzending. Volgens mij leer je veel meer bij onze noob topic dan bij Rtl Z als ze over crypto hebben.
Laatste stukje nog ff mee gepakt...voor henk en anita die willen instappen opzich nog wel redelijk te volgen.quote:
Als Henk en Anita erin stappen dan weet ik al dat ik eruit moet gaanquote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef descon het volgende:
[..]
Laatste stukje nog ff mee gepakt...voor henk en anita die willen instappen opzich nog wel redelijk te volgen.
Niks wordt hem op het moment echt. Hoewel dogecoin nog wel op 10 procent in de plus staat tov gisteren ondanks de dikke downsquote:
Dan moet je voorbereiden om er uit te gaan...sport is om dan nog ff te blijven hangen tot dat henk en anita de boel lekker hebben lopen spekkenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als Henk en Anita erin stappen dan weet ik al dat ik eruit moet gaan
Is het nog ergens terug te kijken dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke uitzending van RTLZ. Veel meer info dan ik tot nu toe heb gezien op een msm-kanaal. Zou het aanbevelen aan geïnteresseerde nieuwkomers (uiteraard wisten wij alles al).
Zal binnenkort wel terug te kijken zijn gok ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Is het nog ergens terug te kijken dan?
Ja, leuk dat ze denken wel even een coin te maken die dat allemaal aan kan, maarquote:Op donderdag 21 december 2017 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En dat weet jij ja?Je neemt aan dat er geen devs zitten bij Universa die ook niet telkens een netwerk runnen. Maar hey, tijd zal het vertellen he.
Afgaande op het laatste half uur: nee helemaal niet, viel me alles mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb niet gekeken... :’(
Maar wat ik zo hoor was het toch weer een grote show tegen de Bitcoin en dat het een grote bubbel is enzo?
Meer uitleg wat het nu eigenlijk is..met de bijbehorende risico'squote:Op donderdag 21 december 2017 21:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb niet gekeken... :’(
Maar wat ik zo hoor was het toch weer een grote show tegen de Bitcoin en dat het een grote bubbel is enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |