Nee dat is Domienquote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is by far leukste van de 3 wat mij betreft
quote:
Hij doet het op zich wel gewoon leuk, maar het is gewoon allemaal een beetje netjes, rustig, binnen de lijntjes enzo. Maar misschien ligt dat gewoon aan mijquote:Op woensdag 20 december 2017 16:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is by far leukste van de 3 wat mij betreft
Misschien loopt er achter de schermen nog wat rond?quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
ik ben meer fan van dames met goede rondingen. Dus dan is de keuze gelijk heel beperkt
Denk dat dat "moet".quote:Op woensdag 20 december 2017 16:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Hij doet het op zich wel gewoon leuk, maar het is gewoon allemaal een beetje netjes, rustig, binnen de lijntjes enzo. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
jaaaaaaah, eindelijk wat meer beelden van gisteravond![]()
Wat wel kan is dat je elkaar niet meer wíl zien (met tv-programma's als Het Familiediner als resultaat)... maar elkaar van het ene op het andere moment niet meer kúnnen zien is in NL inderdaad ondenkbaar.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt je eigenlijk niet voorstellen in onze moderne maatschappij dat je je familie gewoon kwijt raakt en nooit meer spreekt
Mooie emoties welquote:
dat kloptquote:Op woensdag 20 december 2017 16:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wel kan is dat je elkaar niet meer wíl zien (met tv-programma's als Het Familiediner als resultaat)... maar elkaar van het ene op het andere moment niet meer kúnnen zien is in NL inderdaad ondenkbaar.
ja he!quote:
krokodillentranenquote:Op woensdag 20 december 2017 16:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja he!
Giel zou alles bij elkaar gejankt hebben..
Dit is mooi, hoe Sander doet.. goeie kearel die Sander
Moet je dat eens googelen.quote:
Gezellog.quote:
Ach, alle presidenten hebben er eentje in die attractie. Kan mij alleen niet herinneren dat het ook nieuws was bij Obama.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger hadden invloedrijke Amerikanen een droom, nu hebben ze een robot.
Dat was alles wat Giel indertijd dronk zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
blikje cola in het huis, mag dat wel?
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach, alle presidenten hebben er eentje in die attractie. Kan mij alleen niet herinneren dat het ook nieuws was bij Obama.
(Hij lijkt trouwens niet echt op Donald, het doet mij eerder denken aan een verbouwde Hillary)
[ afbeelding ]
In de koelkast staat exotalimonade. Ze hebben geluisterd over de sapjes waarvan ik zei dat ze ze af moesten dekkenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooooooowh, nooit gewetennaja eigenlijk wel maar gewoon niet nagedacht voor ik het postte
belangrijke details!quote:Op woensdag 20 december 2017 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de koelkast staat exotalimonade. Ze hebben geluisterd over de sapjes waarvan ik zei dat ze ze af moesten dekken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |