Ik erger me nog meer aan die generieke EDM meukquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Tweespalt tussen deze muziek en de Nederlandse hiphop, ben benieuwd wat de boventoon gaat worden in de muziek/liedkeuzes dit jaar, Radio2 of FunXmuziek.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pip_Pellensquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:16 schreef Kyran het volgende:
Wie is die Pip eigenlijk. Waar moet ik die van kennen?
Ik zou zeggen, pak de auto en ga er naar toequote:Op dinsdag 19 december 2017 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een leuke en spontane actrice.
Kan onwijs dansen ook
Duidelijk waarom ik haar niet kenquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pip_Pellens
Even een dansplaat knallen dan!quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een leuke en spontane actrice.
Kan onwijs dansen ook
EDM meuk werd ook gedraaid tijdens de hoogtijdagen, alleen was het toen nog nieuw en een mooie aanvulling op pop/alternatief. Nu is het mainstream en afgezaagd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik erger me nog meer aan die generieke EDM meuk
neuhquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, pak de auto en ga er naar toe
quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
neuh![]()
Ik heb hier mijn eigen Pip, daar heb ik genoeg aan
Ja maar nu klinkt alles hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:23 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
EDM meuk werd ook gedraaid tijdens de hoogtijdagen, alleen was het toen nog nieuw en een mooie aanvulling op pop/alternatief. Nu is het mainstream en afgezaagd.
Met praten in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Angelique heeft moeite met goeiemorgen zeggen
Techniek faal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat gebeurde er? had de oordopjes even uit
Juist niks aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Techniek faal.
Yay eindelijk weer een leuk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |