Voor de luisteraar inderdaad super prettig!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:17 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind juist dat Annemieke er op vooruit gegaan is. Eerst zat ze in het weekend op 3FM (dalende luistercijfers etc). Daarna door Stendersgate naar Radio 2 (veel meer luisteraars) gehaald. Publiek heeft kennis met haar kunnen maken. Zij heeft de TOP 2000 mogen presenteren. En nu kan zij op vrijdag en in het weekend haar show maken. Naar Radio 2 gaan was een lang gekoesterde wens van haar en die is nu uitgekomen. Uiteindelijk wint de Radio 2 luisteraar. Want zijn/haar verzoekjes worden ipv 5 nu 7 dagen per week gedraaid!
Roy Donders??quote:Op zondag 7 januari 2018 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Roy belt nu ook al naar Radio 2? Wat een idioot is dat.
Zekerquote:
Ze hebben veel beter maar buiten deze draaien ze alleen Sing dus I’ll take what I can get.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:17 schreef Bronson het volgende:
Travis is best goed, enkel dit is zo'n zeiknummer.
Sheryl Crow bedoel je neem ik aan?quote:
Je hebt de vorige week overgeslagen?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wennen om deze jingles weer te horen. Ik heb liever Even The Bad Times Are Good dan zo'n liedje van A Bell A Deer.
Klopt, ik heb vorige week niet geluisterd.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hebt de vorige week overgeslagen?
Een prima artiest of heeft hij een goed promotieteam achter zich staan? ik vind het maar een vleesgeworden geitenwollen sokquote:Op woensdag 20 december 2017 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit.
Ed is een prima artiest, maar zijn huidige muziek is toch wel echt middelmatige mainstream meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |