buikgriep en. virussen heersen enorm, misschien kun je het daarop gooien?quote:Op zondag 24 december 2017 09:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Precies dat dus. Spugen heb ik 1x moeten doen nu, dat valt nog mee. Maar die misselijkheid...
Ik weet ook niet goed hoe ik dat ga moeten verbloemen morgen en overmorgen bij de kerstdiners...
Hoe ver ben je nu?quote:Op maandag 25 december 2017 12:23 schreef silliegirl het volgende:
Ik ga het maar gewoon vertellen geloof ik; mijn buik bolt echt al (ik vind dat wel extreem snel maar goed) en dat in combinatie met geen alcohol drinken en weinig eten ivm misselijk zijn gaat natuurlijk onwijs opvallen. Gedoe
Ergens tussen de 5 en 6 weken denk ik (maar precies weet ik het niet), dus het is wel heel vroeg nog.... Maar we vieren kerst klein, vandaag met mans gezin (ouders + kinderen) en morgen met mijn ouders en zusje. Die mogen het van ons al wel vroeg weten en zou ik het ook laten weten als de eerste echo niet goed is... De rest komt dan later wel.quote:Op maandag 25 december 2017 12:57 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu?
Wij hebben het ook eerder moeten vertellen dan we wilden, nadat ik eerst enorm in de weer was met laagjes en blousjes en sjaaltjes.
We hebben wel de eerste echo afgewacht met het risico dat er mensen waren die het al gezien hadden.
En, hoe ging het vertellen?quote:Op maandag 25 december 2017 14:07 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ergens tussen de 5 en 6 weken denk ik (maar precies weet ik het niet), dus het is wel heel vroeg nog.... Maar we vieren kerst klein, vandaag met mans gezin (ouders + kinderen) en morgen met mijn ouders en zusje. Die mogen het van ons al wel vroeg weten en zou ik het ook laten weten als de eerste echo niet goed is... De rest komt dan later wel.
Ik heb voor vertrek nog snel een digitale test gedaan, ingepakt en tussen de cadeautjes onder de boom gestopt. Mijn schoonmoeder pakte ‘m uit, was meteen dolblij en in tranen (en de rest vd familie mega verbaasd “huh? Wat gebeurt er?”). Iedereen was wel heel enthousiast en blij!quote:
Lief dat je het vraagt. Ik weet wel zeker dat de innesteling goed is gegaan (daar ging het altijd fout) dus ergens denk ik, als het vruchtje niet goed was, had mijn lichaam het eerder al afgestoten. Maar ik kan nog niet blij zijn, ik ben nog doodsbang voor een missed abortion.quote:Op dinsdag 26 december 2017 04:55 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ben benieuwd hoe het vertellen ging bij Sillie!
Vervelend van de misselijkheid Cassandra. Aan de andere kant misschien ook fijn om van je lichaam de bevestiging te krijgen dat de zwangerschap zo duidelijk is? Hoe gaat het mentaal gezien met je nu?
Leuk zo'n shirt! En fijn dat de streepjes zo oplopenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ik weet wel zeker dat de innesteling goed is gegaan (daar ging het altijd fout) dus ergens denk ik, als het vruchtje niet goed was, had mijn lichaam het eerder al afgestoten. Maar ik kan nog niet blij zijn, ik ben nog doodsbang voor een missed abortion.
Maar positief blijvenVanmiddag vertellen we het mijn schoonouders. Ik heb zelf een shirt voor G gemaakt met daarop, every hero needs a sidekick, mine arrives august 2018
(Nog wel even een test gedaan netDie verscheen binnen 1 seconde en was bijna zwart voor de controle streep verscheen. De verloskundige zei, de kans is groot dat het er twee zijn.
Ik ga voor één haha)
Leuk Sillie! Liep de digitale nu wel verder zoals je verwacht had? Blijft dat batterijtje zolang goed?
Een mijlpaal gehaald in ieder geval! Hoop dat je dat positieve een beetje vast kan houden, maar die eerste periode kan zo zenuwslopend zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ik weet wel zeker dat de innesteling goed is gegaan (daar ging het altijd fout) dus ergens denk ik, als het vruchtje niet goed was, had mijn lichaam het eerder al afgestoten. Maar ik kan nog niet blij zijn, ik ben nog doodsbang voor een missed abortion.
Maar positief blijvenVanmiddag vertellen we het mijn schoonouders. Ik heb zelf een shirt voor G gemaakt met daarop, every hero needs a sidekick, mine arrives august 2018
(Nog wel even een test gedaan netDie verscheen binnen 1 seconde en was bijna zwart voor de controle streep verscheen. De verloskundige zei, de kans is groot dat het er twee zijn.
Ik ga voor één haha)
Leuk Sillie! Liep de digitale nu wel verder zoals je verwacht had? Blijft dat batterijtje zolang goed?
door de snelle donkere streep. Ik weet dat het een fabeltje is. Mijn schoonouders waren door het dolle heen. Zij wisten ook van de miskraam. En nu niet meer misselijk, geen pijnlijke borsten. Figuresquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Cassandra, zei de vk dat het er miss 2 waren door de snelle en donkere streep alleen of zijn er meerdere indicaties?
Ok wou al zeggenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
door de snelle donkere streep. Ik weet dat het een fabeltje is. Mijn schoonouders waren door het dolle heen. Zij wisten ook van de miskraam. En nu niet meer misselijk, geen pijnlijke borsten. Figures
Fijn dat de echo goed was IMA!
Hà, dat zei ik ook. Tot ik werd opgenomen met HGquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
door de snelle donkere streep. Ik weet dat het een fabeltje is. Mijn schoonouders waren door het dolle heen. Zij wisten ook van de miskraam. En nu niet meer misselijk, geen pijnlijke borsten. Figures
Fijn dat de echo goed was IMA!
Het kan idd wel maar het is niet altijd het geval. Ik heb toen iig een week voor niets in de stress gezetenquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef Kyara het volgende:
Hier was de snelle donkere streep wel een indicatie. Ik heb er hier zelfs nog over gepost. Wat dat kon betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |