RaiBlocksquote:
Retweet.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
RaiBlocks
Top 50 marketcap, nog enkel op 3 exchanges te verkrijgen.
Instant transactions, 0 fees.
Ho, alleen voor de pro's hèquote:Op woensdag 20 december 2017 23:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
RaiBlocks
Top 50 marketcap, nog enkel op 3 exchanges te verkrijgen.
Instant transactions, 0 fees.
[Glazenbol.gif]quote:Op woensdag 20 december 2017 23:26 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat gaat die ignis waard zijn eigenlijk? Zit er aan te denken om mijn net gekochte NXT nu gewoon weer te verkopen.
Idem. Volgens mij kan je daar straks meer ignis van kopen dan wat je krijgt als je NXT houdt tot na die tijd.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[Glazenbol.gif]
Daarom ben ik van plan mijn whopping 50 nxt te verpatsen voor de snapshot. Nu stijgt ie nog lekker
Ja maar niet via die shit exchange, wanneer gaat die over?quote:Op woensdag 20 december 2017 23:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dragonchain als je geduld hebt.
[ afbeelding ]
Je kan ze op kucoin halen wat aan te bevelen is want goediekoop nog.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar niet via die shit exchange, wanneer gaat die over?
Ik snap niet waarom mensen met serieuze plannen voor een of andere festnaam als Dragonchain kiezen. Je hebt meteen een beetje kaliber Dogecoin in je hoofd en dat is nu niet echt positief. Zo'n gaar logo helpt daar ook al niet bij.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dragonchain als je geduld hebt.
[ afbeelding ]
Zimbabwaanse Dollar.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil binnen een jaar heel rijk zijn. In welke munt kan ik het beste nu een paar honderd steken om over een jaar ca. 5 miljoen euro te hebben?²
Alsjeblieft, ga eens weg met je zuigende posts.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil binnen een jaar heel rijk zijn. In welke munt kan ik het beste nu een paar honderd steken om over een jaar ca. 5 miljoen euro te hebben?²
Ik persoonlijk raakte geïnteresseerd door die naam en dat logo. En ik snap dat dat raar is.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen met serieuze plannen voor een of andere festnaam als Dragonchain kiezen. Je hebt meteen een beetje kaliber Dogecoin in je hoofd en dat is nu niet echt positief. Zo'n gaar logo helpt daar ook al niet bij.
https://twitter.com/PeterLBrandt/status/943605640315904000quote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
Nog TA's wakker? Hoe gaat het met de BTC supportlines?
Dat is nog steeds spannend-achtig.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
edje post altijd zijn mislukte orka erbij
Waar gaat ETH eindigen volgende week? Draai nog eens aan dat rad.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij had bijna gelijk over ETH. Bijna...
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
In welke coin kan ik het beste nu instappen? Ik ben echt nog een n00b hierin. Dank.²
Geef me eens een linkje naar mooie grafieksite zoals in mijn screenshotquote:Op woensdag 20 december 2017 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Waar gaat ETH eindigen volgende week? Draai nog eens aan dat rad.
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef TourOfData het volgende:
[..]
https://twitter.com/PeterLBrandt/status/943605640315904000
Gaat nog spannend worden zo te zien.. morgenochtend BTC op 13k?quote:Op woensdag 20 december 2017 23:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is nog steeds spannend-achtig.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/
^ van onze fameuze Ed
Klik maar op Play.
Ga weg hier en doe zelf eens je best.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
In welke coin kan ik het beste nu instappen? Ik ben echt nog een n00b hierin. Dank.²
Prima. Buy the dipquote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
https://www.tradingview.com/chart/quote:Op woensdag 20 december 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef me eens een linkje naar mooie grafieksite zoals in mijn screenshot
Mee eens. Ik ben me aan het inlezen. Maar wellicht dat jullie de juiste tips hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:44 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ga weg hier en doe zelf eens je best.
Lees je in, zoek op welke coins populair zijn en waarom, bedenk wat voor toekomst ze hebben, enzovoorts. Doe eens wat moeite.
Lees het noob topic eensquote:Op woensdag 20 december 2017 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben me aan het inlezen. Maar wellicht dat jullie de juiste tips hebben.²
Er staan genoeg tips in de voorgaande reeksen.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben me aan het inlezen. Maar wellicht dat jullie de juiste tips hebben.²
Je moet een hele studie volgen om die tool te snappenquote:Op woensdag 20 december 2017 23:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
https://www.tradingview.com/chart/
Verder is er nog Paint.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een hele studie volgen om die tool te snappen
Hahaha jaquote:Op woensdag 20 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een hele studie volgen om die tool te snappen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 december 2017 23:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
@Greys je hebt mij 600.000 satoshi cadeau gedaan. Heb mijn NXT weer verkocht nu.
Dat denk ik ook ja, BitcoinCash vind ik maar een shitcoin, ook al heb ik ze zelf ookquote:Op woensdag 20 december 2017 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Btc gaat echt zo hard knallen straks, bch wordt massaal naar btc gewisseld
Liefquote:Op woensdag 20 december 2017 23:55 schreef revpolen het volgende:
Vandaag stukje armer geworden 🙈
Aangezien mijn ouders geïnteresseerd zijn in btc maar er niks van snappen heb ik ze 0,1 btc gegeven voor de kerst. Wel gezegd verder afblijven alleen naar kijken!
Komt goed vanwege bch gratis poen op gdax, massa explosie naar 20kquote:Op woensdag 20 december 2017 23:45 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Prima. Buy the dip
Als we nu alsnog een nieuwe low maken ziet het er wel slecht(er) uit.
Winst is winst!quote:Op woensdag 20 december 2017 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh voor wie dat vroeg. Kwam het net toevallig tegen. Ignis is natuurlijk nog lastig te zeggen wat het waard is straks bij de airdrop maar nu:
One $IGNIS is now worth around 0.00016633 $BTC.
One $NXT gives you 0.5 free IGNIS.
Dus voor elke twee NXT krijg je één Ignis.
Toch denk ik dat ik ze ook weg doe voor de snapshot en het dan in Ardor gooi.
Echt hequote:Op woensdag 20 december 2017 23:49 schreef brombeer_ het volgende:
https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/943609330531815425
Lekker stoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Ik denk dat ltc blijft hangen voorlopig, mede door Charlie Leequote:Op woensdag 20 december 2017 23:36 schreef YT123 het volgende:
Hmmm twijfel echt om al mijn LTC nu naar ETH om te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |