SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het well soon!quote:Op woensdag 20 december 2017 23:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Snotverkouden hiero
Maar verder alles prima! Daaro?
Ah tof! Vriend en ik zijn druk bezig met een eigen plekje zoeke ookquote:Op woensdag 20 december 2017 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het well soon!
Hier issie goed hoor. Net verhuisd hier. Enorm uitputtend geweest allemaal, maar het zwaarste werk is achter ons. Nu binnenkort de boel opnieuw behangen enzo.
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah tof! Vriend en ik zijn druk bezig met een eigen plekje zoeke ook
Mogguh Meltquote:
Het was gisteren een soort van muzikale fruitmand, zag het...quote:Op donderdag 21 december 2017 06:16 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Melting en Sig![]()
Het was de schuld van R49 dat ik vannacht pas om 01.00 naar bed ging![]()
Ik had om 23.30 nog wat requests gedaan en die waren pas rond 01.00 aan de beurt
Was het gesprek zoals je verwacht had?quote:Op donderdag 21 december 2017 07:01 schreef peaceman het volgende:
Morge mensen. Toch niet helemaal lekker geslapen na gesprek van gisteren. Gelukkig na vandaag vakantie. Kunnen ze voorlopig even de tering krijgen.![]()
En vrijdagmorgen mijn show voorbereiden![]()
Fijne dag allemaal!
ja helaas wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het gesprek zoals je verwacht had?
Balen dan.... na vandaag maar even lekker genieten van je vakantie.
Niet je energie steken in dingen waar je geen invloed op hebtquote:Op donderdag 21 december 2017 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja helaas wel.
Ben heel boos geworden, maar ja het levert helaas niets op.
Hard werken wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Denk dus niet dat ik vandaag heel hard werk.
Echt, echt klote.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja helaas wel.
Ben heel boos geworden, maar ja het levert helaas niets op.
Hard werken wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Denk dus niet dat ik vandaag heel hard werk.
we gaan je missen bij de Top2000. Enjoyquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik ga op reis naar het verre Drenthe. Ik zal af en toe nog wel even binnenpiepen dit jaar, maar dat zal niet veel zijn. Dus: alvast een heel fijn Kerstfeest voor iedereen en drink niet te veel op oudjaarsavond
Fijne feestdagen!
Heb je het pakje van je travel-buddy nog ontvangen?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik ga op reis naar het verre Drenthe. Ik zal af en toe nog wel even binnenpiepen dit jaar, maar dat zal niet veel zijn. Dus: alvast een heel fijn Kerstfeest voor iedereen en drink niet te veel op oudjaarsavond
Fijne feestdagen!
hele fijne dagenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Ik kom volgende week je kant op.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Veel plezier en fijne feestdagenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Neuh, was nu Gup zelf.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup wordt weer vetgemest ja?
Voor zolang ik er oog ophoud staan er altijd meer dan 40, volgensmij zit er nog geen limiet op wat iemand aan kan vragen oid.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat eraan te denken om een showtje te gaan doen nu, maar er staan nogal veel verzoekjes
show gaat voor. Of we meeluisteren weet ik nog niet, beetje suf tv kijken heeft op dit moment de meeste stemmenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat eraan te denken om een showtje te gaan doen nu, maar er staan nogal veel verzoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |