Mag ook wel half over zijn hoofd hoor, dat is niet zielig.. kan hij makkelijk hebben want hij heeft swag.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lastig, zit bijna geen ruimte boven z'n kop
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag ook wel half over zijn hoofd hoor, dat is niet zielig.. kan hij makkelijk hebben want hij heeft swag.
Oh wauw!quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeilijke tekst ookquote:Op donderdag 21 december 2017 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
La la la, la la la la la.
Eerste Engelstalige nummer wat ik mee zong als kind.
Zetmiefrieeeeeeeee lalala.quote:
Waar kan ik me opgevenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook mijn haar laten uitspoelen door Lieke Martens.
doe eens gekquote:Op donderdag 21 december 2017 17:04 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mij komt morgenavond beter uit. Nu best moe en al 2 keer halve stad doorgefietst voor afspraken. Of ik moet nou ff uurtje gaan slapen voor eten ofzo
Dat is swag jaquote:Op donderdag 21 december 2017 17:27 schreef houdjemond het volgende:
Hahahahaha helft heeft maar gepakt, dit wordt lachen
Dank je wel nog, zag t vanmorgen pas op mycroft.quote:
Hilarisch maar ook eng tegelijkquote:Op donderdag 21 december 2017 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, zo blauw. Ik heb wel een eigen emoticon:
[ afbeelding ]
Ook al tig jaar oud
wat een goeie emoticon duckjenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, zo blauw. Ik heb wel een eigen emoticon:
[ afbeelding ]
Ook al tig jaar oud
Ja, allemaal de schuld van wolfrolf.quote:
allemaal goede bedoelingen he, je kapsel moest geupgrade wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, allemaal de schuld van wolfrolf.
Geupgradequote:Op donderdag 21 december 2017 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
allemaal goede bedoelingen he, je kapsel moest geupgrade worden
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
Fietste net langs een bord met de tekst "Upgrading portiekwoningen", wat er nou weer mis met het woord opwaardering?
Die worden ook geupgradequote:Op donderdag 21 december 2017 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat hebben portiekwoningen hiermee te maken
Dan vertaal je het als vernieuwen.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:48 schreef Nizno het volgende:
Opwaarderen doe je met je OV-Chipkaart. Niet met je haar.
Ze is er nog hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 17:52 schreef Strani het volgende:
Heb ik nou bijna Lieke gemist!?
Lieke
500 volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel T-shirts moesten/gaan ze maken?
Reclame, krijgt Lieke alleen maar extra geld voorquote:Op donderdag 21 december 2017 17:57 schreef TjjWester het volgende:
Heeft lieke serieus haar liekes weggegeven? Zullen ze bij nike blij mee zijn.
Was natuurlijk wel de bedoeling dat ze die zou dragen op het veld, echte liekes van nike!quote:Op donderdag 21 december 2017 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Reclame, krijgt Lieke alleen maar extra geld voor.
IDDquote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef houdjemond het volgende:
De 3js die op het Hendrix doek kladderen
Jawel maar ik heb bijna een heel uur Lieke gemistquote:
Ze waren haar toch te klein.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:57 schreef TjjWester het volgende:
Heeft lieke serieus haar liekes weggegeven? Zullen ze bij nike blij mee zijn.
Maken ze toch nog een paarquote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel de bedoeling dat ze die zou dragen op het veld, echte liekes van nike!
Schijnen ook behoorlijk duur geweest te zijn.
Lijkt me niet ze zegt eerst dat ze 3 maten te klein zijn om vervolgens te zeggen dat ze herlijk zitten volgens haar......quote:
Ho ho voor in de openhaard best prima dan hoor. Fikt goed zon doek denk ikquote:Op donderdag 21 december 2017 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Handtekeningen van de 3JS, meteen niets meer waard dat doek:
https://veiling.3fm.nl/auction/object/238
[ afbeelding ]
Heel Volendam biedt hier anders fanatiek op, hoor!quote:Op donderdag 21 december 2017 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogste bod is 60 euroquote:Op donderdag 21 december 2017 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Vast iemand die is uitgeschoten met zijn muisknop.quote:
Jaweeelll, maar gewoon een puber, die houden niet zo van hysterisch gedoe van ouders, zeker niet als er ook nog eens een camera bij staat.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:05 schreef TjjWester het volgende:
Zou die abbas echt blij zijn met zijn moeder?
Probeert zich los te rukken, zegt niks, heeft geen idee wat hij met die koter moet.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jaweeelll, maar gewoon een puber, die houden niet zo van hysterisch gedoe van ouders, zeker niet als er ook nog eens een camera bij staat.
Drie keer gezien en twee keer afgelast (Edinburgh en Werchter 2015)quote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef alopio het volgende:
[..]
2x...stelletje ras entertainers zijn het. Maken er echt een show van
Taart? Ze heet Ansjelik hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef YokiKater het volgende:
Zit die taart er nu gewoon tot 2200u?
Zo zou ik geheten hebben als ik een meisje was geworden, maakt het er allemaal niet beter op. Maar nog 3 en een half uur dus? Fuck.quote:
Ja. Dus je kan best wat nuttigs doen nuquote:Op donderdag 21 december 2017 18:28 schreef YokiKater het volgende:
Zit die taart er nu gewoon tot 2200u?
Haar schoenen staan op ¤400 nu.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik heb nog net een stukje Lieke gezien
(Lieke![]()
![]()
)
netjesquote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haar schoenen staan op ¤400 nu.
In de hangaar, naast Douglas89.quote:
Nicequote:Op donderdag 21 december 2017 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de hangaar, naast Douglas89.
Serieus bedrag, stijgt snel danquote:Op donderdag 21 december 2017 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haar schoenen staan op ¤400 nu.
Nee Angelique helaas. Maar goed, vanaf 22:00 wordt het feest dus. Kan een lange nacht wordenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Nee fuck, verkeerd gekeken, dacht Domien tot 22.
¤450 nu, dat is echt fantastisch!quote:
twitter:GJMondria twitterde op donderdag 21-12-2017 om 18:36:27Wat doet @Angelique3FM het super goed in het glazen huis!! #sr17 reageer retweet
Op de brandstapel ermee.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:GJMondria twitterde op donderdag 21-12-2017 om 18:36:27Wat doet @Angelique3FM het super goed in het glazen huis!! #sr17 reageer retweet
Ben je boos, pluk een roos.quote:
Echt?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Nu naar bed, om 22:00 uur op en dan een lekkere lange nachtquote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef houdjemond het volgende:
En dan dit.. Ik kan ook meteen NU naar bed
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu naar bed, om 22:00 uur op en dan een lekkere lange nacht
Gaat wel rond de 1000 opleveren hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤450 nu, dat is echt fantastisch!
Wanneer sluit die veiling?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Gaat wel rond de 1000 opleveren hoor
Ja, en? Dat is niet ongewoon hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Zaten er nou 5 plectrums op die microfoonstandaard?
James mag dat, bij deze gast leek het mij een beetje onnodig.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en? Dat is niet ongewoon hoor.
[ afbeelding ]
Oh, zodra de Nike verzamelaars er van horen dan gaat het nog wel flink omhoog.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die schoenen? 2 dagen en 19 uur.
Beter teveel dan te weinig, ook bij matige bandjes. Alhoewel, misschien stoppen ze dan eerder.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
James mag dat, bij deze gast leek het mij een beetje onnodig.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter teveel dan te weinig, ook bij matige bandjes. Alhoewel, misschien stoppen ze dan eerder.
Deze is ook wel vet:
[ afbeelding ]
Oja das een hele groep ja. Betalen bizarre bedragen, maar zijn wel vaak de sneakers hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, zodra de Nike verzamelaars er van horen dan gaat het nog wel flink omhoog.
fantastig tochquote:Op donderdag 21 december 2017 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen bij de Belg Eva De Roo in tranen
Dat is waar, maar er zitten figuren bij die gaan echt voor die superspeciale unieke dingen. Ook mensen met geld, zou mij niets verbazen als dat nog echt een flink bedrag gaat worden.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Oja das een hele groep ja. Betalen bizarre bedragen, maar zijn wel vaak de sneakers hoor.
Bijna, dat is Eva De Roovere.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
fantastig toch
of was die dat niet?![]()
Zou mooi zijn ja. Gewoon 10k ofzo,quote:Op donderdag 21 december 2017 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zitten figuren bij die gaan echt voor die superspeciale unieke dingen. Ook mensen met geld, zou mij niets verbazen als dat nog echt een flink bedrag gaat worden.
* InFrA-WiZ gaat in hoekje staan blozenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijna, dat is Eva De Roovere.
Eva De Roo is dj bij StuBru en nu onderdeel van de Warmste Week.
Dan is er wel een eckte eckte die er voor gaat, zou mooi zijn. Ik denk eerder aan 2k.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja. Gewoon 10k ofzo,
Omdat het kan
Pics of filmpje?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen bij de Belg Eva De Roo in tranen
Ook dikke prima tochquote:Op donderdag 21 december 2017 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is er wel een eckte eckte die er voor gaat, zou mooi zijn. Ik denk eerder aan 2k.
quote:
twitter:BelgianGolfer twitterde op donderdag 21-12-2017 om 18:57:55@stubru Mooi om te zien hoe de presentatoren van #DeWarmsteWeek meeleven met de verhalen die worden verteld.… https://t.co/CPDcS80WpA reageer retweet
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]twitter:BelgianGolfer twitterde op donderdag 21-12-2017 om 18:57:55@stubru Mooi om te zien hoe de presentatoren van #DeWarmsteWeek meeleven met de verhalen die worden verteld.… https://t.co/CPDcS80WpA reageer retweet
Sander even gister.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
kwartiertje terug, bij de mainstage.
Vraag aan dan.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
Nirvana, die heb ik op 3FM nog niet gehoord
Gewoon even afwisselen met StuBru werkt ook welquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik moet eigenlijk ook nog wat aanvragen (wat toch niet gedraaid gaat worden)
Oh, covers.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:07 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
iets van Janet Devlin, of Lights
Ik vond hem wel wat zuur klinkenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:11 schreef houdjemond het volgende:
Darmklachten en dan janken aan de telefoon
hebben ze al 3 jaar op rij niet gedaan, ook niet in die "top serious request" waar zogenaamd elke aangevraagde plaat instaat.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie nu ook andere dingen idd, waarom zouden ze dat niet draaien?
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:14 schreef Cee het volgende:
Ligt iemand met spetterpoep te creperen en het enige dat helpt is dit liedje en dan gaat Angelique minuten lang over de tekst zeuren.
Nou ja ik krijg ook de schijt als ik naar Angelique luister hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 19:14 schreef Cee het volgende:
Ligt iemand met spetterpoep te creperen en het enige dat helpt is dit liedje en dan gaat Angelique minuten lang over de tekst zeuren.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja ik krijg ook de schijt als ik naar Angelique luister hoor
Ze zal inderdaad de oorzaak zijn geweest.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal er niet op hopen nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk niet dat ze Slayer - Angel of Death nog gaat draaien als ik het zo hoor.
Raining blood misschienquote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk niet dat ze Slayer - Angel of Death nog gaat draaien als ik het zo hoor.
Ah, zit ze in die periode van de maand.quote:
Wie weetquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, zit ze in die periode van de maand.
Godverquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nuquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zit er een kikker in dit nummer verstopt?
Guilty Pleasures bestaan niet.quote:
Ja wij krijgen ook bloed door haar, uit onze orenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is de schuld van Kermit.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nu
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nu
Ja dat dus en het was me nooit opgevallen. Dubbel ellende dusquote:
En nu ga je het voor altijd blijven horenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat dus en het was me nooit opgevallen. Dubbel ellende dus
quote:
Jaquote:Op donderdag 21 december 2017 19:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En nu ga je het voor altijd blijven horen
Nee nee en nee...quote:Op donderdag 21 december 2017 19:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat een gehaat op Angelique. Misschien kijk ik niet genoeg, maar volgens mij doet ze t gewoon prima. Weinig interactie, maar dat is bij iedereen zo. En ze maakt ook foutjes, maar lijkt me niet zo chagrijnig als Domien soms kan zijn. 's Nachts draaide ze in ieder geval lekkere muziek.
Ze is de minste van de drie, maar wat mij betreft gewoon prima.
Nee, nee en zeker niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat een gehaat op Angelique. Misschien kijk ik niet genoeg, maar volgens mij doet ze t gewoon prima. Weinig interactie, maar dat is bij iedereen zo. En ze maakt ook foutjes, maar lijkt me niet zo chagrijnig als Domien soms kan zijn. 's Nachts draaide ze in ieder geval lekkere muziek.
Hoi Angelique!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Blink genotquote:Op donderdag 21 december 2017 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Even schakelen naar StuBru: What's My Age Again?
Blink 182,altijd goed.. dat mis je nu ook. Beetje leven, power, energie in die tent.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Even schakelen naar StuBru: What's My Age Again?
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat doen we ermee? Ook op de brandstapel?
Ik haat niet hoor, maar op bepaalde momenten wel even een 'cringe'.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ook nog een Aziaat er bij dus?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:28 schreef KingRadler het volgende:
Van mij mag er meer kleur in het Glazen Huis.
Ben benieuwd naar tussenstand
Of iemand met rood haar.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:28 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ook nog een Aziaat er bij dus?
Ik wilde het net zeggen, dat is er gewoon uitgewassen joh.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:30 schreef houdjemond het volgende:
Hoogie zijn haar is niet écht gekleurd hm
nee he.. viel mij ook al op, petje afzetten dan wel?!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:30 schreef houdjemond het volgende:
Hoogie zijn haar is niet écht gekleurd hm
Ja misschien de voorste plukken welquote:Op donderdag 21 december 2017 19:30 schreef miieejj het volgende:
[..]
nee he.. viel mij ook al op, petje afzetten dan wel?!
Jij.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wie schrijft Gusttavo nou met twee t's.
De ouders van deze zanger ook.quote:
Slechte spellingscontrolequote:Op donderdag 21 december 2017 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De ouders van deze zanger ook.
Koest-tavo klinkt toch wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De ouders van deze zanger ook.
Filesquote:Op donderdag 21 december 2017 19:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk thuis.... Lang leve onverwachte files
AngeIKKEquote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Kent iemand deze plaat? Serieuze vraag.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Gaat geen belletje rinkelen neequote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:
Hoor 'm voor het eerst.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:
LEUGENS!!!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:37 schreef houdjemond het volgende:
En broederliefde vanavondkorte avond dus.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:37 schreef houdjemond het volgende:
Een uurtje maar, hou vol!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:37 schreef houdjemond het volgende:
Nee want die komen sowieso nog in dat huisquote:
donderdag 21-12-2017 19:34quote:
Dan kijk ik mooi dartsen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee want die komen sowieso nog in dat huis
Die vind zichzelf tegenwoordig zo leukquote:Op donderdag 21 december 2017 19:39 schreef jcdragon het volgende:
Jan Kooijman is vanavond slaapgast
Nee joh kan best leuk worden nogquote:Op donderdag 21 december 2017 19:38 schreef InFrA-WiZ het volgende:
godsamme, en ik mag morgen later beginne op t werk. maar vanavond doortrekken wordt m ookniet dus
Weet iemand nog hoe hij als slaapgast was in 2011?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:39 schreef jcdragon het volgende:
Jan Kooijman is vanavond slaapgast
Geen idee, maar hij zal vast niet zo leuk zijn als Marieke gisteren. Die was echt topquote:Op donderdag 21 december 2017 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet iemand nog hoe hij als slaapgast was in 2011?
Moet dat nou, die emoji's...quote:
Permanentje.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo,zo... Blond. Hoe lang blijf dat zitten?
Ik moet er altijd een beetje van kotsen.quote:
Voor altijdquote:Op donderdag 21 december 2017 19:46 schreef Qunix het volgende:
Zo,zo... Blond. Hoe lang blijf dat zitten?
🤮quote:Op donderdag 21 december 2017 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet er altijd een beetje van kotsen.
In de zomer, op een terrasje.quote:
quote:
Dan ga ik toch voor de tripel.quote:
Waar denk je dat de naam vandaan komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:51 schreef KingRadler het volgende:
Zouden ze ook samen de liefde bedrijven, broeder liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |