Ik heb gegoogeld.. blijkbaar heeft ie een talentenshow gewonnen , en was het een rappert... die nou zingt..quote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken deze beste jongen niet, is dat erg?
Prachtig.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ik heb gegoogeld.. blijkbaar heeft ie een talentenshow gewonnen , en was het een rappert... die nou zingt..
nou dat..
Sander doet zeker z’n best , echt goed bezig.. vind het alleen zo jammer van Angelique.. weet niet.. kleine tegenvallerquote:Op woensdag 20 december 2017 18:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hij heeft zeker potentie maar het komt er inderdaad nog niet helemaal uit. Wel goed dat ie af en toe contact maakt met het publiek enzo, al kan dat nog wel wat meer. Ook mag ie wat minder met zijn telefoon bezig zijn.
Ze is geen slechte DJ maar voor het huis niet geschikt. Die kan dit evenement niet dragen nee. Ze hadden dan beter een Frank erbij kunnen gooien.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:49 schreef houdjemond het volgende:
Hoogie komt er wel, Angelique is een misstap geweest.
veel plezierquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik sta nu vooraan bij het podium. Dus als iemand nog wil meeten? Dm ff je nummer dan!
Gaaf! Have funquote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik sta nu vooraan bij het podium. Dus als iemand nog wil meeten? Dm ff je nummer dan!
quote:
Thnxquote:
Zet even groot FOK! op je voorhoofd dan.. En laat dan je tieten zien in de camera enzo!quote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Lol dat gaat niet gebeuren hahaquote:Op woensdag 20 december 2017 18:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zet even groot FOK! op je voorhoofd dan.. En laat dan je tieten zien in de camera enzo!
Of ben ik daarvoor te vroeg?![]()
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lol dat gaat niet gebeuren haha
Durf jij wel van je zolderkamer af dan?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..
Maar veel plezier!
Wauwquote:Op woensdag 20 december 2017 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmm ja het is dat ik in Grunn woon.. anders kwam ik het er zelf op schrijven..
Maar veel plezier!
Jawel hoor..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Durf jij wel van je zolderkamer af dan?
Thnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |