Samen met Sia de beste popliedjesschijver van dit moment.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit en de meeste van zijn liedjes vind ik best sterk, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samen met Sia de beste popliedjesschijver van dit moment.
Ik vond zijn Glastonbury headlinershow ook leuker van die van Radiohead en Foo Fighters eigenlijk.
Beetje te vaak gezien, die Foos.quote:
Ik wil ze graag nog een keer integraal het debuutalbum horen spelen in een klein café/bar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje te vaak gezien, die Foos.
Het trucje van de Foo's kennen we natuurlijk ook wel al doen ze dat wel goed.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje te vaak gezien, die Foos.
Ik heb Radiohead dit jaar voor het eerst live gezien. Hoewel ik nooit echt fan van ze ben geweest was ik diep, diep onder de indruk van hun optreden op Werchter. Zelden zoveel muzikaal talent bij elkaar gezien.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Samen met Sia de beste popliedjesschijver van dit moment.
Ik vond zijn Glastonbury headlinershow ook leuker van die van Radiohead en Foo Fighters eigenlijk.
Nee, ik troll niet. Ik zal eerder Tame Impala en Radiohead opzetten dan Ed, maar hij is echtwel een blijvertje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Radiohead dit jaar voor het eerst live gezien. Hoewel ik nooit echt fan van ze ben geweest was ik diep, diep onder de indruk van hun optreden op Werchter. Zelden zoveel muzikaal talent bij elkaar gezien.
Ed Sheeran heb ik aan het begin van zijn carrière een keer op Lowlands gezien. Best aardig maar niet meer dan dat. Hij zal allicht wat gegroeid zijn, maar toch.
Ik acht de kans dat je aan het trollen bent ongeveer fifty-fifty.
http://lmgtfy.com/?q=tame+impalaquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, gelukkig, nog eentje die geen idee heeft waar ze het over hebben
Wacht dus maar tot ik die zure oude sok ben. Dan is het gouden Top 2000-materiaal waar iedereen zeer aan gehecht is geraakt, want Oudjaarsavondrituelen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar er is niets blijven hangenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Afeglopen zomer nog een keer de kans gegeven toen het concert op BKS op tv werd uigezonden. Halverwege weer gaan zappen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Wat anderen trouwens met Tame Impala hebben, heb ik met Arcade Fire. Aardige band, maar niet hemelbestormend goed ofzo. Toch loopt iedereen er mee weg terwijl ik alleen maar denk "Mwoah, wel OK".
Het zijn wel 'leuke' nummers en ik snap de populariteit in een bepaald opzicht dan ook wel, het is gewoon niet voor mij bestemdquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit en de meeste van zijn liedjes vind ik best sterk, eigenlijk.
Ik heb dat met beiden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Wat anderen trouwens met Tame Impala hebben, heb ik met Arcade Fire. Aardige band, maar niet hemelbestormend goed ofzo. Toch loopt iedereen er mee weg terwijl ik alleen maar denk "Mwoah, wel OK".
Ik vind alleen hun eerste twee albums wel leuk. Politik zeker een top 2000 waardig nummer. Daarna werd het helaas het Coldplay wat we nu allemaal kennen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay hebben een best leuk liedje gemaakt.
Not that shit againquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft iemand al een Top 2000 bingo gemaakt? Elk topic komen toch altijd dezelfde onderwerpen voorbij.
* Haten op Coldplay
* Haten op Bløf
* Tame Impala de hemel inprijzen
* Klagen over muziek uit het meest recente jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |