SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het well soon!quote:Op woensdag 20 december 2017 23:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Snotverkouden hiero
Maar verder alles prima! Daaro?
Ah tof! Vriend en ik zijn druk bezig met een eigen plekje zoeke ookquote:Op woensdag 20 december 2017 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Het well soon!
Hier issie goed hoor. Net verhuisd hier. Enorm uitputtend geweest allemaal, maar het zwaarste werk is achter ons. Nu binnenkort de boel opnieuw behangen enzo.
quote:Op woensdag 20 december 2017 23:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ah tof! Vriend en ik zijn druk bezig met een eigen plekje zoeke ook
Mogguh Meltquote:
Het was gisteren een soort van muzikale fruitmand, zag het...quote:Op donderdag 21 december 2017 06:16 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Melting en Sig![]()
Het was de schuld van R49 dat ik vannacht pas om 01.00 naar bed ging![]()
Ik had om 23.30 nog wat requests gedaan en die waren pas rond 01.00 aan de beurt
Was het gesprek zoals je verwacht had?quote:Op donderdag 21 december 2017 07:01 schreef peaceman het volgende:
Morge mensen. Toch niet helemaal lekker geslapen na gesprek van gisteren. Gelukkig na vandaag vakantie. Kunnen ze voorlopig even de tering krijgen.![]()
En vrijdagmorgen mijn show voorbereiden![]()
Fijne dag allemaal!
ja helaas wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het gesprek zoals je verwacht had?
Balen dan.... na vandaag maar even lekker genieten van je vakantie.
Niet je energie steken in dingen waar je geen invloed op hebtquote:Op donderdag 21 december 2017 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja helaas wel.
Ben heel boos geworden, maar ja het levert helaas niets op.
Hard werken wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Denk dus niet dat ik vandaag heel hard werk.
Echt, echt klote.quote:Op donderdag 21 december 2017 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja helaas wel.
Ben heel boos geworden, maar ja het levert helaas niets op.
Hard werken wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
Denk dus niet dat ik vandaag heel hard werk.
we gaan je missen bij de Top2000. Enjoyquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik ga op reis naar het verre Drenthe. Ik zal af en toe nog wel even binnenpiepen dit jaar, maar dat zal niet veel zijn. Dus: alvast een heel fijn Kerstfeest voor iedereen en drink niet te veel op oudjaarsavond
Fijne feestdagen!
Heb je het pakje van je travel-buddy nog ontvangen?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik ga op reis naar het verre Drenthe. Ik zal af en toe nog wel even binnenpiepen dit jaar, maar dat zal niet veel zijn. Dus: alvast een heel fijn Kerstfeest voor iedereen en drink niet te veel op oudjaarsavond
Fijne feestdagen!
hele fijne dagenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Ik kom volgende week je kant op.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Veel plezier en fijne feestdagenquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijne feestdagen!
Neuh, was nu Gup zelf.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup wordt weer vetgemest ja?
Voor zolang ik er oog ophoud staan er altijd meer dan 40, volgensmij zit er nog geen limiet op wat iemand aan kan vragen oid.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat eraan te denken om een showtje te gaan doen nu, maar er staan nogal veel verzoekjes
show gaat voor. Of we meeluisteren weet ik nog niet, beetje suf tv kijken heeft op dit moment de meeste stemmenquote:Op donderdag 21 december 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zat eraan te denken om een showtje te gaan doen nu, maar er staan nogal veel verzoekjes
Komen die verzoekjes van jou al snel dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van het aantal openstaande verzoekjes mag je er 51 aftrekken.
De rest is van mij.
Komen nu allemaal achter elkaar. Geen ramp hoor als je er een show in gooit.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komen die verzoekjes van jou al snel dan?
Wilde al zeggen, tot 19:00quote:Op donderdag 21 december 2017 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begin gewoon om 18:00 uur. Dan kan ik doorgaan tot ongeveer 19:15 uur. Oh nee, toch niet
Mooi, kan ik nog net NKOTB horenquote:
Dan past NKOTB ook wel mooi in jouw show.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
In deze uitzending de nodige liedjes die refereren aan de lange nacht, aangezien het de dag met het kortste daglicht is
Tonight, neem ik aan?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan past NKOTB ook wel mooi in jouw show.
Tonight, ja. Dan maak je Oscar ook weer blij. Als hij nog luistert natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tonight, neem ik aan?
Een nummer dat ik op 7-inch single heb...![]()
* OscarMopperkont luistert nogquote:Op donderdag 21 december 2017 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Tonight, ja. Dan maak je Oscar ook weer blij. Als hij nog luistert natuurlijk.
Vanavond voor het eerst deze week dat ik even heel weinig hoef
Zingen ze nou Zazoo?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Van de ene boyband naar de andere "boyband"
Ah, even opgezocht.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, Zazou dan... http://petshopboys.co.uk/lyrics/in-the-night
Nooit geweten... zo leer ik nog eens wat.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, even opgezocht.
https://en.wikipedia.org/wiki/Zazou
Je hoeft niet hard te zoeken binnen dit thema, nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
David Bowie en Tina mogen ook niet ontbreken dan.
En Phil Collins
Heb Bowie en Tina zo niet bij de handquote:Op donderdag 21 december 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
David Bowie en Tina mogen ook niet ontbreken dan.
En Phil Collins
Ik ga niet de hele show met Night-nummers vullen hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoeft niet hard te zoeken binnen dit thema, nee.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het schijnt trouwens heel slecht te gaan met Phil Collins. Als hij met kerst maar geen George Michaeltje gaat doen.
Ik las het net, ja. Was meteen ff gaan googlen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, helaas. https://www.ad.nl/show/ph(...)erg-slecht~ac8d546a/
Ik begin hem al te herkennenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen: de man die in plaats van Ed Sheeran in de Top 2000 hoort te staan: Charlie Winston.
Fijn dat je 'm begint te herkennenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin hem al te herkennen![]()
Erg mooi, ja. Maar ja, Ed Sheeran doet kennelijk iets 'goeds', wat Charlie Winston niet doet.
Een mega budget aan er doorheen pushen, zijn dakloosheid periode en ik gok flink payola voor alle DJ's.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin hem al te herkennen![]()
Erg mooi, ja. Maar ja, Ed Sheeran doet kennelijk iets 'goeds', wat Charlie Winston niet doet.
Helaas nietquote:Op donderdag 21 december 2017 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heb je ook iets van Zappa? Ook als het geen "nacht" iets is?
Zappa was vandaag 77 jaar geleden geboren namelijk.
Jij hebt ZELF zo een show, heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op donderdag 21 december 2017 18:35 schreef Melting het volgende:
Iron Maiden - Fear of the dark kan natuurlijk wel.
Echt?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij hebt ZELF zo een show, heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Het moest iets van Oscar Harris zijn, toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je ook het verzoekje van Oscar inpassen? Ik kom tijd tekort
Ik zal zo Zappa inpassen. Speciaal voor Oscar.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je ook het verzoekje van Oscar inpassen? Ik kom tijd tekort
Protest actie?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn Everly Brothers-protestactie gaat, zoals beloofd, verder..... Cathy's Clown.
Ja. Uit protest over de afwezigheid van de Everly Brothers in de Top 2000 draai ik in al mijn shows dit jaar een nummer van ze.quote:
Dit jaar duurt niet zo lang meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Uit protest over de afwezigheid van de Everly Brothers in de Top 2000 draai ik in al mijn shows dit jaar een nummer van ze.
Ach, the Righteous Brothers en Walker Brothers zijn er dit jaar ook uitgegooidquote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Uit protest over de afwezigheid van de Everly Brothers in de Top 2000 draai ik in al mijn shows dit jaar een nummer van ze.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer is afgelopen week de demo-versie van Tove Lo uitgekomen. Die schreef dit nummer van Lorde dus kennelijk.
Hierna gaan we toch even naar de kerst....
MUZ / Top 2000 Editie 2017 #17 Over een paar dagen, weer lekker klagen!quote:Op donderdag 21 december 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ondertussen in huize ToT: "MUTE!!!"
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tenzij zijn vriendin Queen wel goed vind, natuurlijk.![]()
Laten we allemaal hopen.
Ik weet het. Het is om te janken, vooral als je ziet wat ervoor terugkomt. In mijn vorige show heb ik al de nodige nummers gedraaid.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 Editie 2017 #17 Over een paar dagen, weer lekker klagen!
Daar kan je zien wat er allemaal uit is gegaan dit jaar.... Echt schrikbarend hoeveel goede nummers zijn verdwenen
Ga je ook uitleggen waarom?quote:Op donderdag 21 december 2017 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende nummer is een onvervalste kerstplaat van een zeer bekende band, maar ik vind 'm wel toepasselijk voor Radio 49 dit jaar.
Vond de tekst wel toepasselijk voor Radio 49.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tenzij zijn vriendin Queen wel goed vind, natuurlijk.![]()
Laten we allemaal hopen.
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dit nummer komt oorspronkelijk uit 1997, maar werd pas commercieel uitgebracht in 2009. De ironie wil dat er toen een dik pak sneeuw lag in Engeland...
Graag gedaanquote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, 11.
Was leuk.
Bedankt voor deze deuntjes Elf!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Een Uur + Elf Minuten
01 The Communards - So Cold The Night
02 Jam & Spoon feat. Plavka - Right In The Night (Fall In Love With Music) (radio edit)
03 Keane - Silenced By The Night
04 New Kids On The Block - Tonight
05 Pet Shop Boys - In The Night
06 Soft Cell - The Night
07 Beck - Up All Night
08 Phil Collins - In The Air Tonight
09 Charlie Winston - A Light (Night)
10 M People - One Night In Heaven
11 Hot Chip - Night And Day
12 Ace of Base - Happy Nation (dZintars lEja remix)
13 David Bowie - Real Cool World (radio remix)
14 The Everly Brothers - Cathy's Clown
15 Dana and The Wolf - Him
16 Lorde - Liability
17 Queen - Thank God it's Christmas
18 Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tinseltown in the rain.... zanger; geen idee. Heb het nummer wel in mijn verzameling
Lekker voor je!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest even omdat ik tot in het nieuwe jaar vakantie heb.
De Blauwe Nijl.... ah... die...quote:
Dank je.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker voor je!
Ik moet gewoon werken rond de feestdagen. Tijd van de kwartaalcijfers en jaarfacturering. Mijn dochter is 2 januari jarig, maar ik moet op haar verjaardag eigenlijk altijd werken
quote:
Graag gedaan weerquote:Op donderdag 21 december 2017 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bedankt voor deze deuntjes Elf!
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit klinkt als karaoke Boney M.
Die eerste noten, zo herkenbaarquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die eerste noten, zo herkenbaar
Staat niet eens in de Top 2000
Geniet ervanquote:Op donderdag 21 december 2017 19:02 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest even omdat ik tot in het nieuwe jaar vakantie heb.
Ja, nog net dus, op 1950. De Limp Bizkit versie op 1109.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet?
Dat is wel slecht. Dit is een erg mooi nummer.
Blijft te laag.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die eerste noten, zo herkenbaar
Staat niet eens in de Top 2000
Oh jawel, nog net op 1950
443 plaatsen gezakt, de LB versie 122 omhoog....quote:
Wie stelt die lijst samen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
443 plaatsen gezakt, de LB versie 122 omhoog....
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie stelt die lijst samen.![]()
Echt..... mensen zonder smaak?
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof staat er 18 keer in bijvoorbeeld...
quote:
Joh, hallo, 31 jaar Bowie fan he?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij deze kent.
Ik kende deze niet.
[ afbeelding ]
De hoogste notering van Kensington staat boven de hoogste notering van The Beatles.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blof staat er 18 keer in bijvoorbeeld...
Kensington 9x... waarvan er gelukkig 7 keihard gezakt zijn.... 2 nummers van Kensington zijn er ook al uit dit jaar... er is nog hoop.quote:
Je zou bijna denken dat de lijst onderste boven is gemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De hoogste notering van Kensington staat boven de hoogste notering van The Beatles.
Het is dat ze er zélf al sorry voor zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |