bch zou ik mee uitkijken. Iedereen die tijdens de fork btc had op coinbase heeft dat aantal nu in bch. Als de hype voorbij is vraag ik me af of ze die niet gaan verkopenquote:Op donderdag 21 december 2017 01:54 schreef Nikmans het volgende:
En nu ben ik te bang om in BCH te gaan, wedden dat die shit omhoog stuift vannacht? Alles lekker veilig in ETH en slapen
Toch een lekkere headsup na een dagje damage controlquote:Op donderdag 21 december 2017 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker hoor nieuwe portfolio ath
nicequote:Op donderdag 21 december 2017 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
Bij dalende btc toch een stijgende portfolio
quote:Op donderdag 21 december 2017 03:08 schreef Maikuuul het volgende:
Jeetje, bijna 70k
Wat leuk zou zijn als mensen hun BCH weer inruilen voor btc
Die Roger Ver moet onderhand toch ook miljardair zijn
Inleg x1000 dit maak je maar 1x in je leven mee. Als ik de 100k aantik dan cash ik 10k uit. En de rest hold ik tot volgend jaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 03:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
Wat een succesverhaal dit
Vergeet niet weer wat uit te cashen he
tokkie gespotquote:Op donderdag 21 december 2017 04:36 schreef g60forced het volgende:
al ff poosje aan t minen geweest 150+ ETN dat schoot niet echt op, dus vandaag m'n 1e aanschaf BTC geweest minimum van 200euro via iDEAL en BAM ... 3000ETN erbij, ik moet mezelf dwingen te HODLEN, want als die iOS app eindelijk wordt goedgekeurd Januari, plus de Android versie wordt voorzien van een GAME dan hoop ik op MOON!
Gun t mij verdoeme... op vrijdag 13e geboren... zo veel pech, met mn gezondheid en financien, 2018 mot goddorrie me jaar worden (ja met opzet taalfouten so what!)
ELECTRONIUM wordt mijn religie (of ik ga op mn bek, naja klein beetje maar)
Nergens last van, ik slaap als een... oh... wacht...quote:Op donderdag 21 december 2017 04:56 schreef Mand het volgende:
32k + in 2 uur tijd. Daar gaat mijn nachtrust
Haha. Lisk doet het goed, PIVX idem. Bijna nieuwe ATH terwijl ik een deel al heb gecashedquote:Op donderdag 21 december 2017 05:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nergens last van, ik slaap als een... oh... wacht...
Het gaat echt bizar goedquote:Op donderdag 21 december 2017 05:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha. Lisk doet het goed, PIVX idem. Bijna nieuwe ATH terwijl ik een deel al heb gecashed
Vriend van me heeft ook een deel van zijn lisk verkocht en 1btc omgezet naar fiat, best leuk!quote:Op donderdag 21 december 2017 05:34 schreef MaGNeT het volgende:
Als je wil verkopen is 5 uur trouwens wel het beste moment van de nacht, lijkt het.
Net maar weer wat Lisk naar Binance gestuurd en omgezet in BTC.
Hoe heb je ze dit gegeven?quote:Op woensdag 20 december 2017 23:55 schreef revpolen het volgende:
Vandaag stukje armer geworden 🙈
Aangezien mijn ouders geïnteresseerd zijn in btc maar er niks van snappen heb ik ze 0,1 btc gegeven voor de kerst. Wel gezegd verder afblijven alleen naar kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |