Daarbij; het zijn diezelfde professionals die weten hoe groot de kans is dat als ze op dat moment vertrekken zonder in te grijpen dan ze dan een paar uur of dagen later alsnog diegene van het touw mogen halen, en dan beweegt ie niet meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nogmaals: Die besluiten zijn genomen op dat moment door professionals. En die besluiten wegen vele malen zwaarder.
Beter 10000x voor niets er op uit, dan 1 x gemist en wel slachtoffers.
Kijk en daar zit het probleem. Als ik je meesleep naar die gunaecoloog en zeg dat molo niet voorreden vatbaar is. Je krijgt een uitslag dan laat je mij toch ook betalen? Het probleem zit hem niet in het feit dat gewerkte uren betaalt moeten worden maar juist wie de degene is die het dienstverband wilt.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is jouw inschatting, en achteraf. Zo werkt dat niet
En je gaat hier geen medestanders krijgen voor je achterlijke ideeën erover
Als ik een uitstrijkje en onderzoek bij gynaecoloog laat doen omdat er kanker wordt vermoed en ik blijk schoon te zijn kan ik toch ook niet dat geld terug vorderen omdat ik gezond bleek te zijn?
Idioot.
Hij heeft een dienst afgenomen waarvoor kosten zijn gemaakt en moet gewoon betalen.
Er is misschien achteraf een inschattingsfout gemaakt. Dat doen professionals de gehele tijd en dat zal ook iedereen erkennen. Het is geen zwart-wit logica. Zelfs de wet gaat daar tot in alle redelijkheid in mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:55 schreef tailfox het volgende:
een prof moet ook een fout kunnen erkennen
Nopequote:Op donderdag 21 december 2017 14:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kijk en daar zit het probleem. Als ik je meesleep naar die gunaecoloog en zeg dat molo niet voorreden vatbaar is. Je krijgt een uitslag dan laat je mij toch ook betalen? Het probleem zit hem niet in het feit dat gewerkte uren betaalt moeten worden maar juist wie de degene is die het dienstverband wilt.
Kijk ik snap echt wel dat er de keuze is gemaakt om hem mee te nemen. Maar het is toch retarted dat hij dat moet betalen?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij; het zijn diezelfde professionals die weten hoe groot de kans is dat als ze op dat moment vertrekken zonder in te grijpen dan ze dan een paar uur of dagen later alsnog diegene van het touw mogen halen, en dan beweegt ie niet meer.
Als er iemand op zo'n moment niet te vertrouwen is met een "alles is goed, ik hoef niet mee" is het wel iemand die vlak daarvoor nog met een strop om zijn nek stond.
Dan had die aandachtshoer van een David niet eerst een poging moeten doen zelfmoord te plegen en vervolgens nog mensen informeren dat hij tot inkeer was gekomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Respectloos? Nee ik zeg dat die mensen alles hadden kunnen doen en nogsteeds nuttiger bezig zijn. Bedoel ze hadden hun tijd moeten steken in andere mensen
Het probleem is wie het betaaltquote:Op donderdag 21 december 2017 14:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Er is misschien achteraf een inschattingsfout gemaakt. Dat doen professionals de gehele tijd en dat zal ook iedereen erkennen. Het is geen zwart-wit logica. Zelfs de wet gaat daar tot in alle redelijkheid in mee.
En in dit geval is er niets meer aan de hand. Tenzij er nieuwe feiten boven water komen. Case closed. Sorry.
Hij had op twitter gezet dat die dood wildequote:Op donderdag 21 december 2017 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had die aandachtshoer van een David niet eerst een poging moeten doen zelfmoord te plegen en vervolgens nog mensen informeren dat hij tot inkeer was gekomen.
Zelfmoord doe je of dat doe je niet, maar je doet het niet net niet om dan ook nog eens mensen te informeren dat je het net niet gedaan hebt.
Waarom wist degenen die 112 gebeld had eigenlijk dat hij zelfmoord wilde plegen?
nee, jij bent retarded, en dat wordt hier al een half topic lang beweerd en je blijft maar doorgaan met je onzinquote:Op donderdag 21 december 2017 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kijk ik snap echt wel dat er de keuze is gemaakt om hem mee te nemen. Maar het is toch retarted dat hij dat moet betalen?
Nee dat is het niet, als je meegenomen moet worden in een ambulance dan ben je al door je ER heen voor je bij het ziekenhuis bent, zo simpel ligt het.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kijk ik snap echt wel dat er de keuze is gemaakt om hem mee te nemen. Maar het is toch retarted dat hij dat moet betalen?
Nee hoor. Daar heb ik je al een soortgelijke uitspraak van laten zien en een uitspraak van de hoge raad er naast.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het probleem is wie het betaalt
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Kijk en daar zit het probleem. Als ik je meesleep naar die gunaecoloog en zeg dat molo niet voorreden vatbaar is. Je krijgt een uitslag dan laat je mij toch ook betalen?
Tering, wat een aandachtshoer, wat mij betreft hoeft de zorgverzekeraar zulke dingen niet eens te vergoeden, maar mag hij de hele rekening betalen, ook voor de politie-inzet, walgelijk figuurquote:Op donderdag 21 december 2017 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij had op twitter gezet dat die dood wilde![]()
![]()
Dan moet toch ook de betaling overgenomen worden?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, als je meegenomen moet worden in een ambulance dan ben je al door je ER heen voor je bij het ziekenhuis bent, zo simpel ligt het.
Dat hij dat wel of niet wil boeit niet, of hij stond op het punt zelfmoord te plegen, is niet toerekeningsvatbaar, die beslissing moet voor hem genomen worden.
Vertel David dan maar dat ie snel naar een ander land moet om daar wel de beste zorg van de wereld te krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Echt zorg is zo krom hier in Nederland.![]()
![]()
Hoop dat er binnenkort weer mooie malware de systemen in geslingerd word
Degene die twittert dat hij zelfmoord gaat plegen en blijkbaar het touw al geknoopt had.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het probleem is wie het betaalt
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja nu is die lekker in de schulden en kan die ons huis verlaten en ook geen idee hoe die zijn studie nu gaat afmakenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tering, wat een aandachtshoer, wat mij betreft hoeft de zorgverzekeraar zulke dingen niet eens te vergoeden, maar mag hij de hele rekening betalen, ook voor de politie-inzet, walgelijk figuur
Ik denk dat ik wat bitcoins ga neer leggen bij wat oosterburen #FreeDavidquote:Op donderdag 21 december 2017 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vertel David dan maar dat ie snel naar een ander land moet om daar wel de beste zorg van de wereld te krijgen.
boehoehoequote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja nu is die lekker in de schulden en kan die ons huis verlaten en ook geen idee hoe die zijn studie nu gaat afmaken
Ik hoop dat jij eens snel wat meer verstand in je donder krijgt en wat fatsoen kunt aanleren zegquote:Op donderdag 21 december 2017 14:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Echt zorg is zo krom hier in Nederland.![]()
![]()
Hoop dat er binnenkort weer mooie malware de systemen in geslingerd word
Waarom? Zullen we zijn vermogen dan ook maar even innemen? Want kennelijk denk je dat hij het niet zou hoeven betalen omdat hij niet toerekeningsvatbaar was..... onder curatele stellen dan maar? Denk je dat ie dat wat vindt?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dan moet toch ook de betaling overgenomen worden?
En David niet want hij wilde de zorg niet nemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef Marialice het volgende:
[..]
Nee.
Wie zou het anders moeten betalen?
Beller niet, die heeft alleen de hulpdiensten geïnformeerd.
Meldkamer niet, die hebben een serieuze melding binnen gekregen en politie en ambulance gestuurd.
Politie niet, zij hadden voldoende indicatie dat er hier mogelijk gevaar was en hebben terecht doorgestuurd voor verdere beoordeling (als het goed is door een psychiater).
En ziekenhuis ook niet.
Ik vermoed dat er best een betalingsregeling kan worden afgesproken. Is daar al eens naar gevraagd?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef tailfox het volgende:
Ja nu is die lekker in de schulden en kan die ons huis verlaten en ook geen idee hoe die zijn studie nu gaat afmaken
Hij is in de schulden door zijn eigen risico?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |