2 jaar terug hadden ze een glazen huis in de buurt waar niemand naar keek of in de buurt was. Was ook een lokale zender wat niemand kent.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit had het lokale radiostation hier een eigen glazen huis.
Nu Pearl Jamquote:Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de Belg net Disturbed - Sound of Silence
Gelukkig nog niet gehoord op 3FM deze week
Sander mist nog wat ervaring gok ik zo. Het zit er wel in, maar het komt er nog niet helemaal lekker uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Domien brengt wel die sfeer en het oude vertrouwde SR-gevoel.![]()
Angelique en Sander missen de persoonlijkheid om zo'n event als Serious Request te dragen. Ik vind ze vrij kleurloos en domweg saai.
Het is alweer uit met de pret.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu Pearl JamToch wat beter dan dat
Neequote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken deze beste jongen niet, is dat erg?
Hij heeft zeker potentie maar het komt er inderdaad nog niet helemaal uit. Wel goed dat ie af en toe contact maakt met het publiek enzo, al kan dat nog wel wat meer. Ook mag ie wat minder met zijn telefoon bezig zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
Sander mist nog wat ervaring gok ik zo. Het zit er wel in, maar het komt er nog niet helemaal lekker uit.
Angelique moeten ze voortaan lekker thuis laten. Die mist inderdaad een stuk persoonlijkheid voor een evenement als dit
Ik heb gegoogeld.. blijkbaar heeft ie een talentenshow gewonnen , en was het een rappert... die nou zingt..quote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken deze beste jongen niet, is dat erg?
Prachtig.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ik heb gegoogeld.. blijkbaar heeft ie een talentenshow gewonnen , en was het een rappert... die nou zingt..
nou dat..
Sander doet zeker z’n best , echt goed bezig.. vind het alleen zo jammer van Angelique.. weet niet.. kleine tegenvallerquote:Op woensdag 20 december 2017 18:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij heeft zeker potentie maar het komt er inderdaad nog niet helemaal uit. Wel goed dat ie af en toe contact maakt met het publiek enzo, al kan dat nog wel wat meer. Ook mag ie wat minder met zijn telefoon bezig zijn.
Ze is geen slechte DJ maar voor het huis niet geschikt. Die kan dit evenement niet dragen nee. Ze hadden dan beter een Frank erbij kunnen gooien.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:49 schreef houdjemond het volgende:
Hoogie komt er wel, Angelique is een misstap geweest.
veel plezierquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik sta nu vooraan bij het podium. Dus als iemand nog wil meeten? Dm ff je nummer dan!
Gaaf! Have funquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik sta nu vooraan bij het podium. Dus als iemand nog wil meeten? Dm ff je nummer dan!
quote:
Thnxquote:
Zet even groot FOK! op je voorhoofd dan.. En laat dan je tieten zien in de camera enzo!quote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Lol dat gaat niet gebeuren hahaquote:Op woensdag 20 december 2017 18:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zet even groot FOK! op je voorhoofd dan.. En laat dan je tieten zien in de camera enzo!
Of ben ik daarvoor te vroeg?![]()
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lol dat gaat niet gebeuren haha
Durf jij wel van je zolderkamer af dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..
Maar veel plezier!
Wauwquote:Op woensdag 20 december 2017 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..
Maar veel plezier!
Jawel hoor..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Durf jij wel van je zolderkamer af dan?
Thnx!
vooraan? Jeez, dat is de laatste plek waar je mij vanavond gaat vindenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |