ArmUITquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef rubbereend het volgende:
wat een verschrikkelijke versie van Armin
Pistolen en rozen, klinkt al beter.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu deze SR nog op de rit krijgen
Altijd goedquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pistolen en rozen, klinkt al beter.
die schreeuwlelijk met zijn piepstemmetjequote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pistolen en rozen, klinkt al beter.
Ja, top, lekker meeschreeuwen met piepstem. Classic.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die schreeuwlelijk met zijn piepstemmetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kon ook nooit een bedankje of zelfs hallo vanaf. Vergelijk dat met Giel die iedereen even persoonlijk gedag kwam zeggen en bedanken en waar je gewoon een praatje mee kon maken. Zelfde voor Domien en Michiel. Toffe mensen om mee samen te werken en die je gewoon als gelijke behandelde.Gerard voerde meer een act op maar was buiten de show gewoon een onsympathieke eikel. Over Roosmarijn wil ik het niet hebben. Die is gelukkig verdwenen nu en durf ik persoonlijk verantwoordelijk te houden waarom het bij 3FM mis ging en waardoor veel mensen weg wilde... Dat is zo'n type die het bij de PVDA goed zou doen. Alles verkeerd doen, iedereen heeft er een hekel aan en wil d'r liever dood maar ze komt altijd weer aan een contractverlenging of baantje omdat ze over alles en iedereen de macht heeft achter de schermen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:42 schreef RipCity het volgende:
Is allemaal niet zo schokkend nieuws hoor. En nee verzin niets. Werkte 4 jaar bij 3fm maar is al heel lang geleden. Maar toen kon je al merken (na Eindhoven) dat het intern allemaal niet goed ging. DJ's hadden genoeg van hoe dingen er aan toe gingen en leken weinig gemotiveerd om te werken (Domien uitgezonderd maar die heeft altijd spontane ambitieuze drive).
Gerard ging meer om stuk waardering naar medewerkers toe. Na 4 jaar kende hij de mensen qua naam niet eens ook al werkte we elke week 4 uur lang met 'm samen aan z'n programmaatje.Wat betreft Ekdom, ben ik oprecht verbaasd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kon ook nooit een bedankje of zelfs hallo vanaf. Vergelijk dat met Giel die iedereen even persoonlijk gedag kwam zeggen en bedanken en waar je gewoon een praatje mee kon maken. Zelfde voor Domien en Michiel. Toffe mensen om mee samen te werken en die je gewoon als gelijke behandelde.Gerard voerde meer een act op maar was buiten de show gewoon een onsympathieke eikel. Over Roosmarijn wil ik het niet hebben. Die is gelukkig verdwenen nu en durf ik persoonlijk verantwoordelijk te houden waarom het bij 3FM mis ging en waardoor veel mensen weg wilde... Dat is zo'n type die het bij de PVDA goed zou doen. Alles verkeerd doen, iedereen heeft er een hekel aan en wil d'r liever dood maar ze komt altijd weer aan een contractverlenging of baantje omdat ze over alles en iedereen de macht heeft achter de schermen.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik dan weer totaal niet, vind zichzelf al errug leuk altijd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat betreft Ekdom, ben ik oprecht verbaasd over.
quote:
schandalig hoor voor een modquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Zat naar de trein te kijken, ben helemaal gefocust.
Is deze van dat laatste album?quote:
Ik ken iemand die bij Gerards vaste slager heeft gewerkt, en ook zij heeft ooit verteld dat hij 'in het echt' niet zo heel amicaal en aardig is dan hoe hij zich op de ether voordoet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:42 schreef RipCity het volgende:
Gerard voerde meer een act op maar was buiten de show gewoon een onsympathieke eikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |