Echt joh!? Het is het proberen waardquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Kyara het volgende:
Als je op handen en knieën gaat zitten dan is er meer ruimte voor baby om nog te draaien. Ik had er eentje in stuit en zelfs rond de 30 weken met tweelingzwangerschap was het nog mogelijk om te draaien. Helaas draaide wel de verkeerde maar dat terzijde.
Tip kwam van Kleurdoos geloof ik? Is L ook niet op het allerlaatste moment de goede kant op gedraaid?
Klopt. Ik geloof dat mijn yoga-docente de downward dog adviseerdequote:Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Kyara het volgende:
Als je op handen en knieën gaat zitten dan is er meer ruimte voor baby om nog te draaien. Ik had er eentje in stuit en zelfs rond de 30 weken met tweelingzwangerschap was het nog mogelijk om te draaien. Helaas draaide wel de verkeerde maar dat terzijde.
Tip kwam van Kleurdoos geloof ik? Is L ook niet op het allerlaatste moment de goede kant op gedraaid?
Dat is al heel snel. Ondanks dat je niet hoeft in te pakken, blijft het een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De 27ste staan de verhuizers op de stoep. Ik ben zo blij dat ik niet hoef in te pakken. Maar alsnog, met schoonmaken en opruimen enzo nog een enorm gedoe.
Hoe voel jij je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mij gewoon meldensch*t aan onzekerheid. Mag ik in de lijst voor 29-8? Ik ga straks even bijlezen
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoezee voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mij gewoon meldensch*t aan onzekerheid.
Zomerbaby!
Let me see you stripped down to the bone
Zelfde hier, sillie. Eerste zwangerschap moest ik idd vooral eten om niet misselijk te zijn, nu ben ik zo misselijk dat ik niet ‘durf’ te eten. Wordt wat met kerstquote:Op zondag 24 december 2017 08:54 schreef silliegirl het volgende:
Spannend mini! Bijna kennismaken met de kleine!
Ik ben echt zo misselijk. En niet alleen ‘s ochtends, maar echt door de dag heen steeds met vlagen. Dat had ik met W. echt niet zo. Toen at ik vooral meer, maar nu moet ik mezelf echt “dwingen” om te eten, want door die misselijkheid heb ik echt geen trek.
Aan de positieve kant; de misselijkheid maakt wel dat ik me zwanger voel.
Precies dat dus. Spugen heb ik 1x moeten doen nu, dat valt nog mee. Maar die misselijkheid...quote:Op zondag 24 december 2017 09:25 schreef Kloonclown123 het volgende:
[..]
Zelfde hier, sillie. Eerste zwangerschap moest ik idd vooral eten om niet misselijk te zijn, nu ben ik zo misselijk dat ik niet ‘durf’ te eten. Wordt wat met kerstDrinken gaat ook maar zo zo.
Zelfs al een keer gespuugd, dat heb ik mijn eerste zwangerschap helemaal niet gedaan.
Sinds zo'n beetje halverwege de zwangerschap word ik elke ochtend steevast ergens tussen vier en half zes wakker. Als ik vroeg mijn bed uit wil blijf ik dan een beetje internetten tot ik eruit ga, als ik kan uitslapen (zoals vandaag) dan val ik wel weer in slaap. Doorgaans met goed wazige dromenquote:Op zondag 24 december 2017 07:54 schreef Songeur het volgende:
Mini wat was je vroeg wakker zeg! Het schiet nu inderdaad wel op, toch
Spannend of het dit jaar of volgend jaar
wordt!
Die kwoot ik even voor je nageslacht.quote:Op zondag 24 december 2017 09:55 schreef minilot het volgende:
Oei, misselijk en overgeven in de ketstdinerperiode als je nog niet wilt verklappen dat je zwanger bent - lastig! Succes daarmee Kloon en Sillie![]()
Aiiiii, onzalige typo!quote:Op zondag 24 december 2017 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Die kwoot ik even voor je nageslacht.
Wij wisten het al met 13(+nog wat dagen) weken.quote:Op zondag 24 december 2017 13:51 schreef Aure het volgende:
Hahaha mini![]()
Fijne feestdagen alvast allemaalik ga na de feestdagen weer proberen een beetje mee te posten
![]()
Ik heb trouwens as donderdag met 16+4 een geslachtsecho staan. Maar een vriendin van mij is er van overtuigd dat het dan helemaal nog niet goed te zien is, dus ik vroeg me af of er meer mensen zijn die rond die tijd een geslachtsecho hebben gehad en of het geslacht toen ook echt goed gezien is? Of dat ze toch nog moesten bekennen dat het het andere geslacht was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2017 00:07 schreef BellaaElisa het volgende:
Waarom bel je niet even met je VK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een geslachtsecho met 13 + 3. Maar dat ligt dus echt aan de praktijk die het aanbiedt.quote:Op zondag 24 december 2017 13:51 schreef Aure het volgende:
Hahaha mini![]()
Fijne feestdagen alvast allemaalik ga na de feestdagen weer proberen een beetje mee te posten
![]()
Ik heb trouwens as donderdag met 16+4 een geslachtsecho staan. Maar een vriendin van mij is er van overtuigd dat het dan helemaal nog niet goed te zien is, dus ik vroeg me af of er meer mensen zijn die rond die tijd een geslachtsecho hebben gehad en of het geslacht toen ook echt goed gezien is? Of dat ze toch nog moesten bekennen dat het het andere geslacht was
quote:Op maandag 25 december 2017 00:07 schreef BellaaElisa het volgende:
Misschien is de baby aan het indalen maar bij twijfel moet je echt bellen lieve Bella. Hoe is het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |