Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon 50% over je gehele portfolio doen. Kun je in ieder geen boot missen waar je in hebt gezeten
btw: nog een goed doel voor die 11k?
Je hebt toch niet alles uitgecashed?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashen
Was een garpje, heb er ook 10050quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jezus manQ1 is zo vaak gezegd volgens mij.
Stellar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef xminator het volgende:
Heb wat Verium en Electroneum gekocht.
Zoek nog één munt om circa 1.000 euro in te gooien.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een deel hypotheek mee aflossen (10k), een deel gaat op de spaarrekening (10k) en wat overblijft vakantie mee boeken en leuke dingen kopen, maar zo ver is het nog niet moet nog een deel uitcashen
Haha nee, ik wil ongeveer 50% van mijn portfolio uitcashen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alles uitgecashed?
1.2% ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Dat wat je uitcasht, daar moet je toch ook weer belasting over betalen?
- Vanavond 22:37 bij RTL Late Night item over Bitcoinquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Om 20:30 zou er iets op TV voorbij komen over Bitcoin toch? Met kenners van crypto ipv beursanalisten. Ik ben het even kwijt waar ik dat kan vinden?
gewoon in box 3 héquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Boven de 25k vermogen moet je 1.2% betalen. Let op: peildatum is 01-01-2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Herkenbaar idd, vooral als je een beperkte rol hebt dan heb je vrij snel te weinig inleg in teveel verschillende coins. Mijn rol is nu 2k en zit in 10 coins wat volgens mij wel de max is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik herken je "probleem" inderdaad
Same hier. Ik heb vandaag heel veel in Vechain gestopt. Dan haal ik alles ( met winst natuurlijk, moet ook wel bij mijquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Typisch het volgende:
Door de groei van mijn portfolio wil ik nu mijn Universa stash wat vergroten.
Hopelijk dipt ie effe bij release op exchanges.
gewoon via localbitcoins doen. beetje cash geld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Is nu iets aangepast. Zijn nu een drietal staffels dacht ik. Sowieso betaal je natuurlijk alleen een percentage over het bedrag dat je boven de drempel uitkomt.quote:
Ik dacht over alles boven de ¤25.000 dat je aan vermogen bezit.quote:
Nee, alleen over het fictief rendement op je vermogen van 1 januari 2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef Ticootje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |