Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heraclesquote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?
Voordat je reageertquote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?
Alleen Twente-Ajax kan leuk worden.quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heracles
bedoelde in die andere nepsport?quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voordat je reageert
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeld: http://live.dartsdata.com
Die onzin skip ik. Dramaleg ditquote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heracles
We gaan het zien amice.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Slobeend het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Oreshkin.
Dat is de enige die ik sowieso kijk ja, de rest geloof ik wel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Twente-Ajax kan leuk worden.
Verdronken in zijn doucheputje als ik zijn laatste post mag geloven.quote:
psv - vvv en twente - ajax kijk ik wel gok ik, ligt eraan wie de pijltjes gooien op de woensdagquote:
Hier gaat iets misquote:
#metoquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik sowieso kijk ja, de rest geloof ik wel.
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
psv - vvv en twente - ajax kijk ik wel gok ik, ligt eraan wie de pijltjes gooien op de woensdag
Dat begrijp ik, zie ik woensdag welquote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeld
quote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zie ik woensdag wel
Morgen wordt een schitterende dag. Broekje hoeft niet aan.quote:
quote:
Mijn broekje gaat morgen ook uit maar niet voor het dartsen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen wordt een schitterende dag. Broekje hoeft niet aan.
Die Spaanse?quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn broekje gaat morgen ook uit maar niet voor het dartsen.
Zwemles?quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn broekje gaat morgen ook uit maar niet voor het dartsen.
Behalve dat het break na break is niet zoveel aan.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind deze pot nog niet zo heel boeiend, of ligt dat aan mij?
Hoe vaak waggel jij zonder broekje door je huis heen?quote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen wordt een schitterende dag. Broekje hoeft niet aan.
Lim gooit natuurlijk niet al te snel, dat scheeltquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind deze pot nog niet zo heel boeiend, of ligt dat aan mij?
Omdat ik voor Lim ben.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Webby is een correcte man. Hoe kan je hem kut vinden?
Eens.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij haat ook op dartsers enkel omdat ze een wat saaie uitstraling hebben joh.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan prima met hem de pub induiken denk ikquote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
broekie uit en paalliftenquote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh wacht even, nu eet ik hem zulf wol op.
Ik las 'hernia'quote:Op maandag 18 december 2017 23:35 schreef Szura het volgende:
Tegen wie moet Webby ook alweer hierna?
Gerriequote:Op maandag 18 december 2017 23:35 schreef Szura het volgende:
Tegen wie moet Webby ook alweer hierna?
Op het WK darts toch wel elke dagquote:Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe vaak waggel jij zonder broekje door je huis heen?
Ik zie Webster wel vaker op de TV dan alleen in deze wedstrijd. Altijd een prima darter geweest, zit genoeg grinta in, schuift altijd aan bij BBC om te analyseren. What's the point?quote:Op maandag 18 december 2017 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij haat ook op dartsers enkel omdat ze een wat saaie uitstraling hebben joh.
quote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
12 jaar wachten op een negendarter, dat is zelfs mij niet overkomen
Daarom is Lim ook de Slinger. Dat scheelt.quote:Op maandag 18 december 2017 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Singapore Slayer heb ik een heel ander beeld.
Smith en Whitlock worden woensdag ook leuk. Komende twee dagen genoeg te genieten.quote:Op maandag 18 december 2017 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt zin in morgen. Heel benieuwd naar febo en Lewis
kant en klare troepquote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar de DIRK voor pannenkoeken.
Ik heb verder ook niks tegen die Webster hoor, maar is toch niet zo gek dat Hovenier voor die Lim juicht, exotische verrassing genot.quote:Op maandag 18 december 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Webster wel vaker op de TV dan alleen in deze wedstrijd. Altijd een prima darter geweest, zit genoeg grinta in, schuift altijd aan bij BBC om te analyseren. What's the point?
Ah, dan klopt het wel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarom is Lim ook de Slinger. Dat scheelt.
Voedselbank lust ze wel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kant en klare troep
op naar de chemokar
Die Lewis is toch al tijden niks meerquote:Op maandag 18 december 2017 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt zin in morgen. Heel benieuwd naar febo en Lewis
Mwa ook weer niet echt een exotische verrassing meerquote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niks tegen die Webster hoor, maar is toch niet zo gek dat Hovenier voor die Lim juicht, exotische verrassing genot.
Ik kan ook prima voor verrassingen juichen, maar alleen als ik weet wat ze kunnen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niks tegen die Webster hoor, maar is toch niet zo gek dat Hovenier voor die Lim juicht, exotische verrassing genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |