Met praten in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Angelique heeft moeite met goeiemorgen zeggen
Techniek faal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat gebeurde er? had de oordopjes even uit
Juist niks aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Techniek faal.
Yay eindelijk weer een leuk nummer
Dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg spontaan zin in een middagdutje door de slome muziek die ze nu draait.
Je kan je verlopen ov-kaart waar nog wel saldo op staat doneren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Staat er nou een ov kaart saldo checkpunt dinges in dat huis?
Vloeiend praten is ook niet haar sterkste kant.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:54 schreef RipCity het volgende:
Pip, de droom van menig man ;-)
En idd: kan die Angelica oid niet beter een nachtelijk praat programma op radio 1 presenteren ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:55 schreef Paul het volgende:
Nog shocking dingen gebeurd vannacht hee
Ja, dit nummer live:quote:
Ja daar werd ik wakker vanquote:
quote:
Ik geloof dit meteen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:08 schreef RipCity het volgende:
Ik heb 'vroeger' 2 jaar gewerkt bij SR trouwens. Zat toen in de regiekamer en wat me opviel:
Giel & Coen werden helemaal gek van muziekkeuzes. Telkens discussie met de samenstellers (zaten in zelfde kamer) en Giel en Coen wilde telkens meer interactie met het plein en eigen keus aan nr's maar muzieksamenstellers zijn nogal star. Zij bepalen 90% van de uitzending. DJ's hebben bijna geen enkele inbreng behalve af en toe wat 'spontane' momenten.
Verder zijn Roosmarijn&Gerard meest arrogante dj's. Geen enkele waardering voor medewerkers-leven in hun eigen bubble. Meest onmogelijke personen om mee samen te werken. Veenstra en Giel zijn de allerbeste. Altijd leuke samenwerking en collegiaal en waarderen mensen tenminste. Zelfde voor Domien (toendertijd- maar toen kwam die net kijken).
Oh en ook geleerd dat Jan Smit de meest well mannered BN'er is. Geen fan van hem maar meest beleefde en beschaafd persoon ooit die langskwam.
Oh en de bedragen werden toen gewoon bedacht (door zendermanager en 2 andere) puur om publiek het meest te motiveren. Vanzelfsprekend kon niet exact berekend worden maar het was pure onzin waar ze mee kwamen de eerste 3 dagen van het event.
Dat is logisch, als wij er al gek van worden, zij moeten het iedere dag aanhorenquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:08 schreef RipCity het volgende:
Giel & Coen werden helemaal gek van muziekkeuzes.
Nogal een statement mbt tot roos en gerard.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:08 schreef RipCity het volgende:
Ik heb 'vroeger' 2 jaar gewerkt bij SR trouwens. Zat toen in de regiekamer en wat me opviel:
Giel & Coen werden helemaal gek van muziekkeuzes. Telkens discussie met de samenstellers (zaten in zelfde kamer) en Giel en Coen wilde telkens meer interactie met het plein en eigen keus aan nr's maar muzieksamenstellers zijn nogal star. Zij bepalen 90% van de uitzending. DJ's hebben bijna geen enkele inbreng behalve af en toe wat 'spontane' momenten.
Verder zijn Roosmarijn&Gerard meest arrogante dj's. Geen enkele waardering voor medewerkers-leven in hun eigen bubble. Meest onmogelijke personen om mee samen te werken. Veenstra en Giel zijn de allerbeste. Altijd leuke samenwerking en collegiaal en waarderen mensen tenminste. Zelfde voor Domien (toendertijd- maar toen kwam die net kijken).
Oh en ook geleerd dat Jan Smit de meest well mannered BN'er is. Geen fan van hem maar meest beleefde en beschaafd persoon ooit die langskwam.
Oh en de bedragen werden toen gewoon bedacht (door zendermanager en 2 andere) puur om publiek het meest te motiveren. Vanzelfsprekend kon niet exact berekend worden maar het was pure onzin waar ze mee kwamen de eerste 3 dagen van het event.
Kijk, DIT is info waar we wat mee kunnen en wat een deel van mijn vermoedens bevestigd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:08 schreef RipCity het volgende:
Ook over Jan Smit en over de bedragen op de eerste 3 dagen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, vooral over de DJs verbaast me niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |