Hij zit nu in de schulden dus ja welk vermogen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Zullen we zijn vermogen dan ook maar even innemen? Want kennelijk denk je dat hij het niet zou hoeven betalen omdat hij niet toerekeningsvatbaar was..... onder curatele stellen dan maar? Denk je dat ie dat wat vindt?
Had hij maar niet zo stom moeten zijn. Sneu voor hem, heel kut voor hem zelfs maar alle schuld ligt bij hemzelf. Social media is niet anoniem, dus had hij dat niet moeten doen. Als hij dit allemaal in stilte had gedaan (inclusief spijt) dan was er niets aan de hand geweest. Hij maakte een schreeuw om aandacht, die heeft hij gekregen. Zit alleen een prijskaartje aan vast. Consequenties.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja nu is die lekker in de schulden en kan die ons huis verlaten en ook geen idee hoe die zijn studie nu gaat afmaken
Geen zorgtoeslag? En hij heeft zelf een risico genomen om zijn eigen risico op max te zettenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja nu is die lekker in de schulden en kan die ons huis verlaten en ook geen idee hoe die zijn studie nu gaat afmaken
Nouja heb zelf ook tyfus hoog eigenrisico en gaat eigenlijk altijd goed. behalve toen ik mijn nek brak maar goed dan hoor je mij ook niet klagen risico van het vakquote:Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is in de schulden door zijn eigen risico?
Dan had hij dat niet op 885 moeten zetten hè, want kennelijk kan hij zich niet zo'n hoog eigen risico permitteren.
En je naar de psychiater moest, was vast ook niet gratisquote:Op donderdag 21 december 2017 14:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nouja heb zelf ook tyfus hoog eigenrisico en gaat eigenlijk altijd goed. behalve toen ik mijn nek brak maar goed dan hoor je mij ook niet klagen risico van het vak
Waarom klaagt hij dan wel?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nouja heb zelf ook tyfus hoog eigenrisico en gaat eigenlijk altijd goed. behalve toen ik mijn nek brak maar goed dan hoor je mij ook niet klagen risico van het vak
Psychiater?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En je naar de psychiater moest, was vast ook niet gratis
Tweeten over zelfmoord en dan de rekening moeten betalen ook.quote:
Ik zou komend jaar maar een lager ER nemen, en een goede aanvullende verzekering.... zo te lezen kun je toch wel wat hulp gebruiken op dat vlak, je houdt er nogal vreemde gedachtengangen op na.quote:
Nu wilde die geen zorg en kreeg het toch, Het was niet nodig maar toch werden er kosten gemaakt. Als je een been breekt kan je 2 dingen doen er mee rond blijven lopen (en dus niet betalen) of gaan. jou keuzequote:Op donderdag 21 december 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom klaagt hij dan wel?
Hij was dus ook in de problemen gekomen als hij van de trap geflikkerd was en een been gebroken had? Dan was hij namelijk ook al door zijn eigen risico heen geweest.
Waarom zou ik een lager ER nemen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou komend jaar maar een lager ER nemen, en een goede aanvullende verzekering.... zo te lezen kun je toch wel wat hulp gebruiken op dat vlak, je houdt er nogal vreemde gedachtengangen op na.
Hij had niets meer te willen, als hij wilde kiezen had hij niet moeten zitten aandachtshoeren op Twitter.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu wilde die geen zorg en kreeg het toch, Het was niet nodig maar toch werden er kosten gemaakt. Als je een been breekt kan je 2 dingen doen er mee rond blijven lopen (en dus niet betalen) of gaan. jou keuze
ik geef het door. Dat die beter van het dak kan springen omdat andere mensen heb op de kosten jagen. Wat een kut land leven we toch.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:16 schreef Marialice het volgende:
Hoop dat ie zijn lesje heeft geleerd, zelfmoord is geen grapje.
En als hij nog steeds serieuze plannen heeft, dan hoop ik dat hij zijn eigen risico voor volgend jaar omlaag zet en dan ook goede hulp gaat zoeken.
het ergste vind ik nog dat je volkomen serieus bent. Mijn god, je was toch echt wel ouder dan 14, toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef het door. Dat die beter van het dak kan springen omdat andere mensen heb op de kosten jagen. Wat een kut land leven we toch.
Dan heb ik zelf de keuze psychische hulp te zoeken.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had niets meer te willen, als hij wilde kiezen had hij niet moeten zitten aandachtshoeren op Twitter.
Als jullie hem als huisgenoten dan hangend boven de trap hadden gevonden had je zelf misschien wel psychische hulp nodig gehad.... was ook van je ER afgegaan, of wilde je zijn nabestaanden daar dan voor aanklagen?
Wel graag ergens springen waar andere mensen er geen last van hebben. Ergens in de bossen/Bergen in een diepe put of krater.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik geef het door. Dat die beter van het dak kan springen omdat andere mensen heb op de kosten jagen. Wat een kut land leven we toch.
Ja ik ben volkomen serieus. Stuur dit topic dan ook door. Blijkbaar moet hij betalen voor andere mensen zijn daden. Jammer maar ik ga geen crowdfunding starten omdat David zo graag dood wilden.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog dat je volkomen serieus bent. Mijn god, je was toch echt wel ouder dan 14, toch?
Geef het ook door. Al denk ik niet dat die daar rekening mee gaat houden. ik zou geen rekening houden namelijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel graag ergens springen waar andere mensen er geen last van hebben. Ergens in de bossen/Bergen in een diepe put of krater.
Dat niet mijn trein straks vertraagd is, of een lange file als ik ergens op tijd moet zijn.
Zeker weten???quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:13 schreef Molo het volgende:
Tail, doe even normaal, je liep zelf notabene bij een psychiater vanwege psychosomatische klachten...
quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik hoorde dat het geen epilepsie was ook nooit meer terug gekomen. Verder alleen maar naar doktors en huisarts geweest
He bedankt voor je bericht dat ik NIET bij een psygiater ben geweest.quote:
Als hij dan schade maakt kan die in theorie ook op hem verhaald worden. Tot rekeningen voor bloed en hersenen van trottoir afspuiten aan toequote:Op donderdag 21 december 2017 14:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat staat daar niet hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 14:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
He bedankt voor je bericht dat ik NIET bij een psygiater ben geweest.
Wat is je punt? doctor is geen psyg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |