Die opdrachten zijn ook belachelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aha, zal wel met die opdrachten te maken hebben ofzo.
Radiomakers zijn volgens mij best autisten, kunnen niet goed tegen grote veranderingen... Domien wilde gezellig een telefoongesprek voeren aan het begin, maar dat kon niet ofzo, werd bruut uit zijn ritme gehaald
Het lijkt ook wel of ruimte voor spontaniteit steeds kleiner wordt. Ook met die draaideur, waardoor er alleen op gezette momenten mensen in en uit kunnen maakt het niet spontaner. Dat grote huis zorgt ook dat het minder persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aha, zal wel met die opdrachten te maken hebben ofzo.
Radiomakers zijn volgens mij best autisten, kunnen niet goed tegen grote veranderingen... Domien wilde gezellig een telefoongesprek voeren aan het begin, maar dat kon niet ofzo, werd bruut uit zijn ritme gehaald
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaa, gesprek met iemand bij de brievenbus
Nee ze moeten 750 kerstballen verkopen voor 8u vanavond ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:20 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Die opdrachten zijn ook belachelijk.
Volgens mij zijn ze er ook al mee gestopt.
Vanmorgen was ie er weer anders.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:20 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Die opdrachten zijn ook belachelijk.
Volgens mij zijn ze er ook al mee gestopt.
Die draaideur vind ik ook vooral onhandig, hoewel het ook wel iets heeft van ER GEBEURT WAT!1!!1 als ie dan ook echt draait.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of ruimte voor spontaniteit steeds kleiner wordt. Ook met die draaideur, waardoor er alleen op gezette momenten mensen in en uit kunnen maakt het niet spontaner. Dat grote huis zorgt ook dat het minder persoonlijk wordt.
Ook heb ik het idee dat SR überhaupt nog niet zo leeft, maar dat had ik vorig jaar ook en toen kwam het nog best goed
twitter:De_Stentor twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 13:09:33Op het Marktplein in Apeldoorn wordt volop gesport! Zoals hier, bij de zogenoemde Fitpiss. #SR17 https://t.co/t7Osn9HhC3 reageer retweet
Iets rustiger dan een uur geleden, zal wel aan etenstijd liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is nu wel iets drukker toch?
Maar laten we eerlijk zijn, gisterenavond was dat er ook niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:27 schreef Wuwwa het volgende:
Zo'n actie wordt gedragen door de energie van de DJ's en niet andersom. Er gebeurt gewoon de hele dag niet veel, mensen staan je buiten een beetje aan te gapen. Dan moet je er zelf wat meer interactie in brengen met een lollige soundbyte, een dansje of wat meer gesprekjes /grappen onderling. Ekdom, Giel, Coen en Michiel waren hier bedreven in. Nu lijken ze in hun eigen coconnetje te zitten om inspiratieloos hun uurtjes volmaken.
Maar goed, vanavond zal het energieniveau wel omhooggaan, tussen 10 en 14 zijn ook wel een beetje de dooie uren.
En als de sterspeler van de DJ's dan al na 1 dag chagerijnig is, helpt dat ook niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:27 schreef Wuwwa het volgende:
Zo'n actie wordt gedragen door de energie van de DJ's en niet andersom.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hardwell & KSHMR - Power
Kan best wel eens de "springplaat" van deze SR worden...
De dokter? De bedden checken, geen idee?quote:
Oh, hij kan echt niet wegquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hij staat gewoon te wachten tot die draaideur weer gaat draaien
Ga dan lekker helpen met die kerstballen ofzo.quote:
even bukkenquote:
De dokter en Angelique beginnen er alvast aan. Hij wijst al van ga maar even liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:39 schreef Wuwwa het volgende:
Wel voor het eerst camera's in de slaapkamer?
Er zit niets anders op om de boel op te hypen dan a la Big Brother toch maar een romance creëren en een slaapgast op camera uit elkaar trekken..
Mja ze draaien ineens iets meer oude liedjes.quote:
En het is Hoogie, dat werkt dus wél.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ze draaien ineens iets meer oude liedjes.
Alsof ze door hebben dat ze niet alleen maar 15-jarige meisjes moeten trekken.
Of ze zien in de aanvragen niets van die nieuwe nummers terugkomen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ze draaien ineens iets meer oude liedjes.
Alsof ze door hebben dat ze niet alleen maar 15-jarige meisjes moeten trekken.
Haha, inderdaad! Mijn eerste FIFA.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als ik dit nummer hoor, moet ik altijd denken aan dit spel dat ik vroegahh helemaal plat heb gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Die vraagt dan vast Dokter Bernard aanquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:55 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien de dokter nog even een nummer aan laten vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |