NOS is rechts toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee joh, de linkse media gaat dit natuurlijk in de doofpot proppen.
Daarna ja, niet in de post waarop ik met "Die wat?" reageerde:quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Secret sex-pad idd, gebruikte ik, met een NLs koppeltekentje.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag blijft dan, waarom een student kunstgeschiedenis annex taxichauffeur een pad krijgt.
Geen antwoorden dus gekomen vandaag?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had die pad toch al gekregen als student???
Eerste vraag van mij in dit topic was: Secret sex-pad?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarna ja, niet in de post waarop ik met "Die wat?" reageerde:
[..]
[..]
NOS is rechts, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:14 schreef TheVulture het volgende:
De media is kartel en links totdat Thierry er een prijs mag komen ophalen als een trotse aap met zeven lullen
Ik had het over het label dat PVV en FvD er graag opplakkenquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerste vraag van mij in dit topic was: Secret sex-pad?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Secret sex-pad?
Is dat geen woord dan?
De NOS is wel wat links van het spectrum hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NOS is rechts toch?
Pechtold is powers that be en dus verwacht je van NOS dat ze dat verzwijgen. Toch?
Dankzij linksigheid tippen ze dit toch aan dan.
#33 in topic #1.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar dan?
Deze post is van na die andere posts:
[..]
Dat is wel hypocriet ja. Ik als actief D66’er sta voor transparantie en vind het daarom wenselijk dat Pechtold nu gewoon aftreedt. Maar PVV- en FVD’ers hebben een flinke laag boter op hun hoofd als ze hetzelfde roepen, met hun geheime schenkingen (in het geval van FVD is dat nog slechts een openlijke wens, in het geval van PVV al een feit).quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en in feite is dat ook zo, er is geen enkel politiek belang wat hij hiermee schaadt.
De Wilders- en Baudetadepten die dat graag anders zien zouden zich beter eens af kunnen vragen welke financierders geld in hun partij pompen.
Nah, ben ik het niet mee eens hoor, zijn "globalistisch", zogenaamd kosmopolitisch en neoliberaal. Nee, ik denk toch dat dat rechts is. Het is eerder dat bepaalde zogenaamde linksen die zelfde boodschap uitdragen, dat jij denkt dat ze tikkeltje links zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De NOS is wel wat links van het spectrum hoor.
Daar zit wel wat in ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ben ik het niet mee eens hoor, zijn "globalistisch", zogenaamd kosmopolitisch en neoliberaal. Nee, ik denk toch dat dat rechts is. Het is eerder dat bepaalde zogenaamde linksen die zelfde boodschap uitdragen, dat jij denkt dat ze tikkeltje links zijn.
Ja okay, twee dagen geleden in het eerste deel.... prima, neemt niet weg dat het woord "pad" zonder iets ervoor gewoon nagenoeg betekenisloos is.quote:
Secret sex-pad geeft toch wel een betekenis aan???quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, twee dagen geleden in het eerste deel.... prima, neemt niet weg dat het woord "pad" zonder iets ervoor gewoon nagenoeg betekenisloos is.
KoosVogels is ook een rasechte rechtse geworden, zo denkt-ie racisme en fascisme te kunnen bestrijden op FOK!.quote:
Omdat hij er (terecht) een tyfusschijthekel aan heeft als dit soort privékwesties ineens tot publiek debat wordt gepromoveerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:55 schreef Igen het volgende:
Waarom zegt hij eigenlijk nu ook niet gewoon zoiets van "Ik had dat met de kennis van nu beter wel kunnen aangeven en betreur de ophef die is ontstaan". Zo doen politici dat normaal gesproken toch?
Maar je vindt oprecht dat Pechtold hiervoor moet aftreden? Het is een ongelukkige afweging maar met de gift an sich en gekozen constructie is niets mis. Dat register is niet verplicht, al helemaal niet voor giften zonder politieke link.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel hypocriet ja. Ik als actief D66’er sta voor transparantie en vind het daarom wenselijk dat Pechtold nu gewoon aftreedt. Maar PVV- en FVD’ers hebben een flinke laag boter op hun hoofd als ze hetzelfde roepen, met hun geheime schenkingen (in het geval van FVD is dat nog slechts een openlijke wens, in het geval van PVV al een feit).
Helaas bestaan er weinig personen die net zo streng voor zichzelf als voor een ander durven te zijn. Dat geldt voor zowel Pechtold, Baudet als Wilders.
Jij met je pretentieuze luxevocabulaire ook altijd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
Secret sex-pad geeft toch wel een betekenis aan???
Tja, links en rechts...quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ben ik het niet mee eens hoor, zijn "globalistisch", zogenaamd kosmopolitisch en neoliberaal. Nee, ik denk toch dat dat rechts is. Het is eerder dat bepaalde zogenaamde linksen die zelfde boodschap uitdragen, dat jij denkt dat ze tikkeltje links zijn.
Ja, maar alleen "pad" niet, dat jij het twee dagen geleden al eens secret sex-pad genoemd hebt in het vorige topic maakt alleen het gebruik van het woord "pad" twee dagen later niet ineens een complete term.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Secret sex-pad geeft toch wel een betekenis aan???
GS maakt er nieuws van dat is hun verdienmodel als het in februari al nieuws was had pechtold helemaal beter moeten weten en het moeten melden. Het is nu niet dat die man niet weet hoe het werkt. En hij weet waarschijnlijk ook wel dat er op het grote roze dartbord al jaren een foto van hem hangt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het niet iets dat geheim is ofzo, het kadaster is openbaar, het heeft ook op 15 februari het nieuws al gehaald, maar ineens is daar GS die er een absurde koppeling met CETA aan maakt en dan is het wel nieuws?
Is doodnormale term in het Engels.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar alleen "pad" niet, dat jij het twee dagen geleden al eens secret sex-pad genoemd hebt in het vorige topic maakt alleen het gebruik van het woord "pad" twee dagen later niet ineens een complete term.
Zegt Ringo...quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij met je pretentieuze luxevocabulaire ook altijd..
Zeg dan gewoon neukflatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |