Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heraclesquote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?
Voordat je reageertquote:Op maandag 18 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke potjes zijn hoe laat komende 3 dagen?
Alleen Twente-Ajax kan leuk worden.quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heracles
bedoelde in die andere nepsport?quote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voordat je reageert
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeld: http://live.dartsdata.com
Die onzin skip ik. Dramaleg ditquote:Op maandag 18 december 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen aids, woensdag eerst PSV-VVV dan Twente-Ajax en donderdagavond Feyenoord-Heracles
We gaan het zien amice.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Slobeend het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 18 december 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Oreshkin.
Dat is de enige die ik sowieso kijk ja, de rest geloof ik wel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Twente-Ajax kan leuk worden.
Verdronken in zijn doucheputje als ik zijn laatste post mag geloven.quote:
psv - vvv en twente - ajax kijk ik wel gok ik, ligt eraan wie de pijltjes gooien op de woensdagquote:
Hier gaat iets misquote:
#metoquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik sowieso kijk ja, de rest geloof ik wel.
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
psv - vvv en twente - ajax kijk ik wel gok ik, ligt eraan wie de pijltjes gooien op de woensdag
Dat begrijp ik, zie ik woensdag welquote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeld
quote:Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, zie ik woensdag wel
Morgen wordt een schitterende dag. Broekje hoeft niet aan.quote:
quote:
Mijn broekje gaat morgen ook uit maar niet voor het dartsen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen wordt een schitterende dag. Broekje hoeft niet aan.
Die Spaanse?quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn broekje gaat morgen ook uit maar niet voor het dartsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |