STIJGEN ZOALS WE DAT GRAAG ZIENquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik ben niet echt benieuwd. standaard msm fud.
Wat een haatquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond in RTL Late Night:
Een van de oprichters van bitcoin.com liet vandaag weten het vertrouwen in zijn eigen project volledig te hebben verloren. Hij heeft inmiddels al zijn virtuele munten verkocht. Mark Koster is journalist en komt deze week met het boek “Hoe word ik een bitcoinmiljonair” waarvoor hij een half jaar in deze schimmige wereld dook.
Nou, ben benieuwd.
Allemaal mensen die zuur zijn dat ze achter het net vissen.quote:
owjaquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]was niet duidelijk? Wordt me weer flink ergeren natuurlijk.
Ik irriteer me altijd dood aan die blaaskaken over crypto op TV.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond in RTL Late Night:
Een van de oprichters van bitcoin.com liet vandaag weten het vertrouwen in zijn eigen project volledig te hebben verloren. Hij heeft inmiddels al zijn virtuele munten verkocht. Mark Koster is journalist en komt deze week met het boek “Hoe word ik een bitcoinmiljonair” waarvoor hij een half jaar in deze schimmige wereld dook.
Nou, ben benieuwd.
Het moet niet gekker worden, straks krijg je ook betaalt als je op grond van een "voltooid leven" je organen verkoopt ten gunste van de nabestaanden. Pakt de staat ook nog wat lijkenbelasting.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/home/je-nier-verkopen-waarom-niet-~a0dbe3fe/
Kost op Aliexpress de helft, overigens alle "crypto" kledingquote:Op dinsdag 19 december 2017 19:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ga ik voor Nattekat kopen als ik cryptorijk word.
Ik kocht op 1,60quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat we omhoog gaan?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:17 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat mijn geld inzet op LTC, 150 euro.
Why Not?quote:
Heb even de twitterfeed van Mark Koster bekeken en ben toch gematigd positief, het lijkt erop dat hij zich wel redelijk erin heeft verdiept. Dus hopelijk kan hij al wat van die FUD van vandaag weerleggen of in ieder geval uitleggen wat er aan de hand is.quote:
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 12:30:34Tadaa. Donderdag verkrijgbaar: 'Hoe word ik Bitcoin-miljonair?' Mijn boek over de zegeningen van het anarcho-kapita… https://t.co/kocqG07NkD reageer retweet
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 13:09:36Banken worden stoomtreinen van 't financiële systeem. Ze moeten goede servicestations worden, want monopolistische… https://t.co/IK38QEsgrX reageer retweet
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 13:14:46Niet alleen sprookjes, Peter, ook de dark-side. Ook de rampen bij Silkroad en Mnt. Gox en...iemand die claimt Satos… https://t.co/UWfFEKcAL6 reageer retweet
| 1 2 3 4 | ACC22RX 12-19-17 16:13:00 +0100 SEPA ¤4,450.00 ¤0.09 Sending ACCG61N 12-18-17 12:30:42 +0100 SEPA ¤3,000.00 ¤0.09 Success ACCJ2B5 12-11-17 18:02:45 +0100 SEPA ¤3,399.91 ¤0.09 Success ACC1AFD 12-11-17 13:26:59 +0100 SEPA ¤1,699.91 ¤0.09 Success |
HODL-enquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:
Langzamerhand een klein deel van mijn portfolio aan het uitcashen. Ja, vergeleken met MaGNeT valt het in het niets, maar ik ben er heel blij mee.
[ code verwijderd ]
Allemaal HODL'ers of cashen jullie ook nog uit?
Waar doe je dit?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:
Langzamerhand een klein deel van mijn portfolio aan het uitcashen. Ja, vergeleken met MaGNeT valt het in het niets, maar ik ben er heel blij mee.
[ code verwijderd ]
Met welke coinquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
Na Q1 2018 ben ik rijk.![]()
![]()
HODL dus
Twijfel heel erg. Hele mooie profit gemaakt maar toch bang om weer de megaboot te missen. (ooit 200 BTC gehad....)quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:
[ code verwijderd ]
Donderdag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Om 20:30 zou er iets op TV voorbij komen over Bitcoin toch? Met kenners van crypto ipv beursanalisten. Ik ben het even kwijt waar ik dat kan vinden?
Ik HODL ook een groot deel, maar cash toch deels uit. Het lijkt alsof hier niemand uitcashed, allemaal hodl'ersquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
HODL-enVerwacht nog veel van 2018!
Nee RTL late night, gaan ze zeggen dat we uit moeten stappen ahahahhahahahaquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Om 20:30 zou er iets op TV voorbij komen over Bitcoin toch? Met kenners van crypto ipv beursanalisten. Ik ben het even kwijt waar ik dat kan vinden?
lastige afweging steedsquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik HODL ook een groot deel, maar cash toch deels uit. Het lijkt alsof hier niemand uitcashed, allemaal hodl'ers
11k, netjes toch! geniet er vanquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:18 schreef xaban06 het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik luister naar Humberto, dus dan moet het maar!quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee RTL late night, gaan ze zeggen dat we uit moeten stappen ahahahhahahaha
Cashen is altijd goed. Mensen realiseren dat soms niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik HODL ook een groot deel, maar cash toch deels uit. Het lijkt alsof hier niemand uitcashed, allemaal hodl'ers
als ze dat zeggen kan je maar beter hodlen. die financiele crisis hadden ze ook zo goed voorspeld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Grotendeels nog niet uitgecashed, maar wil langzamerhand ongeveer 50% van mijn portfolio uitcashen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Twijfel heel erg. Hele mooie profit gemaakt maar toch bang om weer de megaboot te missen. (ooit 200 BTC gehad....)
EDIT: Hou je nog over of cash je alels uit?
FUD. HODL THE LINE!quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met alle coins, heb er een stuk of 15.quote:
Wel ardr op poloni, maar dat telt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef D. het volgende:
Mensen hier die ARDR in een NXT wallet hebben?
fiat = shitcoinquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Cashen is altijd goed. Mensen realiseren dat soms niet.
Dan zou ik gewoon 50% over je gehele portfolio doen. Kun je in ieder geen boot missen waar je in hebt gezetenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Grotendeels nog niet uitgecashed, maar wil langzamerhand ongeveer 50% van mijn portfolio uitcashen.
Weet alleen nog niet welk deel (dus welke coins) ik wil behouden
Kloptquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel ardr op poloni, maar dat telt niet.
Uitcashen = rendement missen of uitcashen = winst nemen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastige afweging steedsuitcashen = rendement missen. dus moeilijk om te doen als het nog geen dermate levens veranderende bedragen zijn
en nice cash outs! veel plezier ermee
Waves.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xminator het volgende:
Heb wat Verium en Electroneum gekocht.
Zoek nog één munt om circa 1.000 euro in te gooien.
Die eerstequote:Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uitcashen = rendement missen of uitcashen = winst nemen?
als je naar de afgelopen tijd kijkt vooral het 1equote:Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Uitcashen = rendement missen of uitcashen = winst nemen?
Universa natuurlijkquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xminator het volgende:
Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon 50% over je gehele portfolio doen. Kun je in ieder geen boot missen waar je in hebt gezeten
btw: nog een goed doel voor die 11k?
Je hebt toch niet alles uitgecashed?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashen
Was een garpje, heb er ook 10050quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jezus manQ1 is zo vaak gezegd volgens mij.
Stellar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashen
Haha nee, ik wil ongeveer 50% van mijn portfolio uitcashen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alles uitgecashed?
1.2% ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Dat wat je uitcasht, daar moet je toch ook weer belasting over betalen?
- Vanavond 22:37 bij RTL Late Night item over Bitcoinquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef DrSnuggle het volgende:
gewoon in box 3 héquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Boven de 25k vermogen moet je 1.2% betalen. Let op: peildatum is 01-01-2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Herkenbaar idd, vooral als je een beperkte rol hebt dan heb je vrij snel te weinig inleg in teveel verschillende coins. Mijn rol is nu 2k en zit in 10 coins wat volgens mij wel de max is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik herken je "probleem" inderdaad
Same hier. Ik heb vandaag heel veel in Vechain gestopt. Dan haal ik alles ( met winst natuurlijk, moet ook wel bij mijquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Typisch het volgende:
Door de groei van mijn portfolio wil ik nu mijn Universa stash wat vergroten.
Hopelijk dipt ie effe bij release op exchanges.
gewoon via localbitcoins doen. beetje cash geld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Is nu iets aangepast. Zijn nu een drietal staffels dacht ik. Sowieso betaal je natuurlijk alleen een percentage over het bedrag dat je boven de drempel uitkomt.quote:
Ik dacht over alles boven de ¤25.000 dat je aan vermogen bezit.quote:
Nee, alleen over het fictief rendement op je vermogen van 1 januari 2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Dat heet fraudequote:Op dinsdag 19 december 2017 20:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
gewoon via localbitcoins doen. beetje cash geld.
De winst die je maakt wordt dus geen inkomen?quote:
ELECTRONEUM ETNquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ok, ff jullie hulp
150 euro, in ETH of LTC stoppen?
LTC schijnt vannacht/vanavond met een presentatie komen met wss een grote pump, en grootse plannen voor Q1
waarschijnlijk zit dat nieuws al verwerkt in de huidige koers/stijging.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ok, ff jullie hulp
LTC schijnt vannacht/vanavond met een presentatie komen met wss een grote pump, en grootse plannen voor Q1
Nee dat hoeft niet. Het beste is trouwens alles in een BV te stoppen en dan de waarderingsgrondslag op aankoopwaardequote:Op dinsdag 19 december 2017 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De winst die je maakt wordt dus geen inkomen?
Ik hoorde weer eens iemand vertellen die behoorlijk wat liet uitbetalen dat hij daar gewoon inkomsten belasting over zou moeten betalen.
Ja als ondernemer aangemerkt worden voor je crypto, wat een geweldig idee vooral in de toekomst.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:31 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Het beste is trouwens alles in een BV te stoppen en dan de waarderingsgrondslag op aankoopwaarde![]()
Maarja, van die enorme winsten moeten we gewoon met plezier wat betalen, lekker boeiend.
Ja? Dan betaal je belasting over de aankoopwaarde. Mochten de koersen dan de lucht in gaan zit je toch goed? Of zie ik iets over het hoofdquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja als ondernemer aangemerkt worden voor je crypto, wat een geweldig idee vooral in de toekomst.
Wacht maar tot John ze stash dumpt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:32 schreef Apekoek het volgende:
Zo he! Nog ff en verge staat op 50 cent 😂🤩
Mja, je moet keuzes maken dan. Met 2000 fiat is 10 wel de max qua coins denk ik ja wil je toch enigszins leuke profits pakken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Herkenbaar idd, vooral als je een beperkte rol hebt dan heb je vrij snel te weinig inleg in teveel verschillende coins. Mijn rol is nu 2k en zit in 10 coins wat volgens mij wel de max is.
Het meeste geld zit in BTC 24%, ETH 15%, STRAT 13% en VEN 16%. De rest verdeeld over LTC, WTC, XRP, TRX en XVG. En nog een klein beetje in ICO Bloom.
Liefst wil ik max 7-8 coins ofzo, maar ach als je nou 100 in 2 coins heb die beide 10% omhoog gaan of je hebt 200 in 1 coin die 10% omhoog gaat, maakt ook niet uit.
marketcap van 5 miljard.quote:
presentaties zorgen juist zelden voor een grote pumpquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
Ok, ff jullie hulp
Stellar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar grotere shitcoins waarin nog veel mensen willen investeren.
Bitcoinquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar grotere shitcoins waarin nog veel mensen willen investeren.
zat ook te twijfelen of ik mee zou doen aan INS, wel leuk project, alleen lange termijn. ze gaan hun eerste pilot doen in amsterdam.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, je moet keuzes maken dan. Met 2000 fiat is 10 wel de max qua coins denk ik ja wil je toch enigszins leuke profits pakken.
Bepaalde coins is de trein al wel heel erg ver van het station dus daar durf ik niet meer in te stappen nu (XVG bijvoorbeeld). Het wordt wel lastiger om potentiele toppers te vinden zo.
Heb ook nog 1000 om te investeren in max 3 coins.
Nu heb ik:
Dragonchain
Einsteinium
Icon
TRON
Raiblocks
INS (ICO)
En voor de rest nog BTC om te investeren in alts. Wil sowieso wat houden voor Universa maar voor de rest moet ik echt ff onderzoek gaan doen.
Thanks, ik ga toch maar kijken als ik niks heb dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
- Vanavond 22:37 bij RTL Late Night item over Bitcoin
http://www.rtllatenight.nl/vanavond/#mark_koster
- Donderdag 20:30 online webinair van RTL-Z (aanmelden op https://www.onlineseminar(...)tomunten-en-de-were/ )
Ja 10 is zeker de max, maar stel je zit in 7 coins die allemaal goed stijgen, dan pak je alsnog aardig wat rendement. Natuurlijk minder dan als je alles op 1 paard zet die wel goed omhoog gaat..maar dan is het risico ook een stuk groter...quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, je moet keuzes maken dan. Met 2000 fiat is 10 wel de max qua coins denk ik ja wil je toch enigszins leuke profits pakken.
Bepaalde coins is de trein al wel heel erg ver van het station dus daar durf ik niet meer in te stappen nu (XVG bijvoorbeeld). Het wordt wel lastiger om potentiele toppers te vinden zo.
Heb ook nog 1000 om te investeren in max 3 coins.
Nu heb ik:
Dragonchain
Einsteinium
Icon
TRON
Raiblocks
INS (ICO)
En voor de rest nog BTC om te investeren in alts. Wil sowieso wat houden voor Universa maar voor de rest moet ik echt ff onderzoek gaan doen.
Kan ik mooi mijn hodl-geduld op de proef stellenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
marketcap van 5 miljard.
Als alle coins stil blijven staan kom je dan op plek 14
Dat gaat wel effetjes duren.
12 november 2021quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:36 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik heb even een hele goeie vraag die niet eerder is gesteld. Wanneer kan ik Universa kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |