Ik ben het met veel posts in dat topic niet eensquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat uitzonderingen, hebben we het wel over gehad.![]()
MUZ / Bands met 7 goede albums
Let It Happy zou wel een intens kutte mash-up zijnquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Happy dendert maar een beetje door. Een soort van Let it Happen zeg maar.
Dit meer je ding?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Happy is zo'n nummer wat ik veels te vaak gehoord heb waardoor ik het weer helemaal niks vind. Ik ben aan de andere kant dan ook weer niet zo'n fan van 'happy' nummersHet kan voor mij niet duister genoeg zijn
Oké dat gaat me dan weer iets te verquote:
Zo klinkt Celine Dion ook in mijn beleving.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oké dat gaat me dan weer iets te ver
Nog nietquote:
Over een kwartier is de bekendmaking in B&Gquote:
Daar heeft het publiek het dan naar gemaakt. Op BKS was het publiek enthousiast en gaven ze een fantastische show.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Arcade Fire vond ik op Werchter vrij matig, ik stoorde me vooral aan hun attitude. Toen ze het publiek niet actief genoeg vonden gingen ze er bewust met de pet naar gooien. Nogal arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |