Valt wel mee danquote:Op woensdag 20 december 2017 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vorig jaar was het ¤ 1.314.829, nu dus 1,17 miljoen.
Het valt me eerlijk gezegd nog meequote:Op woensdag 20 december 2017 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vergelijkbaar dus met vorig jaar... ook al is dat eigenlijk onzin om te doenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar in het weekend komt er wrss wel wat meer bij denk ik
Op tv was her precies andersom, reclame door Michiel heenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Zo, die tussenstand op de radio ging even mis. Lekker Michiel half door de reclame heen en hij werd daarna maar weggedraaid.
Het zegt wel wat wat het teweeg brengt..quote:Op woensdag 20 december 2017 18:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergelijkbaar dus met vorig jaar... ook al is dat eigenlijk onzin om te doen
Andersom, zie OP.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:10 schreef Qunix het volgende:
Ik gok dat Ansjeliek om 22:00 gaat en Sander in de nacht?
Nee. Staat in de OP.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:10 schreef Qunix het volgende:
Ik gok dat Ansjeliek om 22:00 gaat en Sander in de nacht?
Het was ook kindermiddag vandaag, vandaar denk ikquote:
Nou vond het niet écht watquote:Op woensdag 20 december 2017 18:22 schreef Qunix het volgende:
Productie zegt dat ze wel een goed verhaal moeten hebben
Ja geremixsampledquote:Op woensdag 20 december 2017 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nou Santana? Vage versie weer.
Alsof dat ooit nog waarde gaat krijgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik mijn doekoe doneren?
Misschien eigenlijk ook niet
Ik heb nog 50-gulden muntenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik mijn doekoe doneren?
Misschien eigenlijk ook niet
100 jaar geleden was er een concertje hier geloof ik van lokale bandjes en dat was het wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:32 schreef MaJo het volgende:
Merken jullie wel eens iets van SR acties in jullie eigen omgeving? Ik echt nooit
Ooit had het lokale radiostation hier een eigen glazen huis.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:32 schreef MaJo het volgende:
Merken jullie wel eens iets van SR acties in jullie eigen omgeving? Ik echt nooit
2 jaar terug hadden ze een glazen huis in de buurt waar niemand naar keek of in de buurt was. Was ook een lokale zender wat niemand kent.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit had het lokale radiostation hier een eigen glazen huis.
Nu Pearl Jamquote:Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Bij de Belg net Disturbed - Sound of Silence
Gelukkig nog niet gehoord op 3FM deze week
Sander mist nog wat ervaring gok ik zo. Het zit er wel in, maar het komt er nog niet helemaal lekker uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Domien brengt wel die sfeer en het oude vertrouwde SR-gevoel.![]()
Angelique en Sander missen de persoonlijkheid om zo'n event als Serious Request te dragen. Ik vind ze vrij kleurloos en domweg saai.
Het is alweer uit met de pret.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu Pearl JamToch wat beter dan dat
Neequote:Op woensdag 20 december 2017 18:44 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken deze beste jongen niet, is dat erg?
Hij heeft zeker potentie maar het komt er inderdaad nog niet helemaal uit. Wel goed dat ie af en toe contact maakt met het publiek enzo, al kan dat nog wel wat meer. Ook mag ie wat minder met zijn telefoon bezig zijn.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
Sander mist nog wat ervaring gok ik zo. Het zit er wel in, maar het komt er nog niet helemaal lekker uit.
Angelique moeten ze voortaan lekker thuis laten. Die mist inderdaad een stuk persoonlijkheid voor een evenement als dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |