abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175844594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die wat?

[..]

Bron: de akte van schenking.
En nu al weer in de verkoop.
Wordt steeds vager allemaal.
Als hij het vruchtgebruik had gekregen pas dit jaar, dan had-ie er wel melding van moeten maken wrs toch, om te voorkomen dat er problemen ontstaan.
I´m back.
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:29:31 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175844659
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Secret sex-pad?
Is dat geen woord dan?
Als je het zo gezegd had dan hadden we iig kunnen concluderen dat je het appartement bedoelde, maar verder is een pad gewoon een soort van giftige kikker.

Maar nee, hij heeft de helft van dat appartement begin dit jaar geschonken gekregen, niet 30 jaar geleden.
Als hij het 30 jaar geleden geschonken had gekregen had hij het ook niet hoeven melden trouwens, dan was dat ver voor zijn politieke carrière geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:31:13 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175844712
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En nu al weer in de verkoop.
Wordt steeds vager allemaal.
Als hij het vruchtgebruik had gekregen pas dit jaar, dan had-ie er wel melding van moeten maken wrs toch, om te voorkomen dat er problemen ontstaan.
Nee, niet in de verkoop.... ik weet niet wat je bronnen zijn, maar je gooit nogal wat door elkaar.
Het appartement dat te koop staat heeft een totaal ander nummer (557) en is dus niet hetzelfde appartement.

Als jij op nummer 12 in je straat woont en nummer 28 komt te koop dan gaan we ook niet roepen dat jouw huis te koop staat toch?

En de vraag is nog maar of hij het wel had moeten melden, het was privé, een schenking van een vriend, moet Mark Rutte het ook melden als zijn vriend Jort Kelder hem mee uit eten neemt bij Librije's zusje?

Dat ik het dom vind dat ze het zo gedaan hebben is wat anders, maar dat gaat dan meer over de constructie an sich, ik verwacht dat Pechtold gewoon erfgenaam van deze goede vriend is, en de rest van het appartement van hem erft als deze overlijdt.

Dat laatste gezegd hebbende zou het wel zo kunnen zijn dat het Canadese erfrecht hier nog een rol in speelt, en dat ze het daarom zo gedaan hebben, maar met het Nederlandse schenkings- en erfrecht in gedachten is dit gewoon niet handig gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175845110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je het zo gezegd had dan hadden we iig kunnen concluderen dat je het appartement bedoelde, maar verder is een pad gewoon een soort van giftige kikker.
In Amerikaans-Engelse betekenis.
quote:
Maar nee, hij heeft de helft van dat appartement begin dit jaar geschonken gekregen, niet 30 jaar geleden.
Als hij het 30 jaar geleden geschonken had gekregen had hij het ook niet hoeven melden trouwens, dan was dat ver voor zijn politieke carrière geweest.
Nee, klopt, maar laatste keer dat ik keek, gisteravond was de discussie zover geëvolueerd. Dat-ie het dus ongeveer 30 jaar geleden had verworven. Nu niet dus meer.
I´m back.
pi_175845146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, niet in de verkoop.... ik weet niet wat je bronnen zijn, maar je gooit nogal wat door elkaar.
Het appartement dat te koop staat heeft een totaal ander nummer (557) en is dus niet hetzelfde appartement.

Als jij op nummer 12 in je straat woont en nummer 28 komt te koop dan gaan we ook niet roepen dat jouw huis te koop staat toch?

En de vraag is nog maar of hij het wel had moeten melden, het was privé, een schenking van een vriend, moet Mark Rutte het ook melden als zijn vriend Jort Kelder hem mee uit eten neemt bij Librije's zusje?

Dat ik het dom vind dat ze het zo gedaan hebben is wat anders, maar dat gaat dan meer over de constructie an sich, ik verwacht dat Pechtold gewoon erfgenaam van deze goede vriend is, en de rest van het appartement van hem erft als deze overlijdt.

Dat laatste gezegd hebbende zou het wel zo kunnen zijn dat het Canadese erfrecht hier nog een rol in speelt, en dat ze het daarom zo gedaan hebben, maar met het Nederlandse schenkings- en erfrecht in gedachten is dit gewoon niet handig gedaan.
Ander appartement dus? Ja, ik heb niets kunnen volgen vandaag hoor.
I´m back.
pi_175845227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp dan zou Rutte moeten afwegen of dit normaal privé-gedrag is of dat het vragen zou kunnen opwerpen, en dat als het vragen zou kunnen opwerpen, het beter is om het wel te melden.
pi_175845270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp dan zou Rutte moeten afwegen of dit normaal privé-gedrag is of dat het vragen zou kunnen opwerpen, en dat als het vragen zou kunnen opwerpen, het beter is om het wel te melden.
Beter dat-ie het had gemeld sws, denk ik.
I´m back.
pi_175845313
Ik vrees dat Pechtold gewoon aanblijft en zo het aanzien van de partij verder beschadigt, iets dat hij al langer doet. Hoog tijd voor een wisseling van de wacht.
pi_175845390
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik vrees dat Pechtold gewoon aanblijft en zo het aanzien van de partij verder beschadigt, iets dat hij al langer doet. Hoog tijd voor een wisseling van de wacht.
Mwaoh, ik moet altijd wel lachen om Pechtold hoor, mag wel aanblijven, alhoewel dit vaag blijft kennelijk.
I´m back.
pi_175845410
Waarom zegt hij eigenlijk nu ook niet gewoon zoiets van "Ik had dat met de kennis van nu beter wel kunnen aangeven en betreur de ophef die is ontstaan". Zo doen politici dat normaal gesproken toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2017 19:55:55 ]
pi_175845426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:55 schreef Igen het volgende:
Waarom zegt hij eigenlijk nu ook niet gewoon zoiets van "Ik had dat beter wel kunnen aangeven en betreur de ophef die is ontstaan". Zo doen politici dat normaal gesproken toch?
Eigenaardig idd.
I´m back.
pi_175845486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:55 schreef Igen het volgende:
Waarom zegt hij eigenlijk nu ook niet gewoon zoiets van "Ik had dat met de kennis van nu beter wel kunnen aangeven en betreur de ophef die is ontstaan". Zo doen politici dat normaal gesproken toch?
Omdat hij niet de indruk wil wekken dat hij überhaupt het gevoel heeft zich schuldig te moeten voelen.
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:01:08 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175845574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In Amerikaans-Engelse betekenis.
Ook dan wordt er vrijwel nooit van alleen "pad" gesproken, maar gebruikt men een term als "bachelor pad" bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175845610
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Omdat hij niet de indruk wil wekken dat hij überhaupt het gevoel heeft zich schuldig te moeten voelen.
Een discussie over privé-zaken in de media lijkt me sowieso niet handig. Niet voor de partij, en het lijkt me ook niet prettig voor hemzelf. Soms is teflon beter dan de onderste steen.
pi_175845627
En Pechtold draait toch lang genoeg mee om dat te weten?
pi_175845716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook dan wordt er vrijwel nooit van alleen "pad" gesproken, maar gebruikt men een term als "bachelor pad" bijvoorbeeld.
Sex pad is wel redelijk bekende term dacht ik.
I´m back.
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:08:20 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175845795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Een discussie over privé-zaken in de media lijkt me sowieso niet handig. Niet voor de partij, en het lijkt me ook niet prettig voor hemzelf. Soms is teflon beter dan de onderste steen.
Aan de andere kant is het niet iets dat geheim is ofzo, het kadaster is openbaar, het heeft ook op 15 februari het nieuws al gehaald, maar ineens is daar GS die er een absurde koppeling met CETA aan maakt en dan is het wel nieuws?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175845805
quote:

[..]

Dit dus, en in feite is dat ook zo, er is geen enkel politiek belang wat hij hiermee schaadt.

De Wilders- en Baudetadepten die dat graag anders zien zouden zich beter eens af kunnen vragen welke financierders geld in hun partij pompen. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 december 2017 @ 20:08:42 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175845811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sex pad is wel redelijk bekende term dacht ik.
Ja, maar die term gebruikte je niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_175845818
quote:

[..]

Met dat soort cadeaux zou hij beter moeten weten.
I´m back.
pi_175845859
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar die term gebruikte je niet.
Secret sex-pad idd, gebruikte ik, met een NLs koppeltekentje.
I´m back.
pi_175845881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het niet iets dat geheim is ofzo, het kadaster is openbaar, het heeft ook op 15 februari het nieuws al gehaald, maar ineens is daar GS die er een absurde koppeling met CETA aan maakt en dan is het wel nieuws?
Het is toch al jaren geleden dat GeenStijl Vogelaar liet struikelen. Intussen heeft elke politicus toch wel training over de do's en don'ts met zulke media gehad? Pechtold staat stamelend en stuntelend voor de camera, en dat staat gewoon niet goed, ook al heeft hij gelijk.
pi_175845886
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu ook op het journaal :7
Echt waar joh?
I´m back.
pi_175845922
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 20:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Echt waar joh?
Nee joh, de linkse media gaat dit natuurlijk in de doofpot proppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')