* Het maken van een Top 2000 bingoquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft iemand al een Top 2000 bingo gemaakt? Elk topic komen toch altijd dezelfde onderwerpen voorbij.
* Haten op Coldplay
* Haten op Bløf
* Tame Impala de hemel inprijzen
* Klagen over muziek uit het meest recente jaar
Happy op 1quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muziekkenner pur sang Matthijs van Nieuwkerk voorspelde 2 of 3 jaar geleden dat of Happy of Home wel op nummer 1 zou staan dit jaar in de Top 2000. Ben benieuwd waar ze staan dit jaar.
Zijn toch aardig wat uitzonderingen, hebben we het wel over gehad.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:20 schreef cafca het volgende:
Elke band had gewoon maar 2 albums moeten maken.
(Enkele uitzonderingen daargelaten)
Die zijn alweer een heel eind vergeten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muziekkenner pur sang Matthijs van Nieuwkerk voorspelde 2 of 3 jaar geleden dat of Happy of Home wel op nummer 1 zou staan dit jaar in de Top 2000. Ben benieuwd waar ze staan.
Van respectievelijk Pharrell Williams en Dotan neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muziekkenner pur sang Matthijs van Nieuwkerk voorspelde 2 of 3 jaar geleden dat of Happy of Home wel op nummer 1 zou staan dit jaar in de Top 2000. Ben benieuwd waar ze staan.
Moet je je voorstellen, in een wereld waar Deep Purple In Rock, Led Zeppelin IV, Songs for the Deaf, Heaven & Hell of Back in Black niet bestaan. Er zijn ook nog redelijk veel artiesten die pas na een paar albums doorbraken, Whitesnake deed daar bijvoorbeeld iets van zeven albums overquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat uitzonderingen, hebben we het wel over gehad.![]()
MUZ / Bands met 7 goede albums
Happy vind ik echt intens ruk. Home vind ik wel fijn, maar geen top 100 materiaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn alweer een heel eind vergeten.
Happy vind ik overigens wel een echt goed nummer.
Ik ben het met veel posts in dat topic niet eensquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat uitzonderingen, hebben we het wel over gehad.![]()
MUZ / Bands met 7 goede albums
Let It Happy zou wel een intens kutte mash-up zijnquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Happy dendert maar een beetje door. Een soort van Let it Happen zeg maar.
Dit meer je ding?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Happy is zo'n nummer wat ik veels te vaak gehoord heb waardoor ik het weer helemaal niks vind. Ik ben aan de andere kant dan ook weer niet zo'n fan van 'happy' nummersHet kan voor mij niet duister genoeg zijn
Oké dat gaat me dan weer iets te verquote:
Zo klinkt Celine Dion ook in mijn beleving.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oké dat gaat me dan weer iets te ver
Nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |