Mozzarella Triangles: Smakeloos, dus niet goor..quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:00 schreef gargamelnl het volgende:
RÖSTI WHOPPER Double en Mozzarella Triangles
Blote kindjes in het gras noemde mijn oma datquote:Op woensdag 27 december 2017 15:32 schreef -Magica- het volgende:
Vanavond gekookte aardappels, snijbonen en witte bonen en gehaktballen
billetjes toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Blote kindjes in het gras noemde mijn oma dat
Bah. Waar haal je dat uit?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Harrira. Mijn favoriet.
[ afbeelding ]
Waarom zet je het eten en drinken op de bijkeukenvloer?quote:
Dat heet een tafelzeil.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zet je het eten en drinken op de bijkeukenvloer?
Dat mis ik toch wel hier in Engeland. Oliebollen en beignets enzoquote:
Schrijf je er weer eens een recensie over?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef Iwanius het volgende:
Lunch met "Miep" (geweest)
[ afbeelding ]
Is een servetje zodat het vet geabsorbeerd wordt.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zet je het eten en drinken op de bijkeukenvloer?
Jammer...quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef RobinOok het volgende:
Zo, dat viel tegen. Ik weet nog niet of het aan de Anova lag of de marinade of de kwaliteit van de vis, maar bah! Rare structuur en het was te zout geworden. En dat is bijzonder, want mij is het niet snel te zout.
Vis zelf zal niet te zout zijn geweest maar wat zonde van je werk!quote:Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef RobinOok het volgende:
Zo, dat viel tegen. Ik weet nog niet of het aan de Anova lag of de marinade of de kwaliteit van de vis, maar bah! Rare structuur en het was te zout geworden. En dat is bijzonder, want mij is het niet snel te zout.
Het was niet veel werk hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vis zelf zal niet te zout zijn geweest maar wat zonde van je werk!
Aldoende leert men. Niet alle experimenten lukken in 1x. Altijd ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 28 december 2017 20:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het was niet veel werk hoor.
Vis in zakkie met marinade doen. Bak vullen met warm water, Anova verwarmding erin hangen open instellen op 55C. Na half uur vis eruit halen, droogdeppen, insmeren met olie en dam kort grillen in een grilpan. (4o sec per kant)
Maar goed, zonde is het wel!
Had me erop verheugd ook.
spekpannekoeken met stroopquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Iemand een tip wat ik vanavond makkelijk en snel in elkaar kan flansen?![]()
Uitgebreid koken zit er niet in, ofja, vandaag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Die ziet er prima uit!quote:
Ik ben ook dik tevredenquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ziet er prima uit!![]()
Net een superlekkere Elstarretje. Ik heb zo;;n zin in oliebollen ik mag echt niet meer tot morgen hoor..
Vanavond eten wij sperziebonen, aardappelkroketten, nog te bakken rollade en wat rode bieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |