Gezellog.quote:
Ach, alle presidenten hebben er eentje in die attractie. Kan mij alleen niet herinneren dat het ook nieuws was bij Obama.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger hadden invloedrijke Amerikanen een droom, nu hebben ze een robot.
Dat was alles wat Giel indertijd dronk zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
blikje cola in het huis, mag dat wel?
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach, alle presidenten hebben er eentje in die attractie. Kan mij alleen niet herinneren dat het ook nieuws was bij Obama.
(Hij lijkt trouwens niet echt op Donald, het doet mij eerder denken aan een verbouwde Hillary)
[ afbeelding ]
In de koelkast staat exotalimonade. Ze hebben geluisterd over de sapjes waarvan ik zei dat ze ze af moesten dekkenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooooooowh, nooit gewetennaja eigenlijk wel maar gewoon niet nagedacht voor ik het postte
belangrijke details!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de koelkast staat exotalimonade. Ze hebben geluisterd over de sapjes waarvan ik zei dat ze ze af moesten dekken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |