Die personality is denk ik 25 december tot wasdom gekomenquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:58 schreef Wuwwa het volgende:
Rustig aan het wachten tot Angelique er met wat meer persoonlijkheid staat. Nu is het vooral plaatjes draaien en wennen aan de omgeving lijkt het.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:42 schreef RipCity het volgende:
Is allemaal niet zo schokkend nieuws hoor. En nee verzin niets. Werkte 4 jaar bij 3fm maar is al heel lang geleden. Maar toen kon je al merken (na Eindhoven) dat het intern allemaal niet goed ging. DJ's hadden genoeg van hoe dingen er aan toe gingen en leken weinig gemotiveerd om te werken (Domien uitgezonderd maar die heeft altijd spontane ambitieuze drive).
Gerard ging meer om stuk waardering naar medewerkers toe. Na 4 jaar kende hij de mensen qua naam niet eens ook al werkte we elke week 4 uur lang met 'm samen aan z'n programmaatje.Waar ging het dan met 3fm en SR mis, volgens jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kon ook nooit een bedankje of zelfs hallo vanaf. Vergelijk dat met Giel die iedereen even persoonlijk gedag kwam zeggen en bedanken en waar je gewoon een praatje mee kon maken. Zelfde voor Domien en Michiel. Toffe mensen om mee samen te werken en die je gewoon als gelijke behandelde.Gerard voerde meer een act op maar was buiten de show gewoon een onsympathieke eikel. Over Roosmarijn wil ik het niet hebben. Die is gelukkig verdwenen nu en durf ik persoonlijk verantwoordelijk te houden waarom het bij 3FM mis ging en waardoor veel mensen weg wilde... Dat is zo'n type die het bij de PVDA goed zou doen. Alles verkeerd doen, iedereen heeft er een hekel aan en wil d'r liever dood maar ze komt altijd weer aan een contractverlenging of baantje omdat ze over alles en iedereen de macht heeft achter de schermen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Blijkbaar niet want hij was/is echt not amused.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:12 schreef J_Mormont het volgende:
Wel vreemd dat het Domien zo is tegengevallen gisteren, wat hebben ze gedaan de afgelopen maanden bij 3FM? Gaat SR niet in overleg met de DJ's ofzo?
Wat een slechte tekst ook.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:12 schreef J_Mormont het volgende:
Wel vreemd dat het Domien zo is tegengevallen gisteren, wat hebben ze gedaan de afgelopen maanden bij 3FM? Gaat SR niet in overleg met de DJ's ofzo?
Domien zit net openlijk op de radio te vertellen dat hij het gisteren echt klote vond in het glazen huis en het absoluut niet naar zijn zin hadquote:
Aha, zal wel met die opdrachten te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:17 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Domien zit net openlijk op de radio te vertellen dat hij het gisteren echt klote vond in het glazen huis en het absoluut niet naar zijn zin hadEn dat hij zich serieus had afgevraagd wat er zou gebeuren als hij het opgaf.
En nu ''ging het wel weer'' . Vind hem nog steeds enorm saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |